Gå til innhold

Blødning før mensen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har gått på p-piller i ca 6 mnd, og har ikke hatt noe problemer. Jeg har fått mensen regelmessig (samme dag hver måned) og aldri opplevd noen form for blødning før jeg har komt til sukkerpillene.

Men for et par dager siden så begynte jeg å blø, og har svake menssmerter. Det er ikke så mye blod som en vanlig mensen, men kommer når jeg tørker meg, og bittelitt som har lagt seg i trusa. Det er en veksling mellom "ferskt" blod, og noe som er mer brunlig. Jeg har det fortsatt. Skal egentlig ikke ha mensen før på lørdag/søndag, og har tatt alle pillene, aldri glemt noen. Så jeg er altså ikke på sukkerpillene nå, men de som har hormoner.

Har hatt ganske mye sex i det siste, men det gjør jo ikke vondt i skjeden, det føles mer ut som menssmerter. Men skal det ikke være umulig å få mensen når man går på de hormonelle pillene? Vet det er en vanlig bivirkning med blødninger, men skulle jeg da ikke fått dette før etter 6 mnd?

Begynner å bli engstelig om jeg kanskje kan være gravid.. Er bare 18, og det siste jeg vil er å bli gravid nå som jeg går på skole og alt..

Noen som vet hva dette kan være?



Anonymous poster hash: e53a9...0a7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg har hatt samme problemet før, men da har det vært fordi jeg har hoppet over mensen. Jeg gikk på en p-pille før som heter Loette, og når jeg prøvde å hoppe over mensen, endte det med at jeg fikk mensen i en måned :S Det var ikke noe gøy! Så jeg fikk byttet p-pille og nå går jeg på mercilon 28, og den er veldig bra :) Har ikke hatt noe problemer når jeg har hoppet over mensen, og jeg har bare mensen i tre eller fire dager. Veldig greit.

Har du prøvd å hoppe over mensen, eller?

Har også fått litt blod i trusen hvis det er uken før mensen. Tror ikke du har noe å bekymre deg over :)



Anonymous poster hash: fb26e...9f0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...