AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Jeg får blemmer\sår og huden detter av i flak etter jeg har brukt leppestift? hva i all verden kommer dette av? det har aldri skjedd når jeg har brukt lypsyl. Det gjør veldig vondt og er helt hoven nå Anonymous poster hash: 7167b...521
Minya Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Du er nok allergisk mot ett eller annet i leppestiften. Muligens fargestoffet eller parfymen. 2
Gjest smooch Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Høres farlig ut som du ikke tålte leppestiften ja! Kast leppestiften og prøv å la leppene dine være i fred til det får roet seg. Så går det nok bra skal du se:)
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 Du bør kanskje vurdere å bruke noe annet enn Lypsyl og, ettersom den overhodet ikke er det beste alternativet for leppene. Lypsyl inneholder mineralolje og alkohol, samt andre ingredienser som kan irritere huden. Det kan like gjerne være slik at det har toppet seg. Anonymous poster hash: d5ab9...a75 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #6 Skrevet 7. april 2014 Du er nok allergisk mot ett eller annet i leppestiften. Muligens fargestoffet eller parfymen. Uff så kjedelig! Kan jeg sjekke om jeg er allergisk hos legen? Hvordan sjekker de det?Anonymous poster hash: 7167b...521
Minya Skrevet 8. april 2014 #7 Skrevet 8. april 2014 De sjekker som regel kontaktallergi med flekktester; du får mange små plasterlapper på ryggen feks med forskjellige allergener på, så ser de hva huden har reagert på, og hvor mye, etter en viss tid.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #8 Skrevet 8. april 2014 De sjekker som regel kontaktallergi med flekktester; du får mange små plasterlapper på ryggen feks med forskjellige allergener på, så ser de hva huden har reagert på, og hvor mye, etter en viss tid. Takk! Tror jeg bestiller en lege time til sjekking. Så først nå at det sto på esken leppestiften kom i at hvis man reagerte og fikk irritert hud skulle man slutte å bruke den. skulle ønske jeg fikk beskjed om dette når jeg kjøpte den.. Anonymous poster hash: 7167b...521
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå