Gå til innhold

Ble servert rå burger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

i går var jeg på esso og kjøpte burger. den ble stekt i sånn maskin med angitt tidspungt. Jeg var ganske sulten, for hadde ikke spist hele dageb. så glefset den i meg. Når jeg kom over halveis merket jeg til min store ovveraskelse at burgeren var rosa inni. I dag har jeg hatt krafktig mageknip som veskler seg med kvalme, men jeg har enda ikke kastet opp. Har jeg blitt matforgiftet :( har virkelig ikke tid til dette,.. har Tentamen i mårra og sliter med å konsentrere meg pga smertene i magen.. Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre.. noe som hjelper mot mageknip og kvalme ? må få kommet meg på tentamen i mårra og øvd.

beskymret j 18



Anonymous poster hash: b605a...c58
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ring fastlegekontoret og få en legetime nå, det er ikke bra å spise rått kjøtt.. Så det er nok derfor du er dårlig, men legen kan kanskje hjelpe deg.



Anonymous poster hash: fbe4d...dfe
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært matforgiftning hadde du blitt skikkelig dårlig for mange timer siden. Mange kan reagerer sånn psykisk når de ser at maten er rå og vet man ikke skal spise det. Hvorfor sa du ikke fra på Esso når du oppdaget det da?



Anonymous poster hash: 9a378...b29
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke storfekjøtt i hamburgerne fra Esso? Da er det i så fall absolutt ikke farlig at det er rosa inni.



Anonymous poster hash: 45ea9...5f0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du har nok ikke blitt matforgiftet, det ville du merket mye sterkere

Det er ikke farlig å spise ugjennomstekt rødt kjøtt i Norge, spesielt ikke som tidligere har vært frossent - så sant det har vært hygienisk oppbevart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring fastlegekontoret og få en legetime nå, det er ikke bra å spise rått kjøtt.. Så det er nok derfor du er dårlig, men legen kan kanskje hjelpe deg.

Anonymous poster hash: fbe4d...dfe

Det er feil å se at det ikke er bra å spise rått kjøtt - sånn på generelt grunnlag.

Anonymous poster hash: 33d3c...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vært verre hvis det var svinekjøtt. Det skal ikke spises rått. Kan jo hende det er litt psykisk da? Kanskje det er en stressfaktor ved siden av at du har tentamen osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Ring fastlegekontoret og få en legetime nå, det er ikke bra å spise rått kjøtt.. Så det er nok derfor du er dårlig, men legen kan kanskje hjelpe deg.

Anonymous poster hash: fbe4d...dfe

Jeg har spist mange tartarsmørbrød i mitt liv uten at jeg fått noe ubehag av det. Rå kjøtt- og karbonadedeig har jeg også smakt på utallige ganger under tillagingen. Har jeg bare vært heldig, ettersom du mener at det ikke er bra å spise rått kjøtt?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekle folk spiser rått kjøtt!



Anonymous poster hash: 9a115...91d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Ekle folk spiser rått kjøtt!

Anonymous poster hash: 9a115...91d

Javel. Hva spiser uekle folk, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vondt i magen fordi du er stressa for eksamen :)



Anonymous poster hash: 31b92...a5a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...