AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Noen som har tatt disse vagitoriene? Fikk dere bivirkninger? Hva?Anonymous poster hash: 84d27...dcf
Miss Lucky Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Aner ikke hva du mener med vagatoriene. Men har erfaring med medisinen Dalacin mot kviser. Ingen bivirkninger, kvisene forsvant etter et par uker og kom aldri tilbake (forutenom en liten ubetydelig i ny og ned)
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 Du kan jo Google det? Vagitorier betyr at de stappes opp i vagina. Jeg mener dalacin mot underlivsproblemer:) TsAnonymous poster hash: 84d27...dcf
Miss Lucky Skrevet 7. april 2014 #6 Skrevet 7. april 2014 Du kan jo Google det? Vagitorier betyr at de stappes opp i vagina. Jeg mener dalacin mot underlivsproblemer:) TsAnonymous poster hash: 84d27...dcf Eller du kunne bare sagt det når jeg ikke skjønte hva du snakket om
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #7 Skrevet 7. april 2014 Jeg skjønte ikke hva du ikke skjønte;) uansett, takk for at du prøvde svare. Noen andre?Anonymous poster hash: 84d27...dcf 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå