Nemmera Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Hei, er det noen som har sett verdenskart i fysisk butikk? Tenker da på plakat, minimum 90x60, lerrett eller stoff. Vil lage meg et pinboard av kart. Vet det er mye på nett, men jeg vil se det før jeg kjøper det. Det på IKEA blir nok i største laget
Corvo Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Hei, er det noen som har sett verdenskart i fysisk butikk? Tenker da på plakat, minimum 90x60, lerrett eller stoff. Vil lage meg et pinboard av kart. Vet det er mye på nett, men jeg vil se det før jeg kjøper det. Det på IKEA blir nok i største laget Har du sjekket i bokbutikker? Veldig usikker altså, men vi var der for en stund siden og kjøpte kartbøker og litt slikt til bilferie, og jeg ble imponert over utvalget der. la ikke merke til om det var plakater, men med tanke på utvalget ville jeg ikke blitt overrasket.
Nemmera Skrevet 7. april 2014 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2014 Nei, har ikke sjekket det, fir har ikke noen med kjempeutvalg i nærheten. Skal til Oslo snart, så tar gjerne i mot tips fra der:)
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Har sett flere som selger postere (eks musikkutsalg, Avalon, bokhandler) ha dette, og har også kjøpt ett selv, det var hos Libris bokhandel. De hadde sånn poster-flipper. Anonymous poster hash: 241d6...10c
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 Også kan man bestille fra allposters.com Anonymous poster hash: 241d6...10c
Nemmera Skrevet 7. april 2014 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2014 Jeg vet om alllposters, men poenget var at det skule være fysisk butikk
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #7 Skrevet 7. april 2014 Velassorterte leketøybutikker pleier å ha posters med helter fra musikk/film og innimellom finnes det nok kanskje et kart også. Anonymous poster hash: 4715b...57e
Nemmera Skrevet 7. april 2014 Forfatter #8 Skrevet 7. april 2014 Her er lekebutikk og bokhandel i ett
Viktualia Skrevet 7. april 2014 #11 Skrevet 7. april 2014 Nomaden er din venn: http://www.nomaden.no/main/index.php?page=shop.browse&root=11&limitstart=0&category_id=13&option=com_phpshop&Itemid=1
Chloe- Skrevet 7. april 2014 #12 Skrevet 7. april 2014 Følger du spent med Chloe? 😜 Ja, går ikke an å legge til i favoritter fra mobilen.
Nemmera Skrevet 7. april 2014 Forfatter #13 Skrevet 7. april 2014 Nei, det gjør det visst ikke 😉 Jeg venter spent jeg og.....!
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #14 Skrevet 7. april 2014 Hos Chillout Travel Centre, i markveien 55 i Oslo så jeg verdenskart solgt som plakat sist jeg var der:) Anonymous poster hash: df1f0...6ab
Nemmera Skrevet 7. april 2014 Forfatter #15 Skrevet 7. april 2014 (endret) Takk:) Kanskje Nomaden har også... det har jeg ikke tenkt på. De har hvertfall på nett. Da spørst det om jeg får tusle en tur dit når vi skal til Oslo;) takk for tips som ledet meg til å komme på et annet tips 😜 Endret 7. april 2014 av Nemmera
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå