Gå til innhold

En uke i Hellas, reise med vennepar?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er en familie med to tenåringer. Vennene har to i barnehagealder. Vurderer å reise sammen, men jeg er usikker... Har aldri reist med andre etter at barna ble store.. Skal-skal ikke? Jeg er i grunnen litt asosial av meg, men det kan jo bli koselig??

Vær så snill og del dine erfaringer, positivt eller negativt?

Anonymous poster hash: 905f2...17a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke jeg ville reist med en familie som har barn i en helt annen alder enn mine egne. Tenåringene er jo opptatt av helt andre ting enn barnehageungene, og kommer sikkert til å føle at småbarna hindrer dem i det de vil gjøre. Når skal dere f.eks spise middag? Barnehageungene bør jo være i seng før det er naturlig å gå ut og spise når man har tenåringer...

Selvfølgelig kan dere dele på dere og gjøre forskjellige ting innimellom, men litt av poenget med å reise sammen er jo selvfølgelig å faktisk være sammen?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror dette går helt fint :) I forhold til utflukter kan man dra sammen, småbarn kan tas med til de fleste attraksjoner og eldre barn kan også ha det moro i vannparker etc. På kveldstid spiser man gjerne en fellesmiddag, før tenåringene kan styre på litt som de vil, de små barna kan legges, og foreldre kan ta seg et par glass vin på balkongen. Jeg har flere ganger vært på "gruppeferier", med barn i alle aldersklasser, og det har alltid fungert strålende. Er tenåringene i tilegg litt barnekjære, kan både foreldre, tenåringer og barna ha glede av at tenåringene kan være med å leke i bassenget, eller lignende.

Anonymous poster hash: e30c7...522

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...