Gå til innhold

Antall runk, sædmengde

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg runker sikkert mellom 4-6 ganger iløpet av en dag, det kommer lite sæd, av og til ingenting. Men en gang i blant kommer det litt, den er geleaktig..

Er det fordi jeg runker ofte det kommer lite, noen menn som har noen erfaringer ?? Jeg kan prøve holde meg en dag, men vanskelig.

G23

Anonymous poster hash: 00378...f34

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er fordi du runker ofte, prøv å hold deg i et par dager.

Anonymous poster hash: 0683b...6cc
AnonymBruker
Skrevet

Det er fordi du runker ofte, prøv å hold deg i et par dager.

Anonymous poster hash: 0683b...6cc

Huff, det blir ekstremt vanskelig :/

Ts

Gjest solstråleen
Skrevet

Det er fordi du gjør det for ofte. Prøv å begrense deg litt :-)

Gjest Heartbeat
Skrevet

Jo mer du spruter, jo mindre kommer det :) Hold deg en dag da :)

Skrevet

Av nyskjerrighet. Hvordan får du tid til 4-6 ganger HVER dag? Tenker da spesielt på 17.mai, julaften, etc.

• Liker 1
Skrevet

Jeg runker sikkert mellom 4-6 ganger iløpet av en dag, det kommer lite sæd, av og til ingenting. Men en gang i blant kommer det litt, den er geleaktig..

Er det fordi jeg runker ofte det kommer lite, noen menn som har noen erfaringer ?? Jeg kan prøve holde meg en dag, men vanskelig.

G23

Det er ikke skadelig å gjøre som deg. Men du tømmer jo sædblæren din, sånn at det ikke er like mye som skal ut hver gang. Etterhvert er det jo ingenting i sædblæren din og du får en tørr orgasme.

Ser ingen grunner for at du skal plage seg selv for å sprute mer sær hver gang.

Men om planen er å gjøre en dame gravid, kan du selvsagt forsøke å begrense hvor mange ganger du kommer på én dag.

Har du testa ut edging?

Skrevet

Av nyskjerrighet. Hvordan får du tid til 4-6 ganger HVER dag? Tenker da spesielt på 17.mai, julaften, etc.

Ikke vanskelig.

Går du på toalettet sånn ca. fire ganger på17 mai? Ja,men da vet du hvordan det går an.

Skrevet

Ikke vanskelig.

Går du på toalettet sånn ca. fire ganger på17 mai? Ja,men da vet du hvordan det går an.

Åja. Visste ikke toalettrunking på fremmede steder var så utbredt.

• Liker 2
Skrevet

Åja. Visste ikke toalettrunking på fremmede steder var så utbredt.

Fremmede steder?

Ee...

Man har da toalett hjemme hos seg selv...

AnonymBruker
Skrevet

Fremmede steder?

Ee...

nå er det ikke alle som er hjemme hos seg selv på 17. mai, julaften osv da.

Anonymous poster hash: db0da...427

• Liker 2
Skrevet

Fremmede steder?

Ee...

Når jeg skrev 17.mai, julaften, etc mente jeg dager man muligens tilbringer lite tid i hjemmet. Burde kanskje ha presisert det, men antok det var selvforklarende.

• Liker 3
Skrevet

nå er det ikke alle som er hjemme hos seg selv på 17. mai, julaften osv da.

Anonymous poster hash: db0da...427

Når jeg skrev 17.mai, julaften, etc mente jeg dager man muligens tilbringer lite tid i hjemmet. Burde kanskje ha presisert det, men antok det var selvforklarende.

For all del. Diskuter noe som ikke har noe som helst med TS sitt spørsmål å gjøre: Hvor man går på toalettet hen.

For det er mye mere interessant å problematisere hvor man kan gå på do på julaften og 17mai ,når man ikke har peiling på temaet som faktisk diskuteres..

Skrevet

For all del. Diskuter noe som ikke har noe som helst med TS sitt spørsmål å gjøre: Hvor man går på toalettet hen.

For det er mye mere interessant å problematisere hvor man kan gå på do på julaften og 17mai ,når man ikke har peiling på temaet som faktisk diskuteres..

Oppfølgingsspørsmålet skulle være om han merket noen endring etter slike dager man sannsynligvis ikke runker like mye.

Men for all del, kvel det som avsporing med en gang.

Jeg var forresten ikke den som dro opp "hvor og hvordan".

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det første jeg tenkte når du skrev G23, var girl 23, men det hadde vert litt rart Nok om det.

Jeg tror det ikke er sunt for deg å onanere så ofte som du gjør, fordi kroppen din ikke er skapt for det. Og selvsagt kommer det mindre ut når du driver på så mye. Hold deg til annenhver dag eller en gang i uken. Så blir det mye bedre og så kanskje du blir litt kåt også. Kan anbefale noe som blir kalt fitte, selv om jeg skal innrømme at høyrehånden til oss menn er ganske fristende :)

Anonymous poster hash: c29ce...330
AnonymBruker
Skrevet

Huff, det blir ekstremt vanskelig :/

Ts

Men da driter du i det. Det gjør da ikke noe at det kommer lite?

Anonymous poster hash: beb05...c93

AnonymBruker
Skrevet

Ja, posen tømmes jo hver gang du kommer. Spar opp noen dager, så kommer du også hardere og lenger synes jeg. Spesielt flott å holde seg noen dager før en besøker frøken, så kan du imponere henne og vise fram hva du har å tilby med dine flotte sædceller, da får du garantert fisk på kroken når hun ser du mest sannsynlig kan lage mangeeee bebier.

Anonymous poster hash: 76bf2...abf
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det første jeg tenkte når du skrev G23, var girl 23, men det hadde vert litt rart Nok om det.

Jeg tror det ikke er sunt for deg å onanere så ofte som du gjør, fordi kroppen din ikke er skapt for det. Og selvsagt kommer det mindre ut når du driver på så mye. Hold deg til annenhver dag eller en gang i uken. Så blir det mye bedre og så kanskje du blir litt kåt også. Kan anbefale noe som blir kalt fitte, selv om jeg skal innrømme at høyrehånden til oss menn er ganske fristende :)

Anonymous poster hash: c29ce...330

Har jo samborer.

Runket 3 ganger siden klokken 16;15. Når vi sov middag. Sto nettopp opp. Holde meg i 3 dager har jeg ikke gjort siden jeg var 16 år sikkert ;)

Kanskje jeg har et problem. :/ har tenkt på det.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Har jo samborer.

Runket 3 ganger siden klokken 16;15. Når vi sov middag. Sto nettopp opp. Holde meg i 3 dager har jeg ikke gjort siden jeg var 16 år sikkert ;)

Kanskje jeg har et problem. :/ har tenkt på det.

Ts

Men på dager du ikke er hjemme må det jo unektelig bli sjeldnere?

Anonymous poster hash: b8584...5f5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...