Gå til innhold

Horekunder - Hadde dere pult denne dama?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Horekunder puler hva som helst.

Anonymous poster hash: 12deb...01c
  • Liker 5
Gjest Coolaid
Skrevet

Nå er ikke jeg i målgruppen til å svare, siden jeg ikke er en horekunde. Men det kommer så mye teit ut av munnen til den dama der så nei, kunne ikke tenkt meg sex med henne.....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes hun var søt jeg :)

Anonymous poster hash: 6f2f3...ffc
AnonymBruker
Skrevet

Burde du ikke skrevet "horekunder hadde dere pult denne hora"?

Anonymous poster hash: 2b297...ee8
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Definitivt. Hun kan virkelig sakene sine , i motsetning til dere kjipe bittre kjerringer med fjortisskomplekser enda dere har rundet 30.

Anonymous poster hash: 80462...32c
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Definitivt. Hun kan virkelig sakene sine , i motsetning til dere kjipe bittre kjerringer med fjortisskomplekser enda dere har rundet 30.

Anonymous poster hash: 80462...32c

Så du er horekunde? Hvordan føles det å være en taper?

Anonymous poster hash: 2318c...7fb

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hun var kanskje litt tynn og spinkel etter min smak, men det er da bare min smak. Jeg har aldri truffet henne, så jeg vet ikke om jeg ville syntes at hun var seksuelt tiltrekkende. Det vet jeg bare når jeg snakker med folk in real life.

Ellers hadde hun mye fornuftig å si, som Dagbladets journalister burde ta til etterretning. Dette er ikke første gang Dagbladet begår tvilsom journalistikk, og det blir vel ikke siste, men en stor takk til alle de som tar seg bryet med å protestere saklig når det skjer.

Anonymous poster hash: 12944...c4e
Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg syntes hun var søt jeg :)

Anonymous poster hash: 6f2f3...ffc

Søt er hun. Men er det nok til at hun er pulbar? Bare man strør en anelse "sukker" på en kvinne så er det alt som skal til? For min del så må det litt mer til..... så holder meg til å si nei takk fortsatt :)

Gjest Lincoln
Skrevet

I og med at hun lever av å selge sex så sier det seg selv at de som kjøper sex puler henne. Snodig spørsmål.

AnonymBruker
Skrevet

Hun er faktisk mensa-medlem, garantert mye vakrere og smartere enn dere bitre her! Hun studerer i tillegg et sivilingeniørstudium på NTNU.

Anonymous poster hash: da79d...ecd
  • Liker 7
Gjest Coolaid
Skrevet

Hun er faktisk mensa-medlem, garantert mye vakrere og smartere enn dere bitre her! Hun studerer i tillegg et sivilingeniørstudium på NTNU.

Og så ? Det hjelper lite å vise frem medlemskort fra mensa eller studiebevis fra NTNU. Er det så veldig spesielt? Kjenner mange som er smart nok til å skaffe seg mensa medlemsskap... og studerer på høyskole/universit... hvor vanlig er ikke det? Høres ut som om folk flest er noen idioter...

AnonymBruker
Skrevet

Og så ? Det hjelper lite å vise frem medlemskort fra mensa eller studiebevis fra NTNU. Er det så veldig spesielt? Kjenner mange som er smart nok til å skaffe seg mensa medlemsskap... og studerer på høyskole/universit... hvor vanlig er ikke det? Høres ut som om folk flest er noen idioter...

Haha, det kan godt hende. Med det å ta et ingeniørstudie på NTNU er nok hardere enn "høyskole/universitet". Og det er vel bare 2 % av befolkningsn som har høy nok IQ til å få medlemsskap i mensa.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha, det kan godt hende. Med det å ta et ingeniørstudie på NTNU er nok hardere enn "høyskole/universitet". Og det er vel bare 2 % av befolkningsn som har høy nok IQ til å få medlemsskap i mensa.

5% :)

Anonymous poster hash: 309d7...94e

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Jeg ser for meg at dersom samfunnet en gang i fremtiden totalt aksepterer sex-arbeidere (måtte jo selvfølgelig finne på et nytt navn for dette da horer er for negativt ladet(man kan jo ikke kalle en spade for en spade)) så kommer hun til å bli sett på som en heltinne.

Hun likte i alle fall ikke dagbladets påfunn, og det forstår jeg godt. Det er direkte ødeleggende for bransjen hennes. Hun skriver om viktigheten av sex-arbeidernes sikkerhet, men det her handler også om kundenes sikkerhet når det kommer til deres anonymitet. Hvis hvem som helst kan ligge ut anonnser så er ikke dette sikkert for kundene til sex-arbeiderne. Hvem ønsker å bli tatt på fersken? Det kan være ganske ødleggende for ens image vil jeg tro. Dette stuntet fra dagbladet vil kanskje skremme potensielle kunder fra å kjøpe sex da det minner dem på risikoen ved å benytte seg av tjenesten. Som igjen gjør at sex-arbeiderne kanskje må ta større risk når det kommer til valg av kunder, siden det blir mindre kunder å velge mellom.

Dette ble helt off topic. Ville ikke kjøpt sex av noen.

Endret av .-L-.
Skrevet

I og med at hun lever av å selge sex så sier det seg selv at de som kjøper sex puler henne. Snodig spørsmål.

At noen horekunder velger å gå til henne betyr vel ikke at alle hadde gjort det? Snodig svar.

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

5% :)

Anonymous poster hash: 309d7...94e

5% av Norges befolkning er ganske mange mennesker det. :)

AnonymBruker
Skrevet

5% av Norges befolkning er ganske mange mennesker det. :)

Ja. Og tenk så mange mennesker idioten over da kjenner. Ikke minst er han dyktig nok til å selv vite at han kjenner mange mennesker som kunne vært mensamedlem. Tenk på hvor dyktig HAN er da!!

Må jo kvalifisere til Supermensa, minst!! Lurer på hvor mange hundre eller tusen mennesker han kjenner og hvordan han siler ut de som er dyktige nok...

Anonymous poster hash: 3efe3...7e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...