Nowayback Skrevet 7. april 2014 #21 Skrevet 7. april 2014 Nei. Men det er forskjell på å ha selvtillit og å være arrogant. Hvor går grensen? Arroganse kan forøvrig også være et skalkeskjul for dårlig selvtillit. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #22 Skrevet 7. april 2014 Tenker på Audun fra Paradise hotel, og smelter helt! Det er digggg!! Anonymous poster hash: 33c9b...f80 1
embla1807 Skrevet 7. april 2014 #23 Skrevet 7. april 2014 Det er jeg faktisk enig! Selv om jeg hater gutter med for høy selvtillit, men ham der har jeg sansen for Tenker på Audun fra Paradise hotel, og smelter helt! Det er digggg!! Anonymous poster hash: 33c9b...f80
Gjest Dude91 Skrevet 7. april 2014 #24 Skrevet 7. april 2014 "Jeg er digg" attitude er ikke selvtillit. Det kalles cocky, og det er noe gutter legger seg til i samtale med jenter de er redd er utenfor deres liga. Anonymous poster hash: d97c8...21e Lol, nei. 1
Marie90 Skrevet 7. april 2014 #25 Skrevet 7. april 2014 Hvor går grensen? Arroganse kan forøvrig også være et skalkeskjul for dårlig selvtillit. Selvtillit er diskre, cockiness er "in your face". Du fremstår selvsikker med: - et åpent kroppsppråk, god holdning, fast håndtrykk - være pratsom, tørre å være morsom, klarer å flørte - vet hvordan man diskre kan berøre kvinner (armen, korsryggen) uten å vaere sleazy eller innpåsliten - sosialt trygg og erfaren Du fremstår cocky med: - åpenbar skryting & namedropping - "game" teknikker, spesielt der man er frekk eller nedlatende ("negging") - altfor høylytt - tacky bekledning (gjerne logofokusert) og tilsvarende pengeforbruk som understrekes - sitering av mannlige rollemodeller som åpenbart idealiseres (gjerne fra Suits eller Entourage) - banning, vulgære vitser Ikke overraskende, er de fleste tingene som kjennetegner "cocky" et forsøk på å ta en snarvei mot å oppfattes selvsikker. Som selvsagt krasjer totalt. 1
Gjest Dude91 Skrevet 7. april 2014 #26 Skrevet 7. april 2014 Du fremstår cocky med: - åpenbar skryting & namedropping - "game" teknikker, spesielt der man er frekk eller nedlatende ("negging") - altfor høylytt - tacky bekledning (gjerne logofokusert) og tilsvarende pengeforbruk som understrekes - sitering av mannlige rollemodeller som åpenbart idealiseres (gjerne fra Suits eller Entourage) - banning, vulgære vitser Ikke overraskende, er de fleste tingene som kjennetegner "cocky" et forsøk på å ta en snarvei mot å oppfattes selvsikker. Som selvsagt krasjer totalt. Det er så vidt jeg forstår ingen som har foreslått noen av disse tilnærmingene i møte med potensielle partnere. "Jeg er digg"-holdning betyr kun at man synes at man er digg.
Marie90 Skrevet 7. april 2014 #27 Skrevet 7. april 2014 Det er så vidt jeg forstår ingen som har foreslått noen av disse tilnærmingene i møte med potensielle partnere. "Jeg er digg"-holdning betyr kun at man synes at man er digg. "Jeg er digg"-holdning betyr at man har en holdning som gjor det klart at man synes man er digg. Ikke at man innerst inne vet man er verdt noe og er attraktiv. "Digg" brukes forovrig av fjortiser og er i seg selv lite attraktivt som uttrykk.
Gjest Dude91 Skrevet 7. april 2014 #28 Skrevet 7. april 2014 (endret) Jenter liker kjekke gutter med "jeg er digg"-holdning. De fleste KG-jentene gjør det kanskje ikke, men andre jenter gjør det. Endret 7. april 2014 av Dude91 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #29 Skrevet 7. april 2014 Jenter liker kjekke gutter med "jeg er digg"-holdning. De fleste KG-jentene gjør det kanskje ikke, men andre jenter gjør det. På hvilket grunnlag kan du påstå det? Anonymous poster hash: 4bde2...fd8
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #30 Skrevet 7. april 2014 Jenter liker kjekke gutter med "jeg er digg"-holdning. De fleste KG-jentene gjør det kanskje ikke, men andre jenter gjør det. Er en grunn til at så mange jenter liker jordnære menn som Aksel Lund Svindal! Sikkert noen (fjortissjenter) som liker sånne gutter du beskriver også, men tror de fleste ikke gjør det. Anonymous poster hash: 4bde2...fd8
Gjest .-L-. Skrevet 7. april 2014 #31 Skrevet 7. april 2014 Jenter liker kjekke gutter med "jeg er digg"-holdning. De fleste KG-jentene gjør det kanskje ikke, men andre jenter gjør det. Selvfølgelig vil ikke damene si at de tenker med ****** på såmme måte som menn tenker med *****. Det går jo ikke Tror egentlig det er individuelt om folk liker den holdningen eller ikke. Jeg hadde ikke blitt så veldig imponert om en dame hadde skryt over hvor vakker hun er og hvor mange menn som er etter henne. Er man litt smart klarer man å vikle det inn i en annen kontekst slik at ikke virker som man skryter av seg selv.
Sapientia Skrevet 8. april 2014 #32 Skrevet 8. april 2014 Jeg liker ikke folk som venner engang om de har en "jeg er digg" holdning! Så skikkelig turn-off for meg. Alltid vært slik for min del. Liker menn som vet hvem de er, de må gjerne ha en del selvtillit, men selvinnsikt og selvironi er noe jeg setter høyere som attraktive egenskaper. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå