Piruette Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Hei! Meg og kjærsten min har nettopp bestilt en tur i påska til Beograd med wizzair. Vi får ikke sjekket inn fordi vi må fylle ut personopplysninger og til slutt VISUM nummer står det. Det trengs ikke visum til Serbia så lenge vi skal være der under 90 dager - men jeg kommer altså ikke videre før det er fylt inn. Så lurte på om noen av dere har bestilt til til Serbia med wizzair før og hatt samme problem? Tenkte å ringe kundeservice imorgen, men koster jo sørenma 8kr per minutt, og kan tenke meg det er laaaang ventetid Så tenkte det ikke skadet å høre her uansett!! Og et spm til, har noen av dere noen erfarigner med Beograd?
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Hei! Meg og kjærsten min har nettopp bestilt en tur i påska til Beograd med wizzair. Vi får ikke sjekket inn fordi vi må fylle ut personopplysninger og til slutt VISUM nummer står det. Det trengs ikke visum til Serbia så lenge vi skal være der under 90 dager - men jeg kommer altså ikke videre før det er fylt inn. Så lurte på om noen av dere har bestilt til til Serbia med wizzair før og hatt samme problem? Tenkte å ringe kundeservice imorgen, men koster jo sørenma 8kr per minutt, og kan tenke meg det er laaaang ventetid Så tenkte det ikke skadet å høre her uansett!! Og et spm til, har noen av dere noen erfarigner med Beograd? De har lagt ned ruta si fra Torp. Er det den dere skal ta? Vet ikke fra og med hvilken dato det gjelder da, så kan jo hende dere er heldig og rekker en tur allikevel Anonymous poster hash: 8caa2...d87
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Det år fly dit fra torp i sommerhalvåret. Begynte å gå igjen i forrige uke. De har lagt ned ruta si fra Torp. Er det den dere skal ta? Vet ikke fra og med hvilken dato det gjelder da, så kan jo hende dere er heldig og rekker en tur allikevel Anonymous poster hash: 8caa2...d87 Anonymous poster hash: 6e60f...719
Piruette Skrevet 6. april 2014 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2014 Vi har både bestilt og betalt! Så kan være som anonym over her sa, at de åpner for flyreiser i sommer halvåret!:-)) De har lagt ned ruta si fra Torp. Er det den dere skal ta? Vet ikke fra og med hvilken dato det gjelder da, så kan jo hende dere er heldig og rekker en tur allikevel Anonymous poster hash: 8caa2...d87
Bernardette Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 Vil bare si: BEOGRAD ER FANTASTISK!! Var der for litt over et år siden. Elsket byen! Få med dere den digre festningen / borgen, gjerne på kveldstid. 1
Piruette Skrevet 24. april 2014 Forfatter #6 Skrevet 24. april 2014 Er her nå og reiser hjem i morgen. Så vil veldig gjerne absolutt anbefale denne reisen hvis noen tenker å reise bort for et par dager og ikke er helt sikre på hvor! Fantastiske gater, områder og shopping- og ikke minst prisene! HERREGUD og billig! En ordentlig biff middag for to med øl, vin og brus i kveld kom på en totalpris i underkant av 220 kr!! Alt er så billig at jeg flere ganger har måtte dobbeltsjekke med valuta på mobil. Haha:)
ASU Skrevet 25. april 2014 #7 Skrevet 25. april 2014 Jeg skal dit om 2 uker, så kom gjerne med noen tips har ikke booket hotell enda.
Piruette Skrevet 26. april 2014 Forfatter #8 Skrevet 26. april 2014 (endret) . Endret 26. april 2014 av Piruette
Piruette Skrevet 26. april 2014 Forfatter #9 Skrevet 26. april 2014 Jeg skal dit om 2 uker, så kom gjerne med noen tips har ikke booket hotell enda. Vi sov på Rezime Civilization Suites, og betalte 2000 for to personer fra mandag til fredag. Det var ikke akkurat luksus, men man får jo det man betaler for og hadde IKKE hatt noe imot å sove samme plass igjen! Beliggenheten var helt perfekt og lå 1 min fra selve shoppinggaten. En flott gate med masse resturanter, butikker og cafeer. Følger du shopping gaten til enden kommer du til fortet hvor det er masse å se på samt et militærmuseum. Hotellet tilbudde seg faktisk også å sende taxi til flyplassen (vi landet kl 0100) om natten. Så vi ble møtt på flyplassen og ble kjørt rett dit vi skulle. De som jobbet der var super hyggelige! Men det er ikke et hotell- så det var ikke noe typisk rengjøring og det greiene der.. Ta også taxi til Usce shopping senter (betalte 500 dinar med taxi som er typ 35kr):-) vi var også på Nicola Tesla museumet, og tok oss også en tur til St.sava, som er verdens største ortodokse kirke. Alt av severdigheter vi gjorde (med unntak av shoppingsenteret) var i gå avstand!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå