Gå til innhold

Blogger i ny jobb?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Merkelig at hun glemmer seg på den måten, det er pinlig.. I siste innlegg sverger hun på at hun ikke har tatt i et ratt før, mens det tidligere innlegget sier at hun får lappen før jul det året pga hvor flink hun er..

Anonymous poster hash: 23afa...b96

Da skjønner jeg godt at hun syns det var pinlig når hun måtte spørre hva en clutch er..

Anonymous poster hash: abe0a...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Seriøst? Leter dere virkelig etter ting for å rakke ned på henne?

Trenger vel ikke akkurat å lete lenge

Anonymous poster hash: a41a5...bf1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det skulle være reklame for sextelefonen så har hun ødelagt den helt ved å skrive:

" Grunnen til at jeg er med, er fordi MENN skal lures til å tro at de snakker med meg på andre siden av røret, når de i virkeligheten prater med en 300 kg's dame med sexy telefonstemme. Så vet dere det! "

HEHE, kan vel ha like bra eller bedre kropp enn Rannveig, vil bare ikke vise ansikt og kropp på reklame ;)

Anonymous poster hash: ef139...bd6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil på ingen måte forsvare det RH har gjort; MEN på hvilken måte påvirker det at hun har spilt inn denne videoen hennes evne til å være en god mor? Det vitner riktignok om manglende dømmekraft (i likhet med veldig mye annet) men betyr det likevel at hun ikke klarer å gi barna sine den kjærligheten de trenger, tak over hodet, mat på bordet og trygghet? Ser at hun også er meldt til BV, antar at det ikke er første gang de har mottatt bekymringsmeldinger på henne. Hva tror dere er grunnen til at hun fortsatt har barna? Er det fordi hun er så fullstendig blottet for dømmekraft, eller kan det være at hun er en bedre mor enn hun er som person?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil på ingen måte forsvare det RH har gjort; MEN på hvilken måte påvirker det at hun har spilt inn denne videoen hennes evne til å være en god mor? Det vitner riktignok om manglende dømmekraft (i likhet med veldig mye annet) men betyr det likevel at hun ikke klarer å gi barna sine den kjærligheten de trenger, tak over hodet, mat på bordet og trygghet? Ser at hun også er meldt til BV, antar at det ikke er første gang de har mottatt bekymringsmeldinger på henne. Hva tror dere er grunnen til at hun fortsatt har barna? Er det fordi hun er så fullstendig blottet for dømmekraft, eller kan det være at hun er en bedre mor enn hun er som person?

Hun ødelegger oppveksten deres. Det er de som må takle å høre om "telefonsex-mammaen" og "moren din var naken i det og det bladet" osv. Spesielt det at hun fortsetter å oppføre seg slik etter hun ble mor.

Anonymous poster hash: 5e869...4d0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

Jeg vil på ingen måte forsvare det RH har gjort; MEN på hvilken måte påvirker det at hun har spilt inn denne videoen hennes evne til å være en god mor? Det vitner riktignok om manglende dømmekraft (i likhet med veldig mye annet) men betyr det likevel at hun ikke klarer å gi barna sine den kjærligheten de trenger, tak over hodet, mat på bordet og trygghet? Ser at hun også er meldt til BV, antar at det ikke er første gang de har mottatt bekymringsmeldinger på henne. Hva tror dere er grunnen til at hun fortsatt har barna? Er det fordi hun er så fullstendig blottet for dømmekraft, eller kan det være at hun er en bedre mor enn hun er som person?

Du kødder vel nå? Sier ikke at barna bør bli tatt fra henne, men det er tydelig at jenta trenger hjelp. En god mor bruker ikke opp alle pengene hun har på merkeklær og pakkekalender til en ettåring, for så å selge seg selv fordi hun er blakk. Hvor langt kan hun gå for penger? Er det neste å selge sex?

Om hun lyver ang pengene, og gjør dette fordi hun er avhengig av å vise kroppen sin, så er det nesten hakket verre. Barn trenger at moren setter dem forann alt, hun virker rett og slett ikke klar for den rollen. Det er jo tydelig at hun setter seg selv først, og gjør ting deretter.

Endret av blondina90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får helt vondt av henne. Joda, hun har selv tatt valget. Men at man i det hele tatt velger å ta et slikt valg ut ifra hvordan ting er sier sitt tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om det sto i kontrakten, så er hun dum om hun antok noe annet.

Anonymous poster hash: 9f945...e30

Ja, det jeg mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trolletrine

For all del, hadde min egen datter gjort noe i samme gate, så hadde jeg nok først blitt ganske forbannet. Men jeg har også rukket å gjøre noen solide feil i livet selv, så jeg ville også vært forsiktig med å fordømme. Jenta er vel rundt 20 år, og kommer nok til å gjøre mye rart og dumt i tiden fremover. Slik de fleste gjør. Ja, det var en utrolig dum løsning å lage den videoen. Tror faktisk Rannveig selv har skjønt det nå. Men gjort er gjort, og da gjelder det å komme seg videre, ikke minst for barnas del.

Jeg syns det er rimelig dobbeltmoralskt å fordømme denne jenten nord og ned, og tilogmed sende bekymringsmelding til barnevernet. Jeg er rett og slett sjokkert! Og da er det ikke Rannveig jeg snakker om.

Selvfølgelig tar barnevernet bekymringsmeldinger seriøst - det er de forpliktet til,uansett.

Det kan være bra at folk bryr seg når de er er bekymret for et barn, og tydeligvis er folk bekymret nå. Men hvis bekymringsmeldingen kun er basert på denne siste fadesen, så vil jeg anta at det er et rimelig tynt grunnlag for noe som helst. Da handler det kanskje mer om massepåvirkning der enkelte gjør handlinger man ikke aner konsekvensen av. Farlig!

Til gjengjeld blir det mer problemer for Rannveig og ikke minst - andre bekymringsmeldinger om andre barn som kanskje virkelig trenger hjelp, må vente enda litt lengre.

Hvis man er så bekymret for barna til Rannveig, så kan man kanskje først slutte med offentlig skittkasting av moren deres? Disse hetskommentarene er også noe som blir liggende på nettet,og er trolig ikke det beste å lese for et barn det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del, hadde min egen datter gjort noe i samme gate, så hadde jeg nok først blitt ganske forbannet. Men jeg har også rukket å gjøre noen solide feil i livet selv, så jeg ville også vært forsiktig med å fordømme. Jenta er vel rundt 20 år, og kommer nok til å gjøre mye rart og dumt i tiden fremover. Slik de fleste gjør. Ja, det var en utrolig dum løsning å lage den videoen. Tror faktisk Rannveig selv har skjønt det nå. Men gjort er gjort, og da gjelder det å komme seg videre, ikke minst for barnas del.

Jeg syns det er rimelig dobbeltmoralskt å fordømme denne jenten nord og ned, og tilogmed sende bekymringsmelding til barnevernet. Jeg er rett og slett sjokkert! Og da er det ikke Rannveig jeg snakker om.

Selvfølgelig tar barnevernet bekymringsmeldinger seriøst - det er de forpliktet til,uansett.

Det kan være bra at folk bryr seg når de er er bekymret for et barn, og tydeligvis er folk bekymret nå. Men hvis bekymringsmeldingen kun er basert på denne siste fadesen, så vil jeg anta at det er et rimelig tynt grunnlag for noe som helst. Da handler det kanskje mer om massepåvirkning der enkelte gjør handlinger man ikke aner konsekvensen av. Farlig!

Til gjengjeld blir det mer problemer for Rannveig og ikke minst - andre bekymringsmeldinger om andre barn som kanskje virkelig trenger hjelp, må vente enda litt lengre.

Hvis man er så bekymret for barna til Rannveig, så kan man kanskje først slutte med offentlig skittkasting av moren deres? Disse hetskommentarene er også noe som blir liggende på nettet,og er trolig ikke det beste å lese for et barn det heller.

Nettop, hyklere er dere som rakker ned på Rannveig sin dømmekraft fordi folk vil snakke om denne telefonsex failen i fremtiden. Om dere er så beskymret for at barna vil bli mobbet eller bare slite med dette i fremtiden hadde dere ikke skrevet som dere gjør. I denne situasjonen er det selvfølgelig Rannveig som har tabbet seg ut, men det er dere selv som gjør at barna vil skjemmes over dette i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Chloè

For all del, hadde min egen datter gjort noe i samme gate, så hadde jeg nok først blitt ganske forbannet. Men jeg har også rukket å gjøre noen solide feil i livet selv, så jeg ville også vært forsiktig med å fordømme. Jenta er vel rundt 20 år, og kommer nok til å gjøre mye rart og dumt i tiden fremover. Slik de fleste gjør. Ja, det var en utrolig dum løsning å lage den videoen. Tror faktisk Rannveig selv har skjønt det nå. Men gjort er gjort, og da gjelder det å komme seg videre, ikke minst for barnas del.

Jeg syns det er rimelig dobbeltmoralskt å fordømme denne jenten nord og ned, og tilogmed sende bekymringsmelding til barnevernet. Jeg er rett og slett sjokkert! Og da er det ikke Rannveig jeg snakker om.

Selvfølgelig tar barnevernet bekymringsmeldinger seriøst - det er de forpliktet til,uansett.

Det kan være bra at folk bryr seg når de er er bekymret for et barn, og tydeligvis er folk bekymret nå. Men hvis bekymringsmeldingen kun er basert på denne siste fadesen, så vil jeg anta at det er et rimelig tynt grunnlag for noe som helst. Da handler det kanskje mer om massepåvirkning der enkelte gjør handlinger man ikke aner konsekvensen av. Farlig!

Til gjengjeld blir det mer problemer for Rannveig og ikke minst - andre bekymringsmeldinger om andre barn som kanskje virkelig trenger hjelp, må vente enda litt lengre.

Hvis man er så bekymret for barna til Rannveig, så kan man kanskje først slutte med offentlig skittkasting av moren deres? Disse hetskommentarene er også noe som blir liggende på nettet,og er trolig ikke det beste å lese for et barn det heller.

Det er grenser for hvor mange feil man kan gjøre "som alle andre 20 åringer", når man er tobarnsmor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk selv barn da jeg var 20, uten å legge meg naken på nett eller å reklamere for sextelefon...... I stedet så tok jeg utdanning og fikk meg en god jobb.

Bedre å droppe burberry og gant-klær, handle på h&m, leve spartansk og ha selvrespekten i behold.

Rannveig kan selv for at barna hennes garantert blir utsatte mobbeofre på skolen når den tid kommer, ikke de som skriver her i tråden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trolletrine

Det er grenser for hvor mange feil man kan gjøre "som alle andre 20 åringer", når man er tobarnsmor.

Ja, men alt er relativt. Jeg vet om flere mødre som er daglig røykere. Er det ok å ta et sakte selvmord når man har barn? Jeg kjenner også til mødre som er mer opptatt av egen karriere og selvutvikling enn å ta seg av barna sine. Og mødre som er blitt gjeldsslaver pga stort forbruk. Osv osv. Poenget mitt er at ALLE gjør feil, for dette er livet! Selvfølgelig bør man tilstrebe seg å ikke gjøre feil som kan gå utover barna sine, men noen ganger tråkker man faktisk feil. Noen ganger stort, noen ganger smått.

Det Rannveig gjorde var ikke bra, men å sette henne og barna i offentlig gapestokk? Nei, håper vi kan vise oss bedre enn det!

Endret av Trolletrine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...