Gå til innhold

Glammy

LilleBille

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

IKKE JEG, ihvertfall!

*furtemunn*

Nei, hvorfor skulle man ville bytte ut et liv der fotballturnering med ørten kamper over to dager og med nattevakter på skoler der andres uoppdragne unger overnatter og lager h... kolliderer med utdrikningslag som du er fullstendig programforplikta å delta på, man er så blakk at det er tragikomisk, mødregjerningen av og til føles som en livstidsdom og ikke en velsignelse...og man ikke på noe sett og vis strekker til - mot rosa pusekos og nyforelskethet... :-?

Ikke vet jeg.. :roll: *stor stygg geip* :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. men du ble da dagens Engel da Suzy ... det hjelper vel litt... :)

Hva...??? :o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble jeg jammen... :oops:

Nå skammer jeg meg litt over sutringa mi. Snille Jamila.. det jammen lett å være grei mot sånne jenter da!

Ja, ja... jeg tror jeg trenger ferie snart jeg.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... fant det ut så jeg.. :sjarmor:

(Savnet deg forresten i puppediskusjon i går... tror det er første puppetråd som har vært og du ikke har kommet innom og slengt noen gode argumenter i bordet .. her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

...et liv der fotballturnering med ørten kamper over to dager og med nattevakter på skoler der andres uoppdragne unger overnatter og lager h...

Bare tilstå Suz: Du gleder deg. Vilt!!! :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
:klem: Du er nå min engel også! Selv har jeg jobbet så mye overtid at jeg vet ikke hvordan jeg skal stå på bena, og ferie skal bli diggest 8)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. bare tanken på å ligge på hardt gulv på tynt liggeunderlag burde være nok til å sette enhver i ekstase... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

.. bare tanken på å ligge på hardt gulv på tynt liggeunderlag burde være nok til å sette enhver i ekstase... :hoppe:

Nå er det slik at vår kjære Suz ikke skal reise noen steder, og antakelig får æren av å være våken hele natta. Suz er nemlig en av de 1950 foreldra som gjør det mulig å arrangere norges største fotballturnering over ei helg (bare Norway Cup er større).

Uten slike flotte mennesker som Suz måtte 250 fotballag og ca 3000 unger bli hjemme denne helga. :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja noe så jævlig og.... :evil:

Det verste er at jeg ikke kan ta vakta mi på lørdag for da skal jeg til oslo, men det er jo ikke mulig å få byttet fra seg så hva skal jeg gjøre... :tunge1:

Bille - skal se på puppedebatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bille - skal se på puppedebatt...

Vi klarte oss jo selv .. ble akkurat passe avsporet :sjarmor: ... men det var jo uvant... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Flytta ble vi også! MAKAN!!!

... :o hva kan det komme av... :ler:

.. (det var altså derfor jeg ikke fant den igjen først....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg svarte nå likevel - og Tispa; TAKK for at du får det jeg må drive med til å høres direkte ærefullt ut :ler:

Du har selvfølgelig rett - jeg skal sitte på en parkbenk i fire stive timer i strekk og sørge for at doene ikke er tette, at alle kommer inn på rommene sine, at ingen bryter seg inn eller ut, at ungene har det bra osv...

Foreldre som har barn i fotballen i Elverum må sitte vakt på Elverumsturneringa, nemlig. Vanligvis hadde det vært helt greit, men jeg kan altså ikke ta vakta mi på lørdag for da skal jeg være et annet sted og enten være temmelig full, eller være bare briesen og større min kjære kusine som SKAL være full (eller Jamila som ikke skal være full :-? ) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Jamila

Altså, jeg skal nok sørge for at både du og kusina blir brisne jeg, så kan det for en gangs skyld være min jobb å passe på dere! :)

Men du, etter hva jeg har skjønt så er jo du lokalkjendis i de elverumske trakter. KAn du ikke be om en standin via lokalradion da, sikkert noen som vil hjelpe en blond og blåøyd pike i nød?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg skal nok sørge for at både du og kusina blir brisne jeg, så kan det for en gangs skyld være min jobb å passe på dere! :)

Men du, etter hva jeg har skjønt så er jo du lokalkjendis i de elverumske trakter. KAn du ikke be om en standin via lokalradion da, sikkert noen som vil hjelpe en blond og blåøyd pike i nød?

He, he... Kunne ha vært underholdende det gitt, men jeg skal som siste utvei ringe reservene på lista og høre om de kan ta vakta. Den er veldig kort - bare 2 timer - så det burde gå greit.

Jeg hadde sendt moder'n eller noe sånt, men hun er bortreist og tante er bortreist og pappa'n til fotballspiller'n jobber og Mannen passer fotballspilleren... :roll:

Hm... skal passe på deg jeg Jamila, så her blir det bare passe pære, men hu andre skal vi få skikkelig ut på tur :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...