LilleBille Skrevet 7. juni 2004 #1 Del Skrevet 7. juni 2004 Er det i dag vi skal gratulere???? :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 7. juni 2004 #2 Del Skrevet 7. juni 2004 Åh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. juni 2004 #3 Del Skrevet 7. juni 2004 JA!!!! Grattis snuppa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 7. juni 2004 #4 Del Skrevet 7. juni 2004 Er det? I såfall: Gratulerer, begge to!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. juni 2004 #5 Del Skrevet 7. juni 2004 Stemmer det, det var i dag ja!! Grattis Glammy. :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 7. juni 2004 #6 Del Skrevet 7. juni 2004 :oops: takker!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2004 #7 Del Skrevet 7. juni 2004 Grattis Alex vil ha detaljer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. juni 2004 #8 Del Skrevet 7. juni 2004 kan du fortelle hva gaven du laget var nå eller? har han fått den liksom? er kjempenysgjerrig jeg!! (men innser at jeg ikke har noe med det og at det kan være for personlig altså..) :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 7. juni 2004 #9 Del Skrevet 7. juni 2004 Skal fortelle jeg vel, bare veldig travel formiddag! Well! Vi dro på Grand Hotel klokka halv tre. Hadde blitt anbefalt å komme tidlig og sjekke inn, sånn at vi kunne bruke basseng, takterasse, badstu, skjønnhetssalongen osv. Dette ble jeg gjort spesiellt oppmerksom på da jeg bestilte rommet. Da vi hadde sjekket inn, fikk vi beskjed om at alt dette var stengt søndager! Da ble jeg ordentlig skuffa, spesielt siden de hadde "lovet" det!! Uansett rommet var veldig koselig. Med badekar 8) Vi satte fra oss bagasjen og åpnet pakkene Jeg fikk ring fra en designer som heter noe sånt som Paul Sotteco, husker ikke navnet, men har sikla leeeeenge! :oops: sølv med rosa, øh diamanter 8) veeldig fin! ALt for stor, men det visste han, for han har drevet å tegnet av fingrene mine når jeg har sovet Men jeg har visst så små fingrer at de må spesialbestille ringen, og mente at han må ha tatt feil, så små fingrer finnes nok ikke... er det ikke puppene som er for store, så er det fingrene som er for små Men ringen var utrolig, var frista til å ha den for stor, sånn at jeg kan gå med den nå, og ikke vente i flere uker på ny Han fikk eventyrboka! Han ble riktig rørt, mente at den var fantastisk, og leste eventyret høyt for meg. HAn sa at den måtte han jo vise til folk, så flink som jeg var! Så bladde han, og der var jammen meg pulemaleriene da fikk pipa en annen låt, gitt! Jeg har altså laget bok, og malt bilder, boka handler om en vakker prinsesse 8) som møter en bold ridder i et magisk og forhekset land der man kan møte hvem som helst fra hvor som helst jeg har malt eventyrbilder av prinsessen og ridderen i sånn eventyrstil, og så et stykke uti boka begynner de å pule og sånt, i samme eventyrstil med ridderstøvlene på, og krona på skeive. Rasende festlig, og veldig poppis, om jeg får si det selv! Ellers satt vi på cafeen på gateplan, siden føkkhelvetes takterrassen var stengt, vi satt i badekaret og leste høyt kjempelenge, og spiste deilig middag! Frokost med aviser og så på jobb! Fantastisk feiring! Lykkelig jeg, har fått rosa ring jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2004 #10 Del Skrevet 7. juni 2004 :hjerter2: Det hørtes utrolig koslig ut :-) Ønsker dere all verdens lykke fremover Glammy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. juni 2004 #11 Del Skrevet 7. juni 2004 ahhhh!!!! selvfølgelig!!! Boka!! Fikk jo selvfølgelig med meg boka i parken, men tok ikke helt at den var gaven til kjærsten!! træg aline altså. Høres ut som en fantastisk feiring da, men jeg hadde blitt oppriktig sinna over det med basenget og takterassen!! Og sagt klart ifra om at dere var blitt lova det og at det er skrekkelig uproffesjonelt av dem å love ting de ikke holder etterpå!! Og i utgangspunktet så er det jo bare tåpelig at de stenger avdelinger på søndager, er det ikke folk som tar langweekender på hotellet eller? :-? rosa ring!!! kanskje den blir ferdig til neste møte da, slik at vi andre kan få se den også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 7. juni 2004 #12 Del Skrevet 7. juni 2004 :oops: Takk jenter! Vi sa ikke noe om den takterrassen, angrer bittert nå, ble så paff, at jeg mista munn og mæle, (tro det den som kan... ) og var for trøtte i dag morges til å huske og si noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. juni 2004 Forfatter #13 Del Skrevet 7. juni 2004 .. såå koselig.. (og så rosa ring da... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. juni 2004 #14 Del Skrevet 7. juni 2004 ... ble så paff' date=' at jeg mista munn og mæle...[/quote'] ja, det sjokkerte vel flere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 7. juni 2004 #15 Del Skrevet 7. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. juni 2004 Forfatter #16 Del Skrevet 7. juni 2004 .. vi blir ikke misunnelige vi som ikke er nyforelsket .. å nei da... ikke misunnelige.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2004 #17 Del Skrevet 7. juni 2004 Pøh- hvem vil ha en weekend på hotel med eventyr og rosa ringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. juni 2004 Forfatter #18 Del Skrevet 7. juni 2004 .. nei.. og hvem vil egentlig sveve litt på en rosa sky??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 7. juni 2004 #19 Del Skrevet 7. juni 2004 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 7. juni 2004 #20 Del Skrevet 7. juni 2004 Pøh- hvem vil ha en weekend på hotel med eventyr og rosa ringer IKKE JEG, ihvertfall! *furtemunn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå