AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Hei, Har kjøpt en helt ordinær vibrator for første gang, men får bare ikke til å bruke den. Er en større type som du kan bruke innvendig. Det går greit i et eller to minutter men så gjør det vondt som om jeg tørker ut og vibratoren rett og slett skraper opp inn i musa hvis jeg tar den inn/ut. Litt merkelig forklaring men jeg skjønner faktisk ikke hva som skjer. Skjer både alene og med partner, og til og med når jeg er på mitt "våteste" har jeg problemet. Har også prøvd med en del glidemiddel på, intet forskjell. Også prøvd med kondom over, heller ikke forskjell, så det skyldes altså ikke materialet (hardplast). Er det bare meg det er noe galt med eller leken Og ja, tråden er dessverre seriøs... Anonymous poster hash: daf30...1a4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 ...Glidemiddel? Gjør det, ikke noe særlig forskjell. Går greit litt men så etter noen minutter blir det vondt igjen og føler på en måte "motstand" også... Anonymous poster hash: daf30...1a4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Samme her. Ingen glede av dildo inni meg. Vibrator utenpå derimot ;) Anonymous poster hash: c4127...e4f 1
Sjokoladenøtt Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Hm, jeg er heller ikke noe fan av sånne leker. Små går helt greit, men noe større gjør jo bare vondt. Prøvd forskjellige typer glidemiddel? Silikonbasert fungerer mye bedre enn det "vanlige". Synes vibrator funker bedre utenpå ja
Sphynx Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 Prøv et leketøy av et annet materiale som er mykere, silikonleker er bedre! Eller noen som er veldig myke. Det har kjempemye å si! 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 Har prøvd med vannbasert glidemiddel, silikon, "naturlig" glidemiddel (jeg blir ganske våt) men alltid samme problem. Nyter det hvis samboer leker med vibrator/dildo på meg i noen minutter og plutselig blir det vondt... Har ikke brukt så mye utenpå da den er litt stor for det Anonymous poster hash: daf30...1a4
Adina Skrevet 7. april 2014 #8 Skrevet 7. april 2014 Prøv en som er litt mindre, helst mykere og som også kan brukes utenpå, så skal du se at det blir bedre ;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå