AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Er det varmt i Hellas i slutten av april? Noen som vet? Vil gjerne dra dit, men vil absolutt ikke fryse, heller for varmt enn for kaldt! Anonymous poster hash: f9b93...fb6
kirstenflage Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Det kommer an på hvor i Hellas. Men for Hellas gølder det generelt, at det er solen som varmer op. Aftenen er fortsat kølig., Vi er netop kommet hjem fra Malta. Vi tilhører gruppen af longtimers, hvor vi tager af sted efter nytår og kommer hjem midt i marts. I dagtimerne har solen så megen magt, at det eer sommertøj, men natten er kun 12-15 grader. God ferie.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Det kommer an på hvor i Hellas. Men for Hellas gølder det generelt, at det er solen som varmer op. Aftenen er fortsat kølig., Vi er netop kommet hjem fra Malta. Vi tilhører gruppen af longtimers, hvor vi tager af sted efter nytår og kommer hjem midt i marts. I dagtimerne har solen så megen magt, at det eer sommertøj, men natten er kun 12-15 grader. God ferie. Åh, okei takk for svar! Anonymous poster hash: f9b93...fb6
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Jeg var på Kreta den siste uka i april et år og da satt vi med dyner rundt oss på balkongen om kvelden. Holdt på å blåse bort hvis vi prøvde oss på litt strandliv. Så jeg hadde ventet til midten av mai, ihvertfall. Anonymous poster hash: 5f6da...1e1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Jeg var på Kreta den siste uka i april et år og da satt vi med dyner rundt oss på balkongen om kvelden. Holdt på å blåse bort hvis vi prøvde oss på litt strandliv. Så jeg hadde ventet til midten av mai, ihvertfall. Anonymous poster hash: 5f6da...1e1 Virkelig? Tenkte liksom siden så utrolig mange reiser til syden i påsken, og har bestemt meg for å reise i begynnelsen av mai (billigere, heeh), så trodde ikke det var så kaldt! Og er jo varmere i Hellas enn i Spania f.eks? Uff, ble usikker nå.. Anonymous poster hash: f9b93...fb6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå