Gå til innhold

Koloskopi?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har blødd mye mens jeg har avføring i en lengre periode. Skal til lege snart som skal stikke et rør inn ett stykke. Skal til vanlig fastlege så tenker det ikke er store greiene? Lest at rektoskopi var litt inn bare, noen cm. Har noen tatt dette? Vondt, ubehagelig? Hvordan var det etterpå? Det er som normalt håper jeg? Tenkt meg rett på jobb etterpå :)

Skal ta en klyx på kveld og to på morningen. Noen som vet hvor raskt de fungerer?

Anonymous poster hash: bb748...6ff
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS:Ser jeg skrev koloskopi i overskriften, mente rektoskopi :) Hvis det er det da.

Skrevet

Jeg har ikke tatt det, men har pratet med noen som har gjort det. Og de sier at de har fått noe avslappende først, så er det litt ubehagelig, men overkommelig. De har ikke kjørt selv dit, pga det avslappende de før. Så om du får det, så vet jeg ikke om du kan reise rett på jobb. :vetikke:

Lykke til:)

AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg tatt ganske nylig :) var ikke vondt, men rart og litt ubehagelig. Hun kunne ikke se noe da, så mulig jeg må ta full koloskopi (litt rart man ikke bare får det istedet?!). Jeg tok forresten bare et engangsklyx samme morgen som man skyller inn i tarmen, siden det bare var ytterste delen av tarmen. Er ikke noe å grue seg til ihvertfall :)

Anonymous poster hash: 26206...3e3

AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg tatt ganske nylig :) var ikke vondt, men rart og litt ubehagelig. Hun kunne ikke se noe da, så mulig jeg må ta full koloskopi (litt rart man ikke bare får det istedet?!). Jeg tok forresten bare et engangsklyx samme morgen som man skyller inn i tarmen, siden det bare var ytterste delen av tarmen. Er ikke noe å grue seg til ihvertfall :)

Svarte litt kortfatta her. Klyxet funket etter bare få min, og det kom ikke noe mer ut enn det. Du kan fint dra på jobb etterpå også!

AnonymBruker
Skrevet

Svarte litt kortfatta her. Klyxet funket etter bare få min, og det kom ikke noe mer ut enn det. Du kan fint dra på jobb etterpå også!

Tusen takk for det svaret! :D Ble jeg veldig letta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...