AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #21 Skrevet 6. april 2014 Hva har du å tape på å bruke noen måneder på å bli kjent med ham? Men for all del, det er andre menn. Menn du kanskje ikke føler deg så utrygg på. Men slik du skriver her, virker det på meg som om du ødelegger for deg selv, egentlig uten grunn. Kjenn litt på følelsene dine. Kjenn på hva magen sier. Stol på deg selv. Og stol på at om det likevel blir feil, kommer du til å klare deg. Lykke til! Hvilken mann sier, selv etter flere måneders bekjentskap, at ja, han har ofte benyttet seg av horer i det landet han har feriert mye i? Det er bare så ekkelt. Bedre med noen yngre som ikke har levd så mye. Det føles litt freshere. Anonymous poster hash: e1bc3...363
Pysa Skrevet 6. april 2014 #22 Skrevet 6. april 2014 Hvilken mann sier, selv etter flere måneders bekjentskap, at ja, han har ofte benyttet seg av horer i det landet han har feriert mye i? Det er bare så ekkelt. Bedre med noen yngre som ikke har levd så mye. Det føles litt freshere. Anonymous poster hash: e1bc3...363 Ja, klart om han har kjøpt sex, er saken en annen. Da er jo valget lett! Om du hadde kommet med denne infoen i det første innlegget, hadde jeg svart annerledes.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #23 Skrevet 6. april 2014 Ja, klart om han har kjøpt sex, er saken en annen. Da er jo valget lett! Om du hadde kommet med denne infoen i det første innlegget, hadde jeg svart annerledes. Men jeg vet ikke om det er tilfelle. Er bare at han er så gammel, og har vært singel så lenge, og har vært så mye i land hvor prostitusjon er vanlig.... Anonymous poster hash: e1bc3...363
Pysa Skrevet 6. april 2014 #24 Skrevet 6. april 2014 Himmel og hav! :-) Snakk med mannen. Bli kjent. Velg. Eller?? :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå