AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Daten på fredag begynte å snakke om eksene sine, og jeg kjente jeg ble lei og mistet interessen. Både fordi jeg begynte å se for meg han med noen andre, og fordi jeg fikk inntrykk av at usikkerhet fra hans side var årsaken til bruddene, og orker bare ikke leve med all den usikkerheten selv. Ikke bare det, men jeg skjønner ikke hva han ser i meg? Han er kjempekjekk, billedskjønn, jeg er ikke. Er jeg bare dum nå? Saboterer jeg fordi jeg bare er redd og vant til å være alene? Har ikke vært i seriøst forhold på flere år, så det er virkelig på tide å få ut fingeren. Han er voksen, hyggelig, morsom, kjekk, godt trent, god jobb, har alt... Anonymous poster hash: e1bc3...363
Pysa Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Gå på en date til før du bestemmer deg. Ikke bry deg om hva han ser i deg, det er ikke din jobb. Du skal avgjøre om han er mannen for deg.
Crobern Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Når man er på date, så prater man ikke om eksene sine. Men siden du er usikker, så ta det sakte. Gå på en date til, kos deg, finn ut hva DU vil.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Menn blir nervøse og plaprer de også! Jeg ville gitt det en date til. Anonymous poster hash: 38769...3d6 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Men så er det en ting til, og det er at hvis jeg går for dette, da blir det seriøst. Da blir det fullt voksenliv med barn og stasjonsvogn. Det har jeg alltid drømt om, men nå skremmer det vettet av meg... Hvorfor? Anonymous poster hash: e1bc3...363
Pysa Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 Hvorfor velger du frykten? Og hva så om det verste skjer, at det likevel ikke fungerer etter en stund? Du overlever det også. Ta sjansen, gjør ditt beste. Tenk om du blir lykkelig?
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 Men så er det en ting til, og det er at hvis jeg går for dette, da blir det seriøst. Da blir det fullt voksenliv med barn og stasjonsvogn. Det har jeg alltid drømt om, men nå skremmer det vettet av meg... Hvorfor? Anonymous poster hash: e1bc3...363 Du bestemmer jo ikke det bare fordi du går på en eller fem dater til med denne mannen. Bli litt bedre kjent med ham før du tenker sånne tanker. Anonymous poster hash: 38769...3d6 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #8 Skrevet 6. april 2014 Man prater ikke om eksene sine på date. Hvor mange ganger har dere truffet hverandre? Anonymous poster hash: b5520...e23
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #9 Skrevet 6. april 2014 Du bestemmer jo ikke det bare fordi du går på en eller fem dater til med denne mannen. Bli litt bedre kjent med ham før du tenker sånne tanker. Anonymous poster hash: 38769...3d6 Altså, hvis vi først blir sammen så ligger det i kortene at det blir familiestiftelse og full pakke, pga. alder. Tror jeg hadde friket ut nå uansett hvor godt jeg hadde likt han. For enn om det er feil, og at det er noen andre der ute som passer bedre? Eller at jeg ikke takler å være mor, drifte en familie? Anonymous poster hash: e1bc3...363
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #10 Skrevet 6. april 2014 Man prater ikke om eksene sine på date. Hvor mange ganger har dere truffet hverandre? Anonymous poster hash: b5520...e23 4 Anonymous poster hash: e1bc3...363
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #11 Skrevet 6. april 2014 Hvorfor velger du frykten? Og hva så om det verste skjer, at det likevel ikke fungerer etter en stund? Du overlever det også. Ta sjansen, gjør ditt beste. Tenk om du blir lykkelig? Jeg føler jeg velger frykten ved å fortsette! Er så mye lettere å takke for seg og fortsette søken etter en ny. Anonymous poster hash: e1bc3...363
Gjest ashanti Skrevet 6. april 2014 #12 Skrevet 6. april 2014 Men så er det en ting til, og det er at hvis jeg går for dette, da blir det seriøst. Da blir det fullt voksenliv med barn og stasjonsvogn. Det har jeg alltid drømt om, men nå skremmer det vettet av meg... Hvorfor? Anonymous poster hash: e1bc3...363 Det er vel litt tidlig? Burde dere ikke rekke å bli sammen og være kjærester en stund før dere begynner å stresse med stasjonsvogn og barn?
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #13 Skrevet 6. april 2014 Altså, hvis vi først blir sammen så ligger det i kortene at det blir familiestiftelse og full pakke, pga. alder. Tror jeg hadde friket ut nå uansett hvor godt jeg hadde likt han. For enn om det er feil, og at det er noen andre der ute som passer bedre? Eller at jeg ikke takler å være mor, drifte en familie? Anonymous poster hash: e1bc3...363 Jo da, men du vet ikke dette før du har blitt bedre kjent med mannen. Og du MÅ ikke bli sammen med ham selv om du dater ham en liten stund til. Anonymous poster hash: 38769...3d6
Pysa Skrevet 6. april 2014 #14 Skrevet 6. april 2014 Jeg føler jeg velger frykten ved å fortsette! Er så mye lettere å takke for seg og fortsette søken etter en ny. Anonymous poster hash: e1bc3...363 Nei, om du lar deg skremme vekk, lar du frykten bestemme. Du skal beseire den, jente! Uansett hva det gjelder i livet. La gjerne magefølelsen, fornuften og vettet stoppe deg. Men ikke frykten. Aldri frykten. 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #15 Skrevet 6. april 2014 Nei, om du lar deg skremme vekk, lar du frykten bestemme. Du skal beseire den, jente! Uansett hva det gjelder i livet. La gjerne magefølelsen, fornuften og vettet stoppe deg. Men ikke frykten. Aldri frykten. Sa Pysa! (Veldig enig med deg). Anonymous poster hash: 38769...3d6
Pysa Skrevet 6. april 2014 #16 Skrevet 6. april 2014 Sa Pysa! (Veldig enig med deg). Anonymous poster hash: 38769...3d6 Ha ha! Ja! Jeg er ei pyse. Men jeg velger å ikke la det styre livet mitt. :-)
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #17 Skrevet 6. april 2014 Nei, om du lar deg skremme vekk, lar du frykten bestemme. Du skal beseire den, jente! Uansett hva det gjelder i livet. La gjerne magefølelsen, fornuften og vettet stoppe deg. Men ikke frykten. Aldri frykten. Vanskelig å skille mellom magefølelse og frykt... TS Anonymous poster hash: e1bc3...363
Pysa Skrevet 6. april 2014 #18 Skrevet 6. april 2014 Vanskelig å skille mellom magefølelse og frykt... TS Anonymous poster hash: e1bc3...363 Ja, det kan være det. Men du skrev selv at du var redd. Det er frykt. Tenk: hva med neste drømmemann? Er det ikke like skummelt å bli sammen med ham? Hvis det er noe galt med denne mannen, så gå videre. Men er det ikke det, så ta sjansen. At det kan bli kjempefint, er ikke en mangel. :-)
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #19 Skrevet 6. april 2014 Ja, det kan være det. Men du skrev selv at du var redd. Det er frykt. Tenk: hva med neste drømmemann? Er det ikke like skummelt å bli sammen med ham? Hvis det er noe galt med denne mannen, så gå videre. Men er det ikke det, så ta sjansen. At det kan bli kjempefint, er ikke en mangel. :-) Jeg vet ikke... Jeg bare synes det er litt ekkelt at han er så erfaren, har levd livet så mye før han møtte meg... Vet ikke hva han har gjort på alle utenlandsturene sine, eller hvordan moralen hans er mht prostitusjon for eksempel. En annen jeg dater er jeg ikke redd for på samme måte, men han er alt for ung for meg og kommer ikke til å være klar for barn før jeg er i overgangsalderen. Kanskje er det derfor han føles "trygg"? Anonymous poster hash: e1bc3...363
Pysa Skrevet 6. april 2014 #20 Skrevet 6. april 2014 Hva har du å tape på å bruke noen måneder på å bli kjent med ham? Men for all del, det er andre menn. Menn du kanskje ikke føler deg så utrygg på. Men slik du skriver her, virker det på meg som om du ødelegger for deg selv, egentlig uten grunn. Kjenn litt på følelsene dine. Kjenn på hva magen sier. Stol på deg selv. Og stol på at om det likevel blir feil, kommer du til å klare deg. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå