Gå til innhold

"Utro", uten dårlig samvittighet..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner en fyr som er i ett fast forhold, og har vært det de to-tre siste årene. Men når dama ikke er i huset, kontakter han jenter han kjenner og jenter på nettet, og sender nakenbilder. Jeg har kjent han i mange år, men det har aldri vært noe seksuelt mellom oss. Jeg møtte han forrige helg, vi pratet litt og han sendte meg sms på natta. Jeg svarte bare høflig, etter som jeg vet at han har dame, og dagen etter våknet jeg opp til nakenbilder på tlf min. Etterfulgt av en litt beklagende melding, som om han angret seg.

"Snill" som jeg er, lot jeg tvilen komme han tilgode og sa at det var "no hard feelings". Tror han misforsto meg, og sendte nok ett bilde. Jeg sluttet å svare.

Dagen etterpå kom jeg på at en venninne av meg hadde fortalt meg noe om han for ett år siden, og det var akkurat dette hun sa. Hun har også kjent han i mange år, han tok kontakt og begynte å sende bilder, i tillegg til linker til nettsteder hvor han også hadde nakenbilder av seg selv.. Hun var litt kvassere enn meg og kuttet kontakten med han, med en gang.

Nå irriterer jeg meg over at gutter kan holde på sånn når de er i ett forhold. Han kjenner meg ikke så godt, jeg kunne jo gått å fortalt det til dama hans! Eier han ikke frykt? Jeg ønsker å gi sånne en lærepenge..
Jeg vil gjerne at hun skal få vite, for jeg tror han har gjort dette mange ganger.. Men hvordan si det uten å avsløre meg selv?

Anonymous poster hash: a7dcb...9d2
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Opprette en ny epostadresse og sende en anonym mail til henne? Evt lage en ny fb-profil som "Dolly Duck" eller noe og sende henne en melding der?

Anonymous poster hash: 546ae...93b
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Feilpost.

Endret av Teeden
AnonymBruker
Skrevet

Nå må du slutte. Ikke legg deg borti forholdet til folk. Be han slutte hvis du ikke liker det og hold dama hans utenfor. Anonymous poster hash: f5c5e...20b

AnonymBruker
Skrevet

Nå må du slutte. Ikke legg deg borti forholdet til folk. Be han slutte hvis du ikke liker det og hold dama hans utenfor.

Anonymous poster hash: f5c5e...20b

Det er bra hun vil at damen skal få vite om det. Ingen fortjener å leve i uvitenhet om kjærestens utroskap.

Anonymous poster hash: 3573f...ea6

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Send henne kopier av alt han skriver, så slipper du at han bare sier du lyver.

Kjenner forresten en sånn en, lite attraktiv fyr som sender nakenbilder til alle jenter han kjenner. Må være noe feil et sted.

Anonymous poster hash: ce00c...8f2
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er bra hun vil at damen skal få vite om det. Ingen fortjener å leve i uvitenhet om kjærestens utroskap.

Anonymous poster hash: 3573f...ea6

Det er ikke utroskap. Det er flørting når dama ikke er tilgjengelig.

Skrevet

Så jeg er noe usikker om det er en gang flørting der.. For meg virker det mer som en form for blotting eller ekshibisjonisme - siden det virker rimelig enveis og uppfordret (mtp at du ikke har på noe som helst måte vist interesse og det da ligger nakenbilder i meldingene uten noe mer invitasjon eller sexprat)?

Gjest February
Skrevet

Veldig rar måte å flørte på..

Å føle en trang til å sende nakenbilder av seg selv, til forskjellige jenter er langt forbi flørting.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke utroskap. Det er flørting når dama ikke er tilgjengelig.

Er det? Jammen, da er det jo greit da? :laugh:

Idiot.

Anonymous poster hash: 5720f...b9f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tviler ikke på at han har vært fysisk utro heller, for basert på ting han skrev til meg, tror jeg han styres av lyst, og ikke etter hva som er "rett og galt". I tillegg har han holdt på sånn i godt over ett år, så jeg hadde ikke blitt sjokkert om han har gått "all the way" før. Bare synd jeg ikke vet om flere som han har holdt på sånn med i det siste, for om vi var flere, hadde det vært vanskeligere å peke ut hvem av oss som evt. hadde sladret..

- TS

Anonymous poster hash: 5720f...b9f
AnonymBruker
Skrevet

Blokker ham på telefonen, og la det bli med det.

Anonymous poster hash: 81926...533
Skrevet

Si ifra til kjæresten, hun fortjener å vite det.. Blir kvalm av når den ene skal sende nakenbilder av seg selv til andre, hva slags hjerne bruker man da liksom?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde gitt beskjed med en gang til dama, jeg. Og festet nakenbildene av han som vedlegg.
Tror du gjør jenta en bjørnetjeneste ved å gjøre det.
Jeg hadde vært takknemlig for at noen gav beskjed, istedet for å ''mind your own buisness''!

Men, det beste er nok å gjøre det anonymt, da slipper du noe annet drama. Du har jo ikke gjort noe galt, men du kan bli dratt inn i det uansett..

Anonymous poster hash: 1e877...e47
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å mas om det derre utropisset. Vi er laget fra naturen sin side for å pule rundt. De aller fleste gjør det heldigvis, idioti å lage regler for at vi ikke skal gjøre noe vi er skapt for.

Anonymous poster hash: 5289b...9df
Skrevet

Slutt å mas om det derre utropisset. Vi er laget fra naturen sin side for å pule rundt. De aller fleste gjør det heldigvis, idioti å lage regler for at vi ikke skal gjøre noe vi er skapt for.

Anonymous poster hash: 5289b...9df

Heldigvis er det du som kommer med piss her.

Avhengig av hvilken undersøkelser man ser på så er det mellom 1/4 og 1/3 som har vært utro, og det gjelder begge kjønn men med marginalt lavere tall for kvinner.

Jeg kan finne kildereferanser til deg når jeg kommer hjem om du ønsker. Men bøkene som jeg har som utgangspunkt er "the third chimpanzee" og "evolution and human sexual behaviour" sistnevnte er fra 2012

Skrevet (endret)

Skriver under på den, AUG----UAG. Hvis vi var fra naturens side, noe som er komplisert i seg selv, var laget for å være utro, hvorfor har vi utviklet noe så unødvendig som sjalusi? Så må man også skille mellom det å ha en sterk libido, og utroskap. Man kan jo fint ha flere seksuelle relasjoner uten å være utro. Hvis man forplikter seg gjennom et forhold, hvor forholdet er basert på monogami, har man tatt et valg. Klarer man ikke dette pågrunn av manglende impulskontroll og moral, da kan man bare avbryte forholdet. Naturen sier ikke noe om at man må inn i et forhold for å ha sex.

Endret av Iddy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...