AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 I går fikk jeg min starter kit i posten! jeg har gledet meg hele tiden fra jeg bestilte til jeg tok pakken ut av postkassa.. jeg må bare si at jeg er kjempe SKUFFA! Vesken man fyller på i sigarettene smakte parfyme, det gjør meg litt kvalm.. og nikotinen kveler meg i halsen så jeg brekker meg.. hjelper ikke noe særlig å små nippe på`n heller.. og det er veldig lite damp, selv om jeg bestilte et munn stykke som skulle gi mer damp.. Er det noen som har god erfaring med dette? jeg trenger noen gode tips.. hvis det i det hele tatt fins noen eller om all ros og snakk om e-sigaretter bare er noe selv fortrengende vås.. ordentlig skuffa asså! Anonymous poster hash: a2b47...181
Sphynx Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Synes e-sigg er digg. Kommer kanskje an på merket? Og på smaken? Jeg takler ikke drue, men eple er en favoritt.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 med nikotin? Anonymous poster hash: a2b47...181
Sphynx Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 med nikotin? Anonymous poster hash: a2b47...181 Ja? Har ikke prøvd så mye, men synes det er bedre enn vanlige sigaretter
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 jeg skjønner ikke hva jeg har gjort feil ass.. men det er noe som ikke er riktig! men takk for svar Anonymous poster hash: a2b47...181
Sphynx Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 jeg skjønner ikke hva jeg har gjort feil ass.. men det er noe som ikke er riktig! men takk for svar Anonymous poster hash: a2b47...181 Kanskje det bare ikke er noe for deg? Noen liker det jo absolutt ikke
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #7 Skrevet 7. april 2014 Man må prøve forskjellige e-væsker frem til man finner det som passer for seg. Jeg måtte gjennom et par før jeg fant en jeg likte. Beste er å bestille masse små flasker fra utlandet så du får testet litt uten at det blir for dyrt. Anonymous poster hash: 80b95...2b8
bayelle Skrevet 7. april 2014 #8 Skrevet 7. april 2014 Jeg hadde veldig lave forventninger når mamma fortalte at hun hadde bestilt en til meg, men når jeg prøvde ble jeg veldig positivt overrasket! Den funker bra mot røyksuget og er en genial erstatning for røyken. Den er dog litt vanskelig å venne seg til, og jeg sluttet ikke å røyke likevel, men det stod nok på min egen motivasjon og ikke fordi el-røyken ikke gjør det den skal, for det gjør den! ;-)
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #10 Skrevet 20. mai 2014 http://www.nd.no/2013/10/vi-tester-sunne-sigaretter/ http://www.nrk.no/livsstil/advarer-mot-gift-fra-e-sigaretter-1.11017064 http://tv.nrk.no/serie/forbrukerinspektoerene/mdhp11000514/29-01-2014#t=11m31s Anonymous poster hash: 82447...112
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #11 Skrevet 20. mai 2014 Jeg har hatt stort hell med e-sigarett og har ikke rørt en vanlig sigarett på et halvt år. Hadde da røkt 20 om dagen i 18 år. Jeg prøvde først med "røyksmak" og diverse fruktsmaker, men det gjorde ikke susen for meg. Det var derimot mentol/mint. Det tok tid å vende seg til hele endringen og vanen. Jeg røyker ikke lenger veldig mye offentlig, for e-sigaretter ser litt dumme ut. Jeg har spart mange tusenlapper og merker godt at jeg ikke hoster og at jeg reagerer på røyklukt når jeg blir utsatt for det. Luktesansen har generelt blitt bedre. Klærne mine lukter ikke lenger og det gjør ikke jeg eller hjemmet mitt heller. Den aller største gevinsten for meg er faktisk at jeg ikke trenger å stresse med å skaffe røyk eller kjøpe inn slik at det holder til neste besøk i butikken. Og askebegre med sneiper er ikke lenger en del av livet mitt. Målet er å slutte helt innen 2015. Det er helt sikkert ikke bare sunt med e-sigaretter, men jeg er overbevist om at, om de blir brukt riktig og fornuftig, er MYE bedre enn tobakk. Jeg supplerer med nikotin-tyggis av og til. Men aldri mer tobakk for meg! Anonymous poster hash: aebc3...0f0 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #12 Skrevet 20. mars 2015 jeg synes e-sigg er digg Anonymous poster hash: 0f21f...b92
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #13 Skrevet 20. mars 2015 Jeg har brukt e-sigarett i over 3 år, og jeg er veldig fornøyd. Som andre her sier må du bare prøve deg frem til du finner et merke du liker. Hvis du søker på e-sigarett og e-liquid finner du mange tips i andre tråder her inne. Anonymous poster hash: 87f4b...0d3
bobler Skrevet 21. mars 2015 #14 Skrevet 21. mars 2015 jeg har aldri røykt vanlig men røyker esigg i blant
Rachelzane Skrevet 21. mars 2015 #15 Skrevet 21. mars 2015 (endret) jepp! røyker vanlig, men bruker e-sigg(med nikotin) også- vil gå 100% over til den egentlig. liker godt mint/mentol og vannmelon, av og til blander jeg dem Endret 21. mars 2015 av Rachelzane
Rachelzane Skrevet 21. mars 2015 #16 Skrevet 21. mars 2015 I går fikk jeg min starter kit i posten! jeg har gledet meg hele tiden fra jeg bestilte til jeg tok pakken ut av postkassa.. jeg må bare si at jeg er kjempe SKUFFA! Vesken man fyller på i sigarettene smakte parfyme, det gjør meg litt kvalm.. og nikotinen kveler meg i halsen så jeg brekker meg.. hjelper ikke noe særlig å små nippe på`n heller.. og det er veldig lite damp, selv om jeg bestilte et munn stykke som skulle gi mer damp.. Er det noen som har god erfaring med dette? jeg trenger noen gode tips.. hvis det i det hele tatt fins noen eller om all ros og snakk om e-sigaretter bare er noe selv fortrengende vås.. ordentlig skuffa asså! Anonymous poster hash: a2b47...181 super førnøyd me denne, den kan man stille på styrken og så bruker jeg vapeescape sin e-liquid som damper sykt bra
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #17 Skrevet 21. mars 2015 Jeg sluttet brått og brutalt med tobakk på dagen uten å planlegge det. Rett over på e-sigarett og har ikke tatt et eneste trekk av en vanlig sigarett på snart 1 1/2 år. Veldig fornøyd. Men jeg innrømmer glatt at jeg var skuffa da jeg testet den første flasken med væske... som var med tobakk-smak. Det er kun menthol/mint/peppermynte/eukalyptus osv som fungerer for meg, selv om jeg i utgangspunktet ikke er begreistret for disse smakene ellers. Men de gir det rett isingen i halsen når man inhalerer. Har også prøvd noen få forskjellige sigaretter og det er veldig forskjell på dem. Har lønner det seg å investere i noe skikkelig i stedet for å gå for billigversjonene. De billige fungerer, men ikke veldig lenge. Jeg har en billig en som backup i tilfelle den jeg bruker til vanlig går i stykker. Stoler ennå ikke på at jeg klarer å holde meg unna sigaretter om jeg ikke har e-sigaretten. Men jeg har trappet ned fra 12 til 6mg med stort hell og holder på å trappe ned bruken av denne. Neste nyttår skal jeg prøve å holde meg til nikotin-fri væske og så kutte helt ut. Jeg har fått tilbake luktesansen, det sosiale er mye enklere og jeg er i MYE bedre form uten å gjøre andre endringer. Men du må teste forskjellige liquids... og det er ikke sikkert at det åpenbare er det beste her. Anbefaler deg å teste menthol eller noe lignende. Anonymous poster hash: aebc3...0f0
Pippipp Skrevet 26. mars 2015 #18 Skrevet 26. mars 2015 Jeg har prøvd Dansmoke sin e-sigarett, og etter noen trekk fikk jeg plutselig skikkelig pustebesvær!! Det kunne minne om et astmaanfall, med piping i brystet og følelsen av å puste gjennom et sugerør. Måtte løpe utendørs fordi jeg følte jeg ikke fikk nok luft... Har verken astma eller andre sykdommer. Skummelt!
Anetteee_84 Skrevet 16. april 2015 #19 Skrevet 16. april 2015 Hei! Jeg vil tro det kommer an på hvilken smak du har på e-juicen!? Jeg er enig i at tidligere nevnte drue er en dårlig smak på e-juice!! Det blir en sånn ekkel kunstig smak Jeg bruker har to favoritter fra liqua som heter Berry mix og eple, det er _litt_ søtt, men synes de har god smak. kjøper de hos www.droyp.no, tror de er eneste i norge med det merket Anbefales i alle fall!
Auri Skrevet 16. april 2015 #20 Skrevet 16. april 2015 Anbefaler deg å melde deg inn i Norsk Dampselskap på FB: https://www.facebook.com/groups/norsk.dampselskap/og post der om problmene dine, hvilket merke du har osv, der får du masse god hjelp Det er ikke en salgsside; kun en interessegruppe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå