Gå til innhold

Sonia i min mote


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun kler seg jo fint, men det er ikke en type stil jeg ser på som inspirasjon. Er enig i at minmote er litt amatørmessig, men jeg liker Sonia.

Anonymous poster hash: 66b00...b44

Kjerringa er sikkert grei nok, hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Nei, det er hun ikke nei. Frøken AB.

Jo det er hun. Selvom om hun ikke er et stilikon for deg kan hun være det for andre. Jeg synes hun kler seg kjempebra.

Anonymous poster hash: 705fe...d52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er hun. Selvom om hun ikke er et stilikon for deg kan hun være det for andre. Jeg synes hun kler seg kjempebra.

Anonymous poster hash: 705fe...d52

Jeg synes hun kler seg som de der Oslo fashionistaene som vi ser Wanessa R gi Pr i Costume.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

STILIKON Jenny Skalvlan? :klo: Beklager, men det er å overdrive. :fnise: Greit nok at hun er sylslank og kan henge på seg det meste. Greit nok at hun syr klær og redesigner gamle klær til noe litt hippere og kulere. Men å gå fra det utgangspunktet til å løfte søte Jenny opp til å være Stilikon? :rolleyes:

Da går det mange stilikoner rundt omkring. På løkka og over hele landet er det sikkert 100 tusenvis av damer som kler seg minst like bra og enda bedre.

Er ikke bare Sonia i Min mote som kan uttale seg om hva som er lekkert eller ikke. Er ikke noe ekstraordinært over hva Jenny kler seg i. Bryllupet nylig viste jo hvor lite peiling våre kjente fjes egentlig har.



Anonymous poster hash: d6f42...2b4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

STILIKON Jenny Skalvlan? :klo: Beklager, men det er å overdrive. :fnise: Greit nok at hun er sylslank og kan henge på seg det meste. Greit nok at hun syr klær og redesigner gamle klær til noe litt hippere og kulere. Men å gå fra det utgangspunktet til å løfte søte Jenny opp til å være Stilikon? :rolleyes:

Da går det mange stilikoner rundt omkring. På løkka og over hele landet er det sikkert 100 tusenvis av damer som kler seg minst like bra og enda bedre.

Er ikke bare Sonia i Min mote som kan uttale seg om hva som er lekkert eller ikke. Er ikke noe ekstraordinært over hva Jenny kler seg i. Bryllupet nylig viste jo hvor lite peiling våre kjente fjes egentlig har.

Anonymous poster hash: d6f42...2b4

Godt innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minmote tapte seg noe så grenseløst i mine øyne da de hadde laget et helt innlegg om slip-ons uten i det hele tatt å nevne vans.

Anonymous poster hash: bdda5...d9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heihade

Har aldri hatt sansen for Minmote. Jeg har ikke noe problem med at hun poserer for bilder, det er mer holdningene til denne spalten. Fikk ikke akkurat noe mer respekt for Minmote etter de la seg borti Bjørgens muskler i 2012, blant annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...