Gå til innhold

Sonia i min mote

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har liksom aldri skjønt hennes rolle helt. Ser at hun er redaktør for sidene, men hun stiller ofte opp som modell? Sånn som her for eks:

http://minmote.no/2014/04/de-fineste-morgenkapene-i-butikk-na/

Er ikke første gangen jeg ser det heller. Synes nesten det blir litt kleint, føler at jeg invaderer henne litt når jeg ser det kimonobildet. Haha.

Anonymous poster hash: b18e9...e9f
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg aldri har skjønt er hvordan hun kan være redaktør av en nordside. Hun eier jo ikke stil. Har virkelig aldri sett henne se velkledd ut. Rå bare disse shortsene hun stapper en bluse i og stiller opp på catwalken med. Grusomt!

Anonymous poster hash: a20f9...191

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg aldri har skjønt er hvordan hun kan være redaktør av en nordside. Hun eier jo ikke stil. Har virkelig aldri sett henne se velkledd ut. Rå bare disse shortsene hun stapper en bluse i og stiller opp på catwalken med. Grusomt!

Helt uenig

Anonymous poster hash: ff004...2d0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser jenter med bedre og mer særegen klesstil daglig. Minmote er etter min mening amatørmessig.

Anonymous poster hash: 68fdd...d63
  • Liker 11
Skrevet

Hei.

Jeg synes hun kler seg bra! Og hun skriver bra artikler med fine tips og mye bra innhold. :) Jeg har ingenting i mot at hun stiller som modell heller. Det er jo på en måte hennes blogg, og mange bloggere tar jo bilder for å vise plagg, etc.

• Liker 2
Gjest Evans
Skrevet

Det er vel hovedsakelig en blogg? Ispedd noen "nyheter" om mote?

AnonymBruker
Skrevet

Helt uenig

Anonymous poster hash: ff004...2d0

Noen argumenter? Synes du seriøst at en vafsete shorts er pent?

AnonymBruker
Skrevet

"bloggen" hennes har jo ikke blitt oppdatert på ett halvt år.

Minmote har tapt seg siden hun tok over. Stilen hennes er så ensformet. Alt handler om Isabel Marant, eller å finne billige kopier av den.

Anonymous poster hash: a1f34...a18
  • Liker 7
Skrevet

Hun går ikke grundige nok nedi motebildet. Kjenner jeg savner Kikki Sørum.

• Liker 1
Gjest Booker
Skrevet

"bloggen" hennes har jo ikke blitt oppdatert på ett halvt år.

Minmote har tapt seg siden hun tok over. Stilen hennes er så ensformet. Alt handler om Isabel Marant, eller å finne billige kopier av den.

Ja herregud! Er så dritalei av Isabel Marant! Vedder på at hun ikke har hørt om Nicolas Ghesquiere engang. River snart av meg håret

Gjest Wilhelmine
Skrevet

Jeg synes forsåvidt hun har fin stil (veldig ulik min, men fin likevel). Det jeg derimot ikke er så begeistret for er at hele MinMote er blitt SoniasMote. Det er bare det samme det går i hele tiden, i stedet for å vise og lage saker om et bredere spekter. Det virker rett og slett som om det er mest Sonia det handler om. "Sonia mener ditt og datt om oscar-kjolene", "Sonia synes ditt og datt". Når man skal trille terningkast på kjoler, hvorfor ikke hente inn litt ulike personer? Så det ikke blir det samme opp igjen og opp igjen?

Jeg synes det handler mer om Sonia, og for henne å vise seg fram, enn om "meg" (altså leserne), og det synes jeg er synd. Det er jo masse muligheter for en sånn side!

Skrevet

Sonias smisking med Oslofiffen irriterer meg. Hun er hodestups hver gang de foretar seg noe, som f.eks Marte Kroghs bryllup illustrerer perfekt. Hun bør skjerpe seg og bli litt mer selvstendig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker at hun er mer dyrevennlig enn mange andre bloggere! Synes det er flott at hun tar med etikken. Hun prøver i alle fall, og det er lenge siden jeg har lest noe fra andre dyrevennlige bloggere.

Anonymous poster hash: 4c4ac...2cf
  • Liker 1
Skrevet

Hva slags etikk? Fokus på dyrevern er mote det også, når det forsvinner så er nok ikke Sonia så opptatt av det mer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun er jo absolutt ikke opptatt av det da, for hun går jo med pels!

Anonymous poster hash: 6adbc...74a
AnonymBruker
Skrevet

Noen stor moteguru er hun ikke.Kunne klart å sette sammen klær, sko osv på en like god måte som henne. Og mange andre moteeksperter også. Er ikke så vanskelig. Alt handler om hva du interesserer deg for. Er det mote du er interessert i, så kan du ofte mye mer enn du tror selv.

Så hva hun eller andre bloggere mener er in og hva de observerer er ikke noe jeg legger mye energi i. Mener at flere bare burde drite i hva disse såkalte ekspertene mener. Stol på deg selv og din egen vurderingsevne! Du kan sikkert mye mer om mote enn du er klar over!

Anonymous poster hash: d6f42...2b4
Skrevet

Noen stor moteguru er hun ikke.Kunne klart å sette sammen klær, sko osv på en like god måte som henne. Og mange andre moteeksperter også. Er ikke så vanskelig. Alt handler om hva du interesserer deg for. Er det mote du er interessert i, så kan du ofte mye mer enn du tror selv. Så hva hun eller andre bloggere mener er in og hva de observerer er ikke noe jeg legger mye energi i. Mener at flere bare burde drite i hva disse såkalte ekspertene mener. Stol på deg selv og din egen vurderingsevne! Du kan sikkert mye mer om mote enn du er klar over! Anonymous poster hash: d6f42...2b4

Helt enig!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva som er så fint med Isabel Marant. IM er overprisa og stygge klær. Stilen er ikke engang klassiske og det meste av IM er som regel in det året eller den sesongen også er de ubrukelig ellers.

Jeg ser noen av bloggerne selger unna IM klærne sine på slutten av sesongen.

AnonymBruker
Skrevet

Hun kler seg jo fint, men det er ikke en type stil jeg ser på som inspirasjon. Er enig i at minmote er litt amatørmessig, men jeg liker Sonia.

Anonymous poster hash: 66b00...b44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...