AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Jeg skal reise til Bergen i sommer, men jeg fyller 18 i oktober. Så jeg vet jo at en ikke kan ligge på hotell før man har fylt 18, så dette er jo et problem for meg. Jeg skal reise helt alene og får ingen med meg. Vet noen av dere om noen hoteller i Bergen der man kan bo for oss under 18? Eller er løpet kjørt? Anonymous poster hash: b5cd6...6a6
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Kanskje vandrerhjem e.l? Anonymous poster hash: dd2a2...5fd
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Du kan bestille i foreldrene dine sitt navn (at dere blir enige om å gjøre det på forhånd) og at de gir beskjed om at du kommer alene. Eventuelt så kan du spøre om det går fint med samtykke fra de til å bo på hotell som du bare tar med og viser når du skal sjekke inn. Anonymous poster hash: 75aef...c4f
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Får vel prøve på det når det gjelder foreldrene mine, håper det ordner seg, er kjedelig hvis ikke.. hvis ikke må jeg vel ta til takke med et vanderhjem, selv om det ikke er noen drømmesituasjon. TsAnonymous poster hash: b5cd6...6a6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå