Gå til innhold

Ser dette bra ut?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Whitestripes
Skrevet

Ahh, mannen med 10-pack! Nei, jeg synes det blir for mye. Liker best litt kosemage på en mann.

Skrevet

:sjokkert: Tror faktisk jeg hadde blitt oppriktig redd om jeg hadde støtt på noe sånt. Hjelp!

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Han har sikkert et helt fucka kosthold for å få sånn kropp, så han vil vel dø av hjerteinfarkt i en alder av 45

AnonymBruker
Skrevet

ti_pack.jpg

Anonymous poster hash: 61e27...c63[/aqcronym]

Kvalmende

Anonymous poster hash: 34958...294

AnonymBruker
Skrevet

ti_pack.jpg

Anonymous poster hash: 61e27...c63[/aqcronym]

Kvalmende

Anonymous poster hash: 34958...294

Skrevet

Nei, han ser innskrumpa ut - på høy tid å unne seg en sjokoladebit :sjokolade:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker at folk tar vare på seg selv, men det der er bare ekkelt. Liker menn som ser normale ut.

Anonymous poster hash: e0979...cda
  • Liker 1
Skrevet

Trening er en fin ting, men hvis den du har sex med føler at de like gjerne kunne gnidd seg opp mot en ribbevegg er det kanskje på tide å gjøre noe med fettprosenten.

La oss håpe at dette er konkurransevekten hans, og at han ikke ser sånn ut til vanlig.

• Liker 4
Skrevet

Nei, det der er virkelig ikke noe for meg. Sier ikke nei takk til en trent og muskuløs mann, men dette syns jeg ikke er fint i det hele tatt.

Skrevet

Nei, det ser ikke bra ut, men jeg er mer opptatt av om han er Michelangelo, Donatello, Raphael eller Leonardo. Vanskelig å se når han ikke har på det fargede båndet sitt :sur: Fargene ellers kan jo tyde på at det er Michelangelo som har kjørt klesvasken sin på litt for høy temperatur, men det blir bare spekulasjon fra min side.

http://d2vo5twcnd9mdi.cloudfront.net/uploads/ea1a739c-8716-4829-956b-3052cfeef3b3-teenage_mutant_ninja_turtles_by_tlmolly86-d4w6pwn.jpg

• Liker 4
Gjest Heartbeat
Skrevet

Hjelpes.. :tristbla:

Nå stjeler du standardsvaret til Gjest :fnise::fnise:

Skrevet

Uff nei.

En del av meg sitter og håper det er en "fit-suit" (om det finnes)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...