Gå til innhold

Hva synest dere om unge gutter?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Jentegjest

Jeg sitter her,har sittet lenge nå, og begynner kanskje å bli litt :Gjesp: etter å ha sittet så lenge fremfor dataen.

Jeg er tom for røyk :evil: . Men nå har jeg nettopp svart på et orgamse innlegg her, og ble litt kåt :oops:

Men saken er den at nå er det vår, og dere vet hva det betyr. Først litt :sikle: , for så å baaare :wow: , og kanskje om jeg er heldig så treffer jeg en gutt som jeg kan :kline: med. Og har jeg flaks, så er det jo ikke så utenkelig om vi ender opp slik :heiajente:

Men hva synest dere jenter om at jeg som er nylig fylt 22, bare :sikle: og :wow:, når jeg ser yngre gutter`??

Jeg vet ikke, men jeg synest at gutter i alderen 17-20 ser så frykelig spennende ut. Så når jeg ser unge gutter, så må jeg bare ta på :briller: og se litt nærmere på lekkerbiskene :tunge1: .

Vet ikke hvorfor jeg plutselig har begynt med dette her, men siden jeg ble 19-20 begynte jeg å like gutter på min egen alder, før den tid likte jeg eldre. Men nå synest jeg 26 og oppover hørest så gammelt ut.

Mange ville nok kanskje undret seg over hva jeg ville med en gutt på 19-20, men jeg synest mange gutter i den alderen kunne virke som gode partnerer. :klem2:

Jeg vet ikke om jeg har lyst på type ennå, er i full sving for tiden, og skal man ha type, må man jo spandere litt tid på han, og man vil jo ikke noe annet når man er helt :hjerter: .

Men jeg synest unge gutter fra 17 år og oppover er søte, sjarmerende og noe mystisk med. Det er liksom så spennende med gutter i tennårene. Ikke se på meg med et slikt :o blikk da??, og ikke noe :fy: vel?

Men jeg kunne tenkt meg å flørtet litt med en slik ung gutt, kanskje ***** også.

Men, det er jo mange som mener at gutter skal ligge unna yngre jenter, så da gjelder kanskje det samme for meg? :grine:

Har liksom bare lyst å prøve å *** med en ung gutt. Om det blir dårlig sex, spiller ikke så stor rolle, for jeg kan jo trene han opp :lol: om jeg finner ut at jeg vil ha han som elsker?

Men hva mener dere jenter? Hva ville folk si, om folk fikk vite at en jente på nylig 22 år feks hadde en elsker på 17-18 år? Eller kanskje var sammen med en på 20?

Jeg har vært inne å sett på "møteplassen" og sånne sider, og må si at av alle de bilder som er der, så er det vanvittigt mange pene gutter. I alle aldrer så klart. Men av en eller annen grunn så synest jeg de unge guttene er mest spennende..

Hva synest dere?

PS: synest det er litt kule ikoner her, så.. må bare fortelle at idag så har jeg :husarbeid: , jeg har dratt ned :flekke: et par gangen, og jeg har :smoke: noen sigaretter. Akkurat no sitter jeg å :digge: , og hører på "los labos". Og imorgen har de jeg bor sammen med lyst at vi skal :perebrus: . Men jeg merker at våren er her.. Og at jeg bare :sikle::wow::flau: etter alle :transe: . DEt er jo så mange :wow: rådeilige :transe: der ute...

YAMMI YAMMI.... Dette blir en deilig sommer! Jeg skal jammen kjøpe nye :briller: og virkelig benytte enhver annledning til å :wow: etter :transe: ( MENN altså, ikke transe!!! VEt det ikonet er litt feil, men se på det før det får tid å snu seg, :ler: )

Dere andre her inne skal vel det også kanskje? Men,hva synest dere om gutter i alderen 17-20 årene? ER det bare jeg som synest de er spennende og søte og fine? Pur ungt!!!!! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Du må få lov å ha lyst på hva slags gutter du vil. Gutter i del alderen synes det er topp å få en "eldre" dame, tror jeg!

Jeg synes gutter 17 - 20 er veldig ungt, men så er jeg 30.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha tråkla meg gjennom dette overdekorerte innlegget er jeg ikke i tvil om at gutter i 17-19 årsalderen er på det helt riktige modenhetsnivået for deg.... :o

Uansett - så lenge du holder deg innenfor det som er lovlig seksuell alder spiller det vel ingen rolle. Hver sin smak og preferanse, sier nå jeg og om du finner en unggutt som vil være sammen med deg så slå til. Værre er det vel ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herre... du høres utrolig slitsom ut!

Håper du finner en søt gutt du kan trene opp da,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Etter å ha tråkla meg gjennom dette overdekorerte innlegget er jeg ikke i tvil om at gutter i 17-19 årsalderen er på det helt riktige modenhetsnivået for deg.... :o

Det må jeg si meg enig i. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Like søker like, sier nå jeg...Det virker som du søker en person på samme mentale nivå som deg selv, og da vil nok en GUTT i nevnte aldersgruppe passe midt i blinken :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm... litt småsarkastiske fruentimmerinnlegg her!!

Som hankjønn kan jeg vel si det så enkelt at en gutt på den alderen du beskriver ville bli henrykt for å få .........med ei på din alder. No more no less :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myumi

Jeg er forlovet med en yngre gutt og i motsetning til hva det står på visse nettsteder så er han ikke 17 og jeg har heller ikke funnet ham på spraydate eller andre websider :) men han er en herlig person. Han er voksen, moden og reflektert i tillegg til at han er meget vakker. Det at det er noen år mellom oss er en ikke-faktor. Man kan heller ikke se det på oss når vi går sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jeg si meg enig i. :wink:

Det tenkte jeg også...

Men uansett, jeg er snart 26 og har enda til gode å treffe en mann yngre enn meg som har vært interessant. De fleste er etter min mening altfor umodne. Min elskede samboer er faktisk 9 år eldre enn meg (blir 35 i år), og passer meg perfekt. Men egentlig har jeg aldri hatt noen spesielle ønsker om alder på livspartner. Jeg ville ikke reagert om andre hadde en yngre kjæreste, det er opp til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Muslingen

Jeg hadde ikke reagert om en av mine venninner ble sammen med en som var en del yngre. :) Kjærlighet har ingen alder.

Men selv har jeg alltid foretrukket gutter (menn) som er en del år eldre enn meg. De på min egen alder synes jeg har vært for umodne. Men så fant jeg plutselig ut at de som er eldre også kan være umodne. :klø:

Men han jeg sover sammen med nå for tiden er akkurat passe gammel, og passe umoden. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er 23 år og kunne godt tenkt meg en flørt med en gutt på ca 18. Synes også litt unge gutter(selv om jeg også er ung da) er spennende og ofte utrolig pene å se på. Vet ikke om jeg ville vært kjæreste med en på 18 men som elsker er det absolutt fristende.

Desværre blir nok det kun en fantasi siden jeg ønsker å være trofast mot kjæresten min. Og han er 25. Jeg kunne ikke tenkt meg en 40+ for å si det slik. Vil ha en som er ung nok til å få den opp flere ganger på rad. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinne 30år

Jeg liker også yngre menn/gutter. Jeg blir tiltrukket (uten at jeg kan forklare hvorfor) til gutter på 25 og oppover!

Akkurat som Justin Timberlake og Cameron Diaz :ler:

Seriøst, jeg sikler på gutter som er maskuline på en guttete måte :-)

Hva de mener om en "jentete" feminin på 30 aner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som overrasket meg mest, var at du kalte gutter som bare er to år yngre enn deg for purunge gutter.. En 19-20 åring er da ikke SÅ ungt i forhold til deg som nettopp har fylt 22..!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Vil ha en som er ung nok til å få den opp flere ganger på rad. :sjarmor:

Kvantitet forran kvalitet altså? :wink:

Du har gode tider i vente dersom du tror sexen er best som atten-nittenåring!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest glamourgirl

Kvantitet forran kvalitet altså? :wink:

Du har gode tider i vente dersom du tror sexen er best som atten-nittenåring!! :sjarmor:

:sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
:grinele:

både Suzy og Ethereal har igrunnen sagt hva jeg tenker! :ler:

Skriver under på denne, og jeg orket ikke lese hele hovedinnlegget heller, for det ble for slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...