Gå til innhold

Ubeskyttet sex, blødning?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere trenger ikke fortelle hvor dum jeg er som hadde ubeskyttet sex, jeg er klar over det, og angrer meg i hel! Er så jævlig dum.!! Jeg har aldri blødd under sex. Men da jeg hadde ubeskyttet sex med en, og han kom, så så jeg at jeg blødde. Lyse rosa. Ikke mensen. Hva kan det være??

Er sjansen for å få hiv ganske stor? Er så livredd...

Anonymous poster hash: 9b96f...b76
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor i alle dager du blander inn i hiv i dette?

Anonymous poster hash: 49e30...c6a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For jeg er så redd for å bli smittet av det.

Anonymous poster hash: 1f29d...f4d

AnonymBruker
Skrevet

I forbindelse med at det kom en blødning eller bare generelt? Hiv er trossalt dråpesmitte, men hvis du er sånn skikkelig redd kan du jo alltids bestille legetime hos gynekolog og bare ta en rutinemessig "kjønnssykdomsprøve". Hvis det viser seg at du har noen flere problemer (hvis du i det hele tatt har det) "oppi der" så vil nok en gynekolog avdekke det raskt og du vil få svar på om du har pådratt deg hiv i samme slengen. Lykke til det går nok bra skal du se :)

AnonymBruker
Skrevet

I forbindelse med at det kom en blødning eller bare generelt? Hiv er trossalt dråpesmitte, men hvis du er sånn skikkelig redd kan du jo alltids bestille legetime hos gynekolog og bare ta en rutinemessig "kjønnssykdomsprøve". Hvis det viser seg at du har noen flere problemer (hvis du i det hele tatt har det) "oppi der" så vil nok en gynekolog avdekke det raskt og du vil få svar på om du har pådratt deg hiv i samme slengen. Lykke til det går nok bra skal du se :)

Blødning og generelt. Skal bestille time. Men hvorfor begynte jeg å blø? Har aldri blødd før under sex, og han hadde ikke stor kuk. Har vært borti større. så skjønner ikke hvorfor jeg begynte å blø...

AnonymBruker
Skrevet

Blødning og generelt. Skal bestille time. Men hvorfor begynte jeg å blø? Har aldri blødd før under sex, og han hadde ikke stor kuk. Har vært borti større. så skjønner ikke hvorfor jeg begynte å blø...

Små blødninger kan skje når som helst og med de aller fleste og jeg tror ikke jeg hadde blitt så veldig bekymret (nå skal ikke jeg si så mye for jeg har ikke vært utsatt for det selv). Skjønner godt at du blir bekymret, men ikke få helt panikk. Det meste kan du få svar på og enten behandle eller forebygge. Du får nok svar på dine spm hos legen din som er mye bedre til å svare på alt dette enn hva jeg er.

AnonymBruker
Skrevet

Uff, er helt ødelagt nå. Tenker kun på hiv. Siden han aldri har brukt kondom, og har sex med ganske mange.

Er sjansen stor? :( Siden jeg og begynte å blø, så øker vell sjansen mer.

Dere som aldri bruker kondom,, hvordan greier dere det? :P Hadde blitt ødelagt jeg. Har ALLTID brukt kondom før..

Skrevet

Vet du i det hele tatt at det er deg blodet kom fra? Kan like godt ha vært han hvis han kom inni deg...Selv om det kanskje er litt større sjanse for at det er deg.

Uansett så er det lett for å begynne å blø av og til. Det kan jo bare ha vært en liten rift, kanskje på grunn av at en av dere hadde en litt skarp negl eller noe.

Blødning rett etter sex, betyr ikke at du har fått en kjønnssykdom. Men hvis du feks. begynner å blø etter noen dager/uker, uten å ha mensen, så kan det være tegn på klamydia.

Klamydiatest kan du ta på helsestasjon hvis du er under (20?).

Uansett bør du bruke kondom, hvis du er så redd for å bli smittet. Og spesielt når du vet at han ligger med mange uten å bruke kondom...

AnonymBruker
Skrevet

Uff, er helt ødelagt nå. Tenker kun på hiv. Siden han aldri har brukt kondom, og har sex med ganske mange.

Dere som aldri bruker kondom,, hvordan greier dere det? :P Hadde blitt ødelagt jeg. Har ALLTID brukt kondom før..

Siden du er så bekymret, vil jeg anbefale deg å ta en tur til legen slik at du kan teste deg.

Anonymous poster hash: c9c66...669

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal teste meg, men noen som vet om sjansen er stor?☺️

Skrevet

Jeg blør fortsatt etter samleiet i natt. Eller det er kun utflod med litt rosa farge. Noen som har opplevd det før og vet hva det er?

Skrevet

Det er ikke dråpesmitte ihvertall. Det er kontakt med blod eller slimhinner. Hiv smitter gjennom blod og sæd, derfor blir jenter smittet oftere enn menn. Når en har sår er sjansen større. Når det er sagt, så er det få nordmenn som har hiv, så sjansen er nok veldig liten på et samleie, men husk redselen du har nå, til neste gang du holder på å ha ubeskyttet sex. t

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke dråpesmitte ihvertall. Det er kontakt med blod eller slimhinner. Hiv smitter gjennom blod og sæd, derfor blir jenter smittet oftere enn menn. Når en har sår er sjansen større. Når det er sagt, så er det få nordmenn som har hiv, så sjansen er nok veldig liten på et samleie, men husk redselen du har nå, til neste gang du holder på å ha ubeskyttet sex. t

Tro meg, jeg skal ALDRI ha sex uten kondom igjen. Dummeste jeg har gjort.

• 4 år senere...
Gjest Loulu
Skrevet
På 7.4.2014 den 20.23, AnonymBruker skrev:

Tro meg, jeg skal ALDRI ha sex uten kondom igjen. Dummeste jeg har gjort.

Anonymous poster hash: 1f29d...f4

Kan du pm meg? Sliter med det samme og trenger noen å snakke med 

AnonymBruker
Skrevet
On 4/6/2014 at 2:15 PM, AnonymBruker said:

Du burde være mer redd for uplanlagt graviditet, enn HIV.

Hvor var du i syklusen når dere hadde sex?

Anonymkode: a1611...64e

AnonymBruker
Skrevet
På 6.4.2014 den 15.33, AnonymBruker skrev:

Jeg skal teste meg, men noen som vet om sjansen er stor?☺️

Les på nett

Anonymkode: a167f...f69

AnonymBruker
Skrevet
På 6.4.2014 den 2.19, AnonymBruker skrev:

Dere trenger ikke fortelle hvor dum jeg er som hadde ubeskyttet sex, jeg er klar over det, og angrer meg i hel! Er så jævlig dum.!! Jeg har aldri blødd under sex. Men da jeg hadde ubeskyttet sex med en, og han kom, så så jeg at jeg blødde. Lyse rosa. Ikke mensen. Hva kan det være??

For å si det sånn, kom deg til legen ta tester og ikke ha samleie med andre før du vet om DU er smittefri. Jeg håper det ikke er noe slikt. Kan være spermen hans som inneholdt blod men det er jo uansett ikke bra å få det opp i skjeden din.. :unsure:

Anonymkode: 1fc7a...24e

AnonymBruker
Skrevet
På 6.4.2014 den 2.28, AnonymBruker skrev:

Ubeskyttet sex med ukjent person, sædavgang inne i damen og mulig rifter eller lignende som gjorde at hun blør..... :klaske:

Anonymkode: 60653...76f

• Liker 1
Skrevet (endret)
På 6.4.2014 den 2.19, AnonymBruker skrev:

Sjansen for Hiv statistisk sett er jo liten - men den vil statistisk sett øke hvis personen er fra land med høyere HIV forekomst osv osv. Å unge norske folk smittes jo ukentlig. Kom han inni deg så er det også noe som øker risikoen for smitte - hadde han blod i sæden/du fikk rifter som blødde så vil det også øke smitterisikoen.

Du får ta en HIV test om 8 uker og en ny for å være sikker om 12 uker - du må dessverre vente såpass lenge før en HIV test er sikker. Lykke til!

Endret av Jr.Garcon
AnonymBruker
Skrevet
På 6.4.2014 den 2.47, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke at folk tror man kan sjekkes for Hiv etter 1 dag eller 2 ? Det er jo helt feil!

Hiv er heller ikke en kjønssykdom, det er en infeksjonssykdom. Nei, de sjekker ikke for Hiv om du ber om test for kjønssykdommer. Hiv sjekkes ved spesifikk blodprøve, hiv test, som du må be om!

Anonymkode: 60653...76f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...