AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Fjernet to stk for et par dager siden, som hudlegen synes jeg absolutt burde ta. Nå er jeg veldig bekymret for at de skal være ondartede. Jeg trenger å vite erfaringer fra andre som har fått føflekkreft. Hva skjedde etter at du fikk diagnosen? Hvilken behandling fikk du? Ble du sykmeldt, eller var du i jobb hele tiden? Var du åpen om det, eller holdt du det for deg selv (inntill du fikk vite om det var spredning eller ikke)? Nå er jeg kjemperedd, men håper jo på det beste! Anonymous poster hash: 3d492...46a
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #2 Skrevet 5. april 2014 Fjernet to stk for et par dager siden, som hudlegen synes jeg absolutt burde ta. Nå er jeg veldig bekymret for at de skal være ondartede. Jeg trenger å vite erfaringer fra andre som har fått føflekkreft. Hva skjedde etter at du fikk diagnosen? Hvilken behandling fikk du? Ble du sykmeldt, eller var du i jobb hele tiden? Var du åpen om det, eller holdt du det for deg selv (inntill du fikk vite om det var spredning eller ikke)? Nå er jeg kjemperedd, men håper jo på det beste! Anonymous poster hash: 3d492...46a Ikke vær redd, ikke ta sorgene på forskudd. Prøv å bare leve som normalt nå imens du venter på svar, mest sannsynlig går det helt fint! Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men prøv å ikke tenk så mye på det Har fjernet to stk jeg og Anonymous poster hash: dfdda...c2b
Gjest navnelapp Skrevet 5. april 2014 #3 Skrevet 5. april 2014 Eg kjenner fleire som har hatt godarta hudkreft, og det har gått heilt fint. Flekkane vert fjerna på ulike måtar, og så må du vere flink med solfaktor resten av livet. Dette er veldig vanleg, og det går stort sett alltid bra.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Eg kjenner fleire som har hatt godarta hudkreft, og det har gått heilt fint. Flekkane vert fjerna på ulike måtar, og så må du vere flink med solfaktor resten av livet. Dette er veldig vanleg, og det går stort sett alltid bra. Godartet hudkreft?Anonymous poster hash: 3d492...46a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå