Gå til innhold

Stay-ups!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp hatt en aldeles nydelig ettermiddagsdate med en gutt jeg møtte på et kurs, og sexen var fantastisk! Vi skal møtes igjen når han er ferdig på jobb i morgen, og da har jeg lovet ham å ta på stay-ups!

Hender det dere har på stay-ups på dates? Eller også ellers i stedet for strømpebukser?

Anonymous poster hash: e13d4...3e6
Videoannonse
Annonse
Gjest åffårno
Skrevet

Er dette et klesspørsmål eller sexspørsmål?

Svaret er ja, i begge sammenhenger.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker aldri stat-ups på date selv om jeg syns det er deilig å ha på seg, men så er jeg mann da :-)

Anonymous poster hash: 867b9...294

Gjest Lille-pus
Skrevet

Har nettopp hatt en aldeles nydelig ettermiddagsdate med en gutt jeg møtte på et kurs, og sexen var fantastisk! Vi skal møtes igjen når han er ferdig på jobb i morgen, og da har jeg lovet ham å ta på stay-ups!

Hender det dere har på stay-ups på dates? Eller også ellers i stedet for strømpebukser?

Anonymous poster hash: e13d4...3e6

Bruker ikke strømpebukser.

Hold-ups kun dersom kjolen/skjørtet er så trangt at alle andre muligheter blir umuligheter.

Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg bruker strømpebukser ofte fordi det er mye mer behagelig, og om jeg skal sitte osv så er det greit å ha strømpebukser. Synes det er litt småkleint om man har på stayups og det synes når man setter seg :) Men om kjolen går ned til knærne og jeg er på en fest eller noe slikt så kan jeg bruke stayups.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...