Gå til innhold

Hotteste mannlige norske Paradise-deltaker ever?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Miguel! Han som var halvt mexicaner. Jeg bare ELSKER mexicanere :wow:



Anonymous poster hash: ba6f6...a0e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sitter altså kvinnene på KG å objektifiserer menn. Og jeg ser ikke en eneste feminist som protesterer slik de gjør når kvinner blir objektifisert.

Hvor er Hooty McOwlface? Hvor er absinthia? Hvor er Gjest? Hvor er Arabella?



Anonymous poster hash: 8ac67...9eb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sitter altså kvinnene på KG å objektifiserer menn. Og jeg ser ikke en eneste feminist som protesterer slik de gjør når kvinner blir objektifisert.

Hvor er Hooty McOwlface? Hvor er absinthia? Hvor er Gjest? Hvor er Arabella?

Anonymous poster hash: 8ac67...9eb

Jeg antar at de ikke ser på Paradise og har da heller ingen grunn til å trykke på en link med "hotteste mannelige norske paradise deltager"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke Dennis er noe kjekk. Er bare noe med personligheten, litt sånn bartender-tror-han-er-deilig-type. Med en gang folk begynner å prate så forandrer utseendet seg i mitt hode og det er non reversible. Dessverre. Are (han blonde) ser jo ut som han er et par-og-40? Jeg fikk sjokk da jeg så at han bare var i starten av tyveårene. Men ja, den kjekkeste må vel være.. Kristian René! Ikke fordi han er snu-seg-på-gata-kjekk, men fordi han har baller og virker intelligent :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole fredrick og Dennis <3

Anonymous poster hash: c6699...61c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kevin i sesong 1

Han er ganske awesome.. bra fyr.

Jeg syntes han som var fra Drammen, som kjente Niklas Vindel, jeg husker ikke hva han heter.. Ole et eller annet? Han er den kjekkeste av de jeg husker. Jeg er ikke så begeistret for Drammens gutter sånn generellt, men han var ganske brukbar.

Anonymous poster hash: 059b9...db7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer dere å huske disse? Jeg klarer det ikke.

Ute av øye ute av sinn, for min del.

Noe jeg nok tror stemmer for veldig mange andre seere og som sikkert er tungt å svelge for en god del av deltakerne på PH. :fnise:



Anonymous poster hash: 9c049...07e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ganske awesome.. bra fyr.

Jeg syntes han som var fra Drammen, som kjente Niklas Vindel, jeg husker ikke hva han heter.. Ole et eller annet? Han er den kjekkeste av de jeg husker. Jeg er ikke så begeistret for Drammens gutter sånn generellt, men han var ganske brukbar.

Anonymous poster hash: 059b9...db7

han her?

https://www.google.no/search?q=ole+christian+l%C3%B8vold&newwindow=1&espv=2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=r1CKU9-0NfD34QS9mwE&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1366&bih=643

Endret av Chevelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer dere å huske disse? Jeg klarer det ikke.

Ute av øye ute av sinn, for min del.

Noe jeg nok tror stemmer for veldig mange andre seere og som sikkert er tungt å svelge for en god del av deltakerne på PH. :fnise:

Anonymous poster hash: 9c049...07e

Jeg hadde blitt kjempe glad hvis folk glemte meg fort dersom jeg hadde deltatt på Paradise Hotel :laugh:

Anonymous poster hash: 448d1...180

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan dere ikke legge ut bilde samtidlig av de gutta dere liker? Jeg har ikke sjans til å huske hvordan alle ser ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke Dennis er noe kjekk. Er bare noe med personligheten, litt sånn bartender-tror-han-er-deilig-type. Med en gang folk begynner å prate så forandrer utseendet seg i mitt hode og det er non reversible. Dessverre. Are (han blonde) ser jo ut som han er et par-og-40? Jeg fikk sjokk da jeg så at han bare var i starten av tyveårene. Men ja, den kjekkeste må vel være.. Kristian René! Ikke fordi han er snu-seg-på-gata-kjekk, men fordi han har baller og virker intelligent :rodmer:

Enig, syntes aldri Dennis var noe kjekk. Pent ansikt, men han er spinkel og veldig høy på seg selv.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg likte Dennis Poppe Thorsen veldig godt jeg (for sesonger siden). Meen det har vel stor påvirking av Stavangerdialekten hans… Han var deilig da!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Stian fra 2010 (?) var veldig kjekk med en god humor. Stemmen hans minner meg også om en ekstremt kjekk lærer jeg har nå, så det er vel også kanskje en faktor, haha.

http://bloggfiler.no/kinemirjana.blogg.no/images/320416-8-1269783102579.jpg

http://bloggfiler.no/danceforadream.blogg.no/images/706096-7-1271404139615.jpg

Synd at han droppet Karoline for Victoria inne på PH. Jeg husker jeg likte Karoline skikkelig godt. Hun virket som en svært oppegående og jordnær jente. Victoria, derimot, virket som en dramaqueen. Skjønner ikke hva guttene så i henne.



Anonymous poster hash: 11e1c...7d2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dennis Poppe Thorsen og Mats fra første sesong. Antagelig Mats fra første sesong, hvis vi bare går etter utseendet.



Anonymous poster hash: 2d39d...911
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...