AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Gutter våkner jo ofte med et "morrabrød". Man våkner i sengen med den ståkølla uten at det ligger noen damer i samme sengen. Hvordan er det med jenter? Våkner de på samme vis, men da med søkkvåt mus? Anonymous poster hash: 9bbef...4c6
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #2 Skrevet 5. april 2014 Har hendt et par ganger...på grunn av noen hete drømmer.... Anonymous poster hash: 610df...ba0 4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #3 Skrevet 5. april 2014 Gutter våkner jo ofte med et "morrabrød". Man våkner i sengen med den ståkølla uten at det ligger noen damer i samme sengen. Hvordan er det med jenter? Våkner de på samme vis, men da med søkkvåt mus?Anonymous poster hash: 9bbef...4c6 Bare hvis jeg virkelig virkelig må tisse eller har veldig mye utflod. Vår mus betyr ikke alltid at jenta er kåt. Anonymous poster hash: 27744...642 8
Blod Skrevet 5. april 2014 #4 Skrevet 5. april 2014 Det er ikke det samme. Jenter sin klitoris svulmer opp. Jeg leste at penisen blir hard flere ganger om natten. og at jenter's klitoris svulmer opp flere ganger om natten også. 4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #5 Skrevet 5. april 2014 Ikke blaut på den måten du håpet på Utflod og noe svette blir det jo ofte. Anonymous poster hash: 700de...432 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #6 Skrevet 5. april 2014 Jeg har våknet av at jeg kommer noen ganger, da er jeg våt. Anonymous poster hash: 84c1b...ff5 1
SardintrollReturns Skrevet 5. april 2014 #7 Skrevet 5. april 2014 Det hender, som oftest i forbindelse med en seksuell drøm.
Frøken askepott Skrevet 5. april 2014 #8 Skrevet 5. april 2014 Det hender visst jeg har hatt en seksuell drøm, men langt sjeldnere enn ifht mannen som sikkert hver dag våkner opp med mårrabrød..
Maximillian Cohen Skrevet 5. april 2014 #9 Skrevet 5. april 2014 Gutter våkner jo ofte med et "morrabrød". Man våkner i sengen med den ståkølla uten at det ligger noen damer i samme sengen. Hvordan er det med jenter? Våkner de på samme vis, men da med søkkvåt mus? Anonymous poster hash: 9bbef...4c6 Gutter får stort sett ikke morgenbrød på grunn av kåthet, de blir kåt på grunn av morgenbrød. Den største grunnen til morgenbrød er at ut på morgenen øker urinproduksjonen, som har vært ganske lav i løpet av natten, og en full blære stimulerer nervene som har med ereksjon å gjøre. Nå skal det sier at en kan få morgenbrød på grunn av søte drømmer, men det er ikke hovedårsaken.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #10 Skrevet 5. april 2014 Noen ganger, når jeg våkner av at jeg kommer. Anonymous poster hash: 97d40...2fe
Gjest Andrea93 Skrevet 5. april 2014 #13 Skrevet 5. april 2014 Minst et par ganger i uka, og det er hinsides irriterende fordi jeg våkner av at jeg ligger og fingrer meg selv.. Som jo kan være godt, men ikke når klokka er 05 om morgenen og en skal opp klokka 6, da vil man sove Merker at det ofte er hvis jeg har sovnet våt, etter å ha hatt sex. Skulle tro jeg hadde fått nok da, men underbevisstheten er visst ikke enig.
Gjest HarryDotter Skrevet 9. april 2014 #14 Skrevet 9. april 2014 BLAUT mus faktisk. Hahahahah! Ler så jeg griner
Nanami Skrevet 9. april 2014 #15 Skrevet 9. april 2014 BLAUT mus faktisk. Kanskje han er sørlandsk? Der jeg er fra sier vi blaut. Å si våt høres bare helt snålt ut.
Blackbird Skrevet 9. april 2014 #16 Skrevet 9. april 2014 Kanskje han er sørlandsk? Der jeg er fra sier vi blaut. Å si våt høres bare helt snålt ut. Eller kanskje han er fra Vågå..? Eller vent litt... der betydde det visst ikke noe som hadde med kåt å gjøre... 2
Nanami Skrevet 9. april 2014 #17 Skrevet 9. april 2014 Eller kanskje han er fra Vågå..? Eller vent litt... der betydde det visst ikke noe som hadde med kåt å gjøre... Neinei, rogiser sier sånt når de må tisse de må du vite.
Blackbird Skrevet 9. april 2014 #18 Skrevet 9. april 2014 Neinei, rogiser sier sånt når de må tisse de må du vite. Tisse, så klart!!
Nanami Skrevet 9. april 2014 #19 Skrevet 9. april 2014 Tisse, så klart!! Allmennkunnskap det. I tillegg er det helt legitimt å spørre folk ut av det blå om de må tisse. Er du blaut? (Må du tisse?) 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #20 Skrevet 9. april 2014 Eller kanskje han er fra Vågå..? Eller vent litt... der betydde det visst ikke noe som hadde med kåt å gjøre... Den godeste Øygard har nok ikke tilgang på internett nå. Han er nok mer opptatt av å ikke miste såpa i dusjen... Anonymous poster hash: 9bbef...4c6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå