Gjest Odense Skrevet 6. juni 2004 #1 Skrevet 6. juni 2004 Lurer på hva jeg skal gjøre til foreldrene mine som takk for alt som har vært. Det er jo vanlig at brudeparet lager sang til foreldrene som er i sangheftet som takk til hjemmet..Har dere tenkt det? Lager dere sang eller noe annet?
Jandia Skrevet 6. juni 2004 #2 Skrevet 6. juni 2004 Oi søren klype ta altså. DET har jeg glemt!!! Takk for påminnelsen...
Glossy Skrevet 7. juni 2004 #3 Skrevet 7. juni 2004 Vi holder på å lage sang fra oss til våre foreldre. den skal ligge i sang heftet!
April Skrevet 7. juni 2004 #6 Skrevet 7. juni 2004 Vi har vurdert det, men det er så mange sanger og taler alikevel! Tror vi dropper det, hvis jeg ikke plutselig får veldig mye tid til overs de nærmeste dagene!! Vet det hadde blitt satt pris på!
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2004 #7 Skrevet 7. juni 2004 Jeg vet ikke sikkert, men jeg tror at både jeg og mannen kommer til å nevne foreldrene våre i talene istedet for å lage sanger.
Gjest MrsL Skrevet 7. juni 2004 #8 Skrevet 7. juni 2004 Vi har sang til foreldrene i tillegg til at jeg skal nevne dem i min tale
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå