AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Hvordan slikker du ei jente? Har du noen faste teknikker? Bruker du bare tunga, eller gjør du andre ting også? Hvordan foretrekker dere at jenta ligger? Hvis det bare var opp til deg, hvor lenge synes du det er greit å slikke når du holder på? Hvordan kan du merke på jenta at hun er nært? Føler du et press til å få henne til å komme? Oppfører jentene seg veldig forskjellig i det de kommer?Anonymous poster hash: 14b55...6b6
Gorgonzola Skrevet 5. april 2014 #2 Skrevet 5. april 2014 Med innlevelse, engasjement og pasjon. Det er alt som skal til. Ikke noe press, har til dags dato aldri opplevd at ei jente ikke får orgasme ved slikking. Og jeg har slikke noen
volvo22 Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Prøver å leve meg inn i det fullt ut.begynner med å kysse nedover magen,så går jeg over til innsiden av lårene..holder på sånn ganske lenge..etter hvert kysser jeg lett på fitteleppene og venusberget også,bruker lang tid på å pirre henne mest mulig..så begynner jeg å la tunga gli over leppene og opp på klitten,opp og ned leenge,gradvis mere intenst...lar tunga gli inn mellom leppene,inn i hullet og slikker i meg saftene hennes,så opp på klitten igjen...leker med tunga på klitten. gjenntar de samme bevegelsene med økende hurtighet og intensitet lenge lenge,og nyter hvert sekund 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå