Gå til innhold

canesten vaginatabletter.. problemer..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann. Jeg kjøpte meg en pakke med canesten vagtab og krem på apoteket. Satte inn tabletten igår kveld som vist på bruksanvisning.

Problemet idag er da at jeg stappet fingen inn i skjeden for å kjenne etter om den hadde blitt oppløst. Det hadde den altså ikke! Den var bare blitt til en stor myk klump!! Er dette normalt? Trodde den ville løse seg opp iløpet av natten?

Setter pris på alle svar:)

Anonymous poster hash: fb52e...bf8

Videoannonse
Annonse
Gjest Jørild
Skrevet

Den kan bruke lang tid på å løse seg helt opp, bare la den være der. Den kommer ut som fuktig grus ila de neste dagene.

Skrevet

Når jeg har tatt de pillene kommer det tablettgrums ut i 2-3 dager etterpå, så det er tydelig at ikke alt løses opp med en gang :)

AnonymBruker
Skrevet

Okei! Tusen takk begge to. Begynte å tro at det muligens var for lite fuktighet der nede til å løse den opp :P men er bra å høre da skal jeg ikke bekymre meg mer for det :)

Anonymous poster hash: fb52e...bf8

Skrevet

På meg så var det ganske mye grums allerede etter 4-5 tider, så tror det bare variere etter fuktigheten i skjeden. Null stress!

Skrevet

Jeg fikk bedre smelteeffekt da jeg gav blaffen i å bruke den innsettingshylsa som følger med. Bare trøkket tabletten oppi skjeden på samme måte som jeg gjør med tamponger, rett før jeg la meg. Da lå den ikke så langt oppe at den bare ble sittende fast der uten å gjøre jobben sin. :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir helt tørr når jeg får soppinfeksjon, så for meg så løser ikke Canesten tbl seg opp. Så jeg bruker Pevaryl, den ligner på en vanlig stikkpille og smelter istedenfor.

Anonymous poster hash: bfe1b...cb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...