AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Noen som vet hvor man kan kjøpe billigere scrappbooking utstyr. Tips til rimligere nettsider i utlandet f.eks. Eller er det ikke noe å spare på slikt, synes alt er samme pris uansett hvor jeg kikker.Anonymous poster hash: 24414...430
LempikasPromise Skrevet 5. april 2014 #2 Skrevet 5. april 2014 Er nok ganske lik pris overalt dessverre. Er iallefall mitt inntrykk også. Men se på ulike Facebook grupper/Finn.no, hender seg det er noen som selger scrappeutstyret sitt, og der kan man jo få hele "starter sett" til en billig penge
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #3 Skrevet 5. april 2014 Kommer an på hva slags utstyr du er på utkikk etter. Min erfaring er at scrappehysteriet har lagt seg litt, og det er ikke like lett å få tak i ting som det har vært tidligere. Jeg kjøpte haugevis med utstyr på qxl til en latterlig lav pris for noen år tilbake, men du har kanskje sett der? Anonymous poster hash: eb969...83f
LempikasPromise Skrevet 5. april 2014 #4 Skrevet 5. april 2014 Kom på at pynt som blomster, knapper, brads osv kan du kjøpe billig på ebay. Free shipping - varer fra Kina - rask levering og god kvalitet. Har kjøpt en del derifra.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 På ebay kan du finne endel, har fått tak i dies, stempler ol billig der. Blomster, bling ++ kan du få billig i nettbutikken Wild Orchids Craft, billig frakt, leverer kjapt. Ellers anbefaler jeg Joanna Sheen sin nettbutikk, billige Promakers, dies ol og frakt er gratis. Min erfaring er at papir (mønster og papp) sjelden lønner seg å handle utenlands pga dyr porto. Så det handler jeg fysisk i butikk, slår gjerne til på salg. Noen ganger har også Panduro salg, kan få mye fint for en ok penge. Vet ikke om det er noe spesielt du ser etter?Anonymous poster hash: 537cc...5c2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 Nille har også litt småting som lim, album og litt klistremerker. Clas Ohlson har billig ensfarget papp (vær obs på tykkelsen som kan variere), noe stempler og stempelputet osv... På staples kjøpte jeg billig papirkutter som tar opp til A3-ark Ellers er ebay favoritt! Anonymous poster hash: 069fb...559
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 Takk! Er på jakt etter dieser og stempel for det meste. Jeg finner ikke mye på ebay, har du noen linker AB? Anonymous poster hash: 24414...430
Xavana Skrevet 10. april 2014 #8 Skrevet 10. april 2014 Nille har mye billig, men vær obs på at kvaliteten er ganske dårlig. farger som falmer ol.Som nevnt over er det ofte mye å finne på finn, men sjekk også salgstrådene på scrappeforumer som scrapping.no og casakreativ. I disse forumene er det også butikker som annonserer når de har salg, opphørssalg mm.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå