AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Hva gjør dere etter det, vasker dere dere elns? Hva er deres rutine Anonymous poster hash: c23b2...eaa
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #2 Skrevet 4. april 2014 Tar av hodet på dusjen og stapper slangen oppi, skrur på fullt også smører vi oss inn med glidemiddel og kjører på :D Anonymous poster hash: 85f3d...e0c
Gjest snoopy_93 Skrevet 5. april 2014 #3 Skrevet 5. april 2014 Jeg går på do og "presser" ut det som skal ut, så tar jeg en dusj, legger meg og venter på samboeren, så legger jeg meg i armkroken hans og takker for i kveld før vi sovner (Har nesten bare sex om kvelden)
Nanami Skrevet 5. april 2014 #4 Skrevet 5. april 2014 Før gjør jeg ingenting, etter går jeg på do og presser ingenting annet.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #5 Skrevet 5. april 2014 Æsj, nei takk. Anonymous poster hash: 3f5bd...2ea
Gjest Kvinneline Skrevet 5. april 2014 #6 Skrevet 5. april 2014 Ingenting først, så lenge alt er rent og tømt fra før av da.. Do etterpå
Gjest Heartbeat Skrevet 5. april 2014 #7 Skrevet 5. april 2014 Er alltid nydusjet både foran og bak hver dag, så da kjører vi bare på med glidemiddel Etterpå går jeg jo på do, men det kan komme rennende ut derfra flere dager etterpå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå