Gå til innhold

Hjelp - halsen tettes

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

plutselig nå begynte halsen min å tette seg, eller hovne opp, og det er vanskelig å svelge spytt(vann går greit). Når jeg drikker vann går det litt bedre, men så blir det vanskelig igjen... Noen som har noen anelse om hva det kan være, og om jeg kan gjøre noe med det? Veldig ubehagelig :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går det bra? Kanskje du har en allergisk reaksjon . Du burde ringe legen istedetfor å skrive her. Håper alt gikk bra med deg.

• Liker 1
Gjest LuckyStrikes
Skrevet

Hvordan gikk det? Fant du ut hva det var?

Skrevet

Dra på legevakta, det kan være en allergisk reaksjon. Om halsen tetter seg og du ikke får puste får det åpenbart alvorlige konsekvenser.

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

plutselig nå begynte halsen min å tette seg, eller hovne opp, og det er vanskelig å svelge spytt(vann går greit). Når jeg drikker vann går det litt bedre, men så blir det vanskelig igjen... Noen som har noen anelse om hva det kan være, og om jeg kan gjøre noe med det? Veldig ubehagelig :(

Jeg sliter med dette, men legen da det ikke er stort og gjøre med det da det ofte skyldes at halsmusklene har strammet seg. Syns det kjennes ut som enten for stramt til å svelge, i kombinasjon med små spasmer. Øre nese hals lege mente jeg ikke trengte gastroskopi engang og at dette ikke er farlig, men dritt er det jo!

Anonymous poster hash: 1c574...b8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...