Gå til innhold

Har aldri hatt kjæreste

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil nok ende opp med å tjene en del mer enn han jeg dater nå ja. Eller mener du at jeg skal velge en fyr som ikke har gått noe annet enn grunnskole når jeg selv har LITT mer ambisjoner her i livet enn det? Jeg er en student som allerede er medeier i et firma som gjør det veldig bra, så har lite til felles med en mann uten pågangsmot her i livet.

Så det handler ikke om penger eller status, men om ambisjoner. Er ikke sikkert du har vært i et forhold før da, men det er uansett slik at det er viktig å ha noen ting til felles for at det skal fungere.

Ser ikke hvorfor jeg skal lyve heller når jeg poster som AB.

Åh, så slitsomt det er med sånne som deg som sitter på kvinneguiden bare for å slenge dritt om kvinner. Du er i alle fall ikke den typen gutter jeg dater for å si det sånn :P Bitre menn har jeg lite til overs for.

Anonymous poster hash: b2d9d...72e

Tror du skal være forsiktig med å påberope deg noe kjennskap til meg som person. Status og ambisjoner går under kategorien rikdom. Tror du kvinnene vil ha en mann med penger fordi de vil reise mye? De vil kjøpe seg statussymboler å skape seg et image av suksess akkurat som hvilken som helst ambisiøs person vil. Om du er interessert i en mann fordi han har høy inntekt elle om yrkestittelen i seg selv gjør han så lystbetont er akkurat det samme. Det er fint å ha ambisjoner, men ha dem på egne vegne, ikke på en partners. Grunnen er såre enkelt at mellommennekselige relasjoner er noe vi søker på grunn av intime behov for nærhet og begjær. Å da velge seg en partner fordi lukte av ny dress preger daten er å frarøve han det han faktisk er ute etter. Å bli likt som menneske med menneskelige behov og ønsker, ikke karrieremessige trinn og evnen til å skaffe hus. Da ser du jo akkurat det samme i han som hvilken som helst arbeidsgiver eller kollega, så hva skal han med henne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvorfor du skulle lyve som AB? Det handlet vel ikke om deg personlig, men om å ivareta flest mulig beilere på datingmarkedet.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor var det akkurat rikdom-generaliseringen du hengte deg opp i? Hvis det ikke er noen automatikk i at kvinner foretrekker menn med penger så er det vel ingen automatikk i at de liker maskulinitet eller omgjengelighet heller. Men det er liksom alltid så viktig å påpeke at penger ikke spiller noen rolle, selv om partnervalgene sier noe helt annet. Du ødelegger derfor et vesentlig poeng for å hevde deg selv. Ja, det er greit at kvinner går for penger, men ikke hevd det motsatte når unge menn vil ha ærlige tilbakemeldinger om det annet kjønn. At menn forstår golddigger faktene får dere fint leve med.

Jeg er en annen AB og jeg bryr meg heller ikke om penger/status når jeg ser etter en partner. Er mer opptatt av å skaffe en god utdannelse selv, så jeg klarer meg økonomisk uten støtte fra en mann. Det tror jeg de fleste oppegående norske kvinner tenker. Er mye annet som er viktigere med en mann enn hvor mye penger han har i banken. Vi lever ikke lenger i et samfunn hvor kvinnen er avhengig av en mann for å klare seg økonomisk.

Anonymous poster hash: e704c...7af

AnonymBruker
Skrevet

Tror du skal være forsiktig med å påberope deg noe kjennskap til meg som person. Status og ambisjoner går under kategorien rikdom. Tror du kvinnene vil ha en mann med penger fordi de vil reise mye? De vil kjøpe seg statussymboler å skape seg et image av suksess akkurat som hvilken som helst ambisiøs person vil. Om du er interessert i en mann fordi han har høy inntekt elle om yrkestittelen i seg selv gjør han så lystbetont er akkurat det samme. Det er fint å ha ambisjoner, men ha dem på egne vegne, ikke på en partners. Grunnen er såre enkelt at mellommennekselige relasjoner er noe vi søker på grunn av intime behov for nærhet og begjær. Å da velge seg en partner fordi lukte av ny dress preger daten er å frarøve han det han faktisk er ute etter. Å bli likt som menneske med menneskelige behov og ønsker, ikke karrieremessige trinn og evnen til å skaffe hus. Da ser du jo akkurat det samme i han som hvilken som helst arbeidsgiver eller kollega, så hva skal han med henne?

Synd at du har så dårlige erfaringer og derfor blir en av de mannfolka her inne som kun er her for å snakke drit.

Ambisjoner og status er heller ikke det samme. Du bør kanskje google disse to ordene og finne ut hva de betyr da vet du om du tror de betyr det samme.

Som jeg har prøvd og forklare deg nå men som du tydeligvis ikke klarer helt å få inn er det at det ikke handler om penger og status. Og ikke har jeg vært på en date der fyren har hatt på seg dress heller jeg da :)

Dumt at du tror at alle kvinner går etter penger og status. Jeg går etter menn som vil noe her i livet, menn som ikke går på nav og sitter i sofaen og spiser chips fordi de ikke gidder noe annet når jeg etter en utrolig hard dag tar på joggeskoa og løper en mil.

Det er og ganske tydelig at mannfolka vil ha ei jente med ambisjoner og, så om du synes det er dumt at man vil ha noen som er like som en selv, så er i alle fall ikke mennene så mye bedre.

Eller dater du kvinner du ikke har noe til felles med kanskje? :)

AnonymBruker
Skrevet

Og hvorfor du skulle lyve som AB? Det handlet vel ikke om deg personlig, men om å ivareta flest mulig beilere på datingmarkedet.

Det morsomme er jo at det er du som sitter og lyver her om kvinner fordi du selv har hatt dårlige erfaringer :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...