Gå til innhold

Har aldri hatt kjæreste

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en ung mann, som aldri har hatt kjæreste eller videre nærkontakt med damer (sex). Savner dette, og føler i perioder en trang til å ha dette på plass. Lurer på når det blir min tur. Vet jeg har mye tid på dette foreløpig, men lysten er absolutt tilstede. Noen som har noen tips til hvordan jeg bør gå frem? Har prøvd ut datingsider, men responsen har heller latt seg vente på.

Anonymous poster hash: 2de76...a97
Videoannonse
Annonse
Gjest alegria
Skrevet

Hva er galt med det? :) la ting skje naturlig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er galt med det? :) la ting skje naturlig.

Ja, sant som du sier. Begynner bare å bli litt utålmodig, og føler en stor trang til å finne den "rette" snart. Men det er vel ikke noe minus å ikke ha hatt så mange? :)

Gjest alegria
Skrevet

Ja, sant som du sier. Begynner bare å bli litt utålmodig, og føler en stor trang til å finne den "rette" snart. Men det er vel ikke noe minus å ikke ha hatt så mange? :)

Synes det er et pluss jeg ;)
AnonymBruker
Skrevet

Hør på meg, det er tre ting kvinner liker. Maskulinitet, status/rikdom og en snill og god mann.

Anonymous poster hash: be8c5...ec2
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er et pluss jeg ;)

Da er det håp. :)

Har liksom hatt inntrykket av at de mest ekstreme folkene med tanke på både antall forhold og personlighet tiltrekker seg damer som magneter, de suger de til seg.

Jeg er hvertfall jordnær, sosial, pratsom, omgjengelig, omsorgsfull og snill. Så lengter egentlig etter noen som setter pris på slike egenskaper, og tar meg som jeg er, uten å fortelle alt som er galt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hør på meg, det er tre ting kvinner liker. Maskulinitet, status/rikdom og en snill og god mann.

Anonymous poster hash: be8c5...ec2

Kvinner er forskjellige kjære deg.

Er ikke alle av oss som er golddiggers.

TS: En kjæreste finner du når du minst forventer det. Jeg møtte han jeg er virkelig betatt av nå på et utested av alle ting akkurat da jeg skulle gå og kjøpe meg noe å spise. Hadde ikke akkurat forventet det.

Så bare ta det som det kommer. Er selvsagt flott å ha noen, men man merker det kjapt om en fyr er desperat

Anonymous poster hash: b2d9d...72e

Gjest alegria
Skrevet

Da er det håp. :)

Har liksom hatt inntrykket av at de mest ekstreme folkene med tanke på både antall forhold og personlighet tiltrekker seg damer som magneter, de suger de til seg.

Jeg er hvertfall jordnær, sosial, pratsom, omgjengelig, omsorgsfull og snill. Så lengter egentlig etter noen som setter pris på slike egenskaper, og tar meg som jeg er, uten å fortelle alt som er galt.

Det er nok sant, i noen tilfeller.

Men jeg foretrekker en gutt som tar vare på meg og er snill mot meg. Det gjør nok de fleste kvinner også. :) synes du høres ut som en flott fyr, og jeg er sikker på at det snart er din tur! Jenta som får deg er heldig :)

AnonymBruker
Skrevet

TS: En kjæreste finner du når du minst forventer det. Jeg møtte han jeg er virkelig betatt av nå på et utested av alle ting akkurat da jeg skulle gå og kjøpe meg noe å spise. Hadde ikke akkurat forventet det.

Så bare ta det som det kommer. Er selvsagt flott å ha noen, men man merker det kjapt om en fyr er desperat

Det kan godt være, og veldig ofte stemmer dette. Men føler meg på en måte litt "lost" uten noen partner. Er litt frempå av og til, men er ikke den typen som maser mest, så kan umulig bli oppfattet som desperat.

AnonymBruker
Skrevet

Jenta som får deg er heldig :)

Når jenter sier det så betyr det, "jeg vil ikke ha deg".

Anonymous poster hash: 62f7a...d81

Gjest alegria
Skrevet

Når jenter sier det så betyr det, "jeg vil ikke ha deg".

Anonymous poster hash: 62f7a...d81

Jeg kjenner han jo ikke engang? :ler: Synes at jenta vil være heldig.
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok sant, i noen tilfeller.

Men jeg foretrekker en gutt som tar vare på meg og er snill mot meg. Det gjør nok de fleste kvinner også. :) synes du høres ut som en flott fyr, og jeg er sikker på at det snart er din tur! Jenta som får deg er heldig :)

Håper på at den riktige kommer snart. Tusen takk for at du skriver positive tilbakemeldinger, det settes stor pris på. :)

Jeg er egentlig veldig opptatt av de rundt meg, kverulerer sjelden. Vil på en måte bidra der jeg kan. Er ikke den som kommer brautende frem med brystkassa høyt hevet på fester, men prater gjerne med folk, og får gankse mange å prate med etter hvert.

Gjest alegria
Skrevet

Håper på at den riktige kommer snart. Tusen takk for at du skriver positive tilbakemeldinger, det settes stor pris på. :)

Jeg er egentlig veldig opptatt av de rundt meg, kverulerer sjelden. Vil på en måte bidra der jeg kan. Er ikke den som kommer brautende frem med brystkassa høyt hevet på fester, men prater gjerne med folk, og får gankse mange å prate med etter hvert.

Det er egenskaper svært mange (jeg vil tro de fleste) verdsetter hos en mann. En alfahann som alltid har stort behov for å vise seg er bare slitsomt, og irriterende. Jeg mener oppriktig at du virker som en flott fyr, og jeg er sikker på at damen er like bak hjørnet. Sånt skjer når man minst forventer det :) lykke til, til deg TS! :)
Skrevet

Hvorfor var det akkurat rikdom-generaliseringen du hengte deg opp i? Hvis det ikke er noen automatikk i at kvinner foretrekker menn med penger så er det vel ingen automatikk i at de liker maskulinitet eller omgjengelighet heller. Men det er liksom alltid så viktig å påpeke at penger ikke spiller noen rolle, selv om partnervalgene sier noe helt annet. Du ødelegger derfor et vesentlig poeng for å hevde deg selv. Ja, det er greit at kvinner går for penger, men ikke hevd det motsatte når unge menn vil ha ærlige tilbakemeldinger om det annet kjønn. At menn forstår golddigger faktene får dere fint leve med.

AnonymBruker
Skrevet
Anonymous poster hash: aac3f...541
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor var det akkurat rikdom-generaliseringen du hengte deg opp i? Hvis det ikke er noen automatikk i at kvinner foretrekker menn med penger så er det vel ingen automatikk i at de liker maskulinitet eller omgjengelighet heller. Men det er liksom alltid så viktig å påpeke at penger ikke spiller noen rolle, selv om partnervalgene sier noe helt annet. Du ødelegger derfor et vesentlig poeng for å hevde deg selv. Ja, det er greit at kvinner går for penger, men ikke hevd det motsatte når unge menn vil ha ærlige tilbakemeldinger om det annet kjønn. At menn forstår golddigger faktene får dere fint leve med.

Jeg er da kvinne selv, så jeg vet godt med meg selv at det ikke stemmer at alle kvinner bryr seg om penger og status. Hva du tror og ikke kunne jeg da ikke brydd meg noe mindre om i grunn, og heller ikke hva partnervalgene sier.

Jeg kjenner meg selv noe bedre enn det du kjenner meg vil jeg tro, så jeg kan fortelle at det bare er bullshit at alle kvinner vil ha en fyr med penger og status.

Tro hva du vil du, men synd at du er så bitter som du er da. Heldigvis så går ikke det verken ut over meg eller de fattige studentguttene jeg dater som jeg velger fremfor de rike mannfolka ;)

AnonymBruker
Skrevet

Det kan godt være, og veldig ofte stemmer dette. Men føler meg på en måte litt "lost" uten noen partner. Er litt frempå av og til, men er ikke den typen som maser mest, så kan umulig bli oppfattet som desperat.

Ja, jeg vet akkurat hvordan det føles. Jeg er jo en skikkelig kjærestejente selv, så er ganske trist når man er singel og alene. Er og derfor kanskje vanskelig å begrense seg når man møter noen man virkelig liker. Jeg er i alle fall litt sånn. :)

Det er flott å være frempå selvsagt, men er en stor forskjell på det og å være desperat! Du virker som en bra fyr ;) Lykke til!

Skrevet

Jeg er da kvinne selv, så jeg vet godt med meg selv at det ikke stemmer at alle kvinner bryr seg om penger og status. Hva du tror og ikke kunne jeg da ikke brydd meg noe mindre om i grunn, og heller ikke hva partnervalgene sier.

Jeg kjenner meg selv noe bedre enn det du kjenner meg vil jeg tro, så jeg kan fortelle at det bare er bullshit at alle kvinner vil ha en fyr med penger og status.

Tro hva du vil du, men synd at du er så bitter som du er da. Heldigvis så går ikke det verken ut over meg eller de fattige studentguttene jeg dater som jeg velger fremfor de rike mannfolka ;)

For de studentguttene kommer liksom ikke til å tjene bra om noen år, mener du? Dette må være den tåpeligste bortforklaringen jeg har lest her inne. Jeg er ikke bitter, jeg er lei av uærlige svar.

AnonymBruker
Skrevet

For de studentguttene kommer liksom ikke til å tjene bra om noen år, mener du? Dette må være den tåpeligste bortforklaringen jeg har lest her inne. Jeg er ikke bitter, jeg er lei av uærlige svar.

Jeg vil nok ende opp med å tjene en del mer enn han jeg dater nå ja. Eller mener du at jeg skal velge en fyr som ikke har gått noe annet enn grunnskole når jeg selv har LITT mer ambisjoner her i livet enn det? Jeg er en student som allerede er medeier i et firma som gjør det veldig bra, så har lite til felles med en mann uten pågangsmot her i livet.

Så det handler ikke om penger eller status, men om ambisjoner. Er ikke sikkert du har vært i et forhold før da, men det er uansett slik at det er viktig å ha noen ting til felles for at det skal fungere.

Ser ikke hvorfor jeg skal lyve heller når jeg poster som AB.

Åh, så slitsomt det er med sånne som deg som sitter på kvinneguiden bare for å slenge dritt om kvinner. Du er i alle fall ikke den typen gutter jeg dater for å si det sånn :P Bitre menn har jeg lite til overs for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...