AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Vi har hatt en ting som er blitt rutine Jeg ligger liksom på ryggen, hun ligger nederst på magen min med hode, så bruker jeg venstrehånda på ryggen og koser med ryggen hennes, hun bruker sin venstrehånd på pungen, mens jeg runker, så og si hver eneste kveld. Noen som har samme rutie? kveldkos? ;P Anonymous poster hash: b5bd1...5be
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #2 Skrevet 4. april 2014 Ærlig talt. Vil du sitte og runke til svar på denne tråden? Anonymous poster hash: eb80d...4cb
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #5 Skrevet 4. april 2014 Nei, jeg kan ikke si vi pleier å gjøre dette nei. Tror faktisk vi aldri har gjort akkurat det der. Men jeg koser med ryggen hans hver kveld da. Anonymous poster hash: 8947f...7a4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #6 Skrevet 4. april 2014 Jeg sitter faktisk og spiser chips, mens samboer ser på serie på tv.. Jeg er oppriktig nysgjerrig på om andre har sånn, eller ville tolerert det -TS Anonymous poster hash: b5bd1...5be
Pottepalme Skrevet 4. april 2014 #8 Skrevet 4. april 2014 Hun koser altså med pungen din, mens du koser med ryggen hennes....??
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #9 Skrevet 4. april 2014 Hun koser altså med pungen din, mens du koser med ryggen hennes....?? Åh. hvordan skal jeg forklare då Hun ligger liksom med fjeset mot mitt "underliv" men på magen, så hun er vendt nedover..Ryggen og nakken er da mot meg..Noen som kan tegne? -TS Anonymous poster hash: b5bd1...5be
Crobern Skrevet 4. april 2014 #10 Skrevet 4. april 2014 Og dette følte du for å fortelle oss fordi...........? du lurte på om noen andre hadde disse rutinene fordi........? 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #12 Skrevet 4. april 2014 Og dette følte du for å fortelle oss fordi...........? du lurte på om noen andre hadde disse rutinene fordi........? Føler meg heldig, fordi det er godt kooooser meg hver kveld OG, om det er vanlig og ha sånne "kveldskos"rutiner Har bare vært med henne vice verca TS Anonymous poster hash: b5bd1...5be
Pottepalme Skrevet 4. april 2014 #13 Skrevet 4. april 2014 Åh. hvordan skal jeg forklare då Hun ligger liksom med fjeset mot mitt "underliv" men på magen, så hun er vendt nedover..Ryggen og nakken er da mot meg..Noen som kan tegne? -TS Anonymous poster hash: b5bd1...5be http://bayimg.com/cANgpAaFf uhhmm ala.. noe sånt? 12
Gjest alegria Skrevet 4. april 2014 #14 Skrevet 4. april 2014 http://bayimg.com/cANgpAaFf uhhmm ala.. noe sånt? Hahaha! 1
Crobern Skrevet 4. april 2014 #15 Skrevet 4. april 2014 Føler meg heldig, fordi det er godt kooooser meg hver kveld OG, om det er vanlig og ha sånne "kveldskos"rutiner Har bare vært med henne vice verca TS Anonymous poster hash: b5bd1...5be Så fint da........Du kunne ikke sagt det til henne, istedet for til oss her på KG? Takk for info...........
siwhel Skrevet 4. april 2014 #16 Skrevet 4. april 2014 Hahaha! Du er ikke den eneste som fikk seg en god latter nå 😀
Gjest Citronella Skrevet 4. april 2014 #17 Skrevet 4. april 2014 Koselig kos. Og helt typisk at halve KG skal ile til med tull&tøys&ablegøyer. Det er jo så utrolig KG-korrekt å angripe enhver tråd. 1
Crobern Skrevet 4. april 2014 #18 Skrevet 4. april 2014 (endret) Koselig kos. Og helt typisk at halve KG skal ile til med tull&tøys&ablegøyer. Det er jo så utrolig KG-korrekt å angripe enhver tråd. :bukke: Endret 4. april 2014 av Crobern
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #19 Skrevet 4. april 2014 http://bayimg.com/cANgpAaFf uhhmm ala.. noe sånt? Bare jeg runker selv, og venstrehånda på ryggen hennes..Men ellers var dette en ekstremt god beskrivelse, og jeg lo høyt -TS Anonymous poster hash: b5bd1...5be
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #20 Skrevet 4. april 2014 Hvorfor har dere ikke sex? Anonymous poster hash: 3061a...dca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå