Gå til innhold

Da tror jeg det var min tur gitt..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jadda, merket før idag da jeg gikk at det kjentes litt ut som jeg hadde et truse innlegg som hadde sklidd bakover, men tenkte ikke mer over det da, men nå ser jeg at det er helt rødt rundt anus..

Tok nærbilde med blitz siden jeg ikke klarer å se så nære selv og vil definitivt ikke be kjæresten om å se etter :fnise:

Skal også spare dere for bildet, men det er veldig rødt, og kanskje litt blått, så ut som hemoroide..

Så hva gjør jeg nå?

Var på do tidligere idag, ikkenoe blod eller smerter eller ubehageligheter.

Redd for at det kan komme etterhvert da..

Anonymous poster hash: 58a91...8c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fredag så du bør svelge stoltheten og la kjæresten leke doktor. Og så bestiller du legetime på mandag. Sånn i tilfelle :hug:

AnonymBruker
Skrevet

Høres litt ut som en utposning av endetarmen, men kan også være hemoroide ja, sett begge deler på jobb og de passer beskrivelsen din. Kan komme av/forverres av analsex blandt annet, så vær obs :P

Anonymous poster hash: 7d4a8...e9c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke analsex..

Og er ikke noe som kommer ut, noe å dytte inn, der stikker ikke ut noe.

Er bare veldig rødt, og på nært hold ser det ut som der er noe blått!

Haha, nei dette forblir min hemmelighet :fnise:

Må vel kontakte lege på mandag da :(

AnonymBruker
Skrevet

Gnagsår ?

Anonymous poster hash: 6261a...f73

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde noe lignende nettopp. Gikk til apoteket og kjøpte salve (alcos anal, trenger ikke resept på det). Etter en uke eller to, var den borte. Da lot jeg være å gå til lege. Nå kommer plagene tilbake i ny og ne (dvs kanskje hver tredje, fjerde mnd) da holder det med noen dager med krem. Syntes det var grusomt med en gang jeg oppdaget det, men kremen hjelper så bra, heldigvis!

Anonymous poster hash: ecf83...1fb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde noe lignende nettopp. Gikk til apoteket og kjøpte salve (alcos anal, trenger ikke resept på det). Etter en uke eller to, var den borte. Da lot jeg være å gå til lege. Nå kommer plagene tilbake i ny og ne (dvs kanskje hver tredje, fjerde mnd) da holder det med noen dager med krem. Syntes det var grusomt med en gang jeg oppdaget det, men kremen hjelper så bra, heldigvis!

Anonymous poster hash: ecf83...1fb

Aah, sier du det? Vet du, da skaffet jeg meg det imorgen, dette er ikke noe særlig.

Det er mindre rødt nå enn før idag da, men tar ingen sjangser her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...