AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #1041 Skrevet 3. mai 2015 La oss bare kalle den for "Jeg jobber på kjøpesenter" stilen, da jeg ser så utrolig mange jenter som jobber på kjøpesenter iført følgende: -Kritthvite Nike trainers -Tettsittende bukse og genser i samme farge -Lengre kåpe(?), genser, eller hva man skal kalle det. Ser egentlig nesten ut som en mindre morgenkåpe? Utrolig harry. -Store 90-talls/hipster briller. Anonymous poster hash: ed3b8...8e6 8
Petalouda Skrevet 3. mai 2015 #1042 Skrevet 3. mai 2015 La oss bare kalle den for "Jeg jobber på kjøpesenter" stilen, da jeg ser så utrolig mange jenter som jobber på kjøpesenter iført følgende: -Kritthvite Nike trainers -Tettsittende bukse og genser i samme farge -Lengre kåpe(?), genser, eller hva man skal kalle det. Ser egentlig nesten ut som en mindre morgenkåpe? Utrolig harry. -Store 90-talls/hipster briller. Anonymous poster hash: ed3b8...8e6 syns igrunn det er litt fint jeg da 13
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #1043 Skrevet 3. mai 2015 syns igrunn det er litt fint jeg da Jeg synes også hvert enkelt plagg er fint, men er ganske lei likevel når alle kombinerer alt helt likt. Anonymous poster hash: e8607...715 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #1044 Skrevet 3. mai 2015 Jeg syns flere trender kan se fine ut hver for seg, men ikke fult så fine når de kombineres. En MK-veske syns jeg kan se veldig fint ut med en klassisk stil med f. eks en kåpe, og derimot ikke så pent ut sammen med en SVEA-jakke og 2xu-tights. Ellers syns jeg det er merkelig å hate noe bare fordi det er populært. Hører ofte jenter som eeelsker f. eks en jakke, men etterhvert hater den fordi "alle har den". Hvis man faktisk liker et plagg, er det dumt å ikke bruke det bare fordi man er redd for å gå i mengden. Da kan man heller være kreativ og bruke det på en måte de fleste andre ikke bruker det på, syns jeg Anonymous poster hash: 3435f...cb0 9
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #1045 Skrevet 3. mai 2015 La oss bare kalle den for "Jeg jobber på kjøpesenter" stilen, da jeg ser så utrolig mange jenter som jobber på kjøpesenter iført følgende: -Kritthvite Nike trainers -Tettsittende bukse og genser i samme farge -Lengre kåpe(?), genser, eller hva man skal kalle det. Ser egentlig nesten ut som en mindre morgenkåpe? Utrolig harry. -Store 90-talls/hipster briller. Anonymous poster hash: ed3b8...8e6 Spot on! Anonymous poster hash: 88843...7eb 2
Gjest O.G. Skrevet 3. mai 2015 #1047 Skrevet 3. mai 2015 De der megabrynene som ser ut som kålmarker i pannen på folk.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #1048 Skrevet 3. mai 2015 Disse skoene for nyfødte. http://www.peeweepumps.com/ Anonymous poster hash: 4fdec...65b 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #1049 Skrevet 4. mai 2015 Iphone Anonymous poster hash: 9452e...b80 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #1050 Skrevet 4. mai 2015 Ducklips!!!!! Det er bare stygt! INGEN kler det, fyfaan!!! Anonymous poster hash: 9452e...b80 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #1051 Skrevet 4. mai 2015 La oss bare kalle den for "Jeg jobber på kjøpesenter" stilen, da jeg ser så utrolig mange jenter som jobber på kjøpesenter iført følgende: -Kritthvite Nike trainers -Tettsittende bukse og genser i samme farge -Lengre kåpe(?), genser, eller hva man skal kalle det. Ser egentlig nesten ut som en mindre morgenkåpe? Utrolig harry. -Store 90-talls/hipster briller. Anonymous poster hash: ed3b8...8e6 Haha! Visste allerede hva du snakket om før du begynte å ramse opp klesplaggene spesielt morsomt er det jo når veldig lave jenter bruker dette antrekket, greit nok at det er in og du vil følge moten, men man kan jo prøve å ta sin egen kropp i betraktning. Jeg er så lei den trenden om at alle skal følge trender samme hva trenden er. Jeg har faktisk unngått å kjøpe ting som jeg liker, siden alle bloggere og "trendyjenter" bruker det, og jeg syntes det faktisk er flaut om folk skal se på meg og tenke jeg er en av dem. Ja, kanskje jeg bryr meg for mye om hva andre tenker, men jeg takler ikke at folk ikke klarer å ha egne meninger om hva de syntes er fint. (Og nei, det er ikke din stil når 90% bruker det, noen få av dere ja, men alle nei. De fleste bruker det siden det er in)Anonymous poster hash: 87d30...e5d 4
nattsvermer Skrevet 4. mai 2015 #1052 Skrevet 4. mai 2015 Disse skoene for nyfødte. http://www.peeweepumps.com/ Anonymous poster hash: 4fdec...65b Håper ikke dette faktisk er en trend...? 8
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #1053 Skrevet 4. mai 2015 Synes sånne fæle ballong/harems-bukser med masse mønster er laangt på overtid! Ellers synes jeg også den trenden med shorts med strømpebukse under er helt grusom, men den er heldigvis på vei ut. Veldig lei av sånn Sigrid Bonde Tusvik-sveis også.Anonymous poster hash: 67348...2b6 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #1054 Skrevet 4. mai 2015 Jeg er lei av nesten alt. Finner bare drit i butikkene for tiden. Anonymous poster hash: 9ae9c...126 3
Gjest morhjertegod Skrevet 4. mai 2015 #1055 Skrevet 4. mai 2015 Er lei av "trender" generelt, blir så kjedelig når alle skal ha det samme, kle seg likt osv.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #1056 Skrevet 4. mai 2015 Haha! Visste allerede hva du snakket om før du begynte å ramse opp klesplaggene spesielt morsomt er det jo når veldig lave jenter bruker dette antrekket, greit nok at det er in og du vil følge moten, men man kan jo prøve å ta sin egen kropp i betraktning. Jeg er så lei den trenden om at alle skal følge trender samme hva trenden er. Jeg har faktisk unngått å kjøpe ting som jeg liker, siden alle bloggere og "trendyjenter" bruker det, og jeg syntes det faktisk er flaut om folk skal se på meg og tenke jeg er en av dem. Ja, kanskje jeg bryr meg for mye om hva andre tenker, men jeg takler ikke at folk ikke klarer å ha egne meninger om hva de syntes er fint. (Og nei, det er ikke din stil når 90% bruker det, noen få av dere ja, men alle nei. De fleste bruker det siden det er in)Anonymous poster hash: 87d30...e5d Du motsier jo deg selv så til de grader her. Du takler ikke at folk ikke klarer å ha egne meninger om hva de synes er fint, men du lar deg styre til ikke å kjøpe ting du synes er fint på grunn av andre? Har du da en egen mening om hva du synes er fint, uavhengig av andre? Jeg er lei av crop tops nå. Finner ofte topper jeg tenker er fine, også ser jeg litt nøyere også er det en crop top. Blir like skuffa hver gang, magetopp minner meg om da jeg var 10. Anonymous poster hash: 2d797...7b2 2
Søgni Skrevet 4. mai 2015 #1057 Skrevet 4. mai 2015 Jeg vet det kanskje ikke regnes som en trend lenger, men jeg ser de blomsterkransene i plast fortsatt er en "greie". De er i hvert fall i salg, og folk bruker dem. Smak og behag, men jeg har enda ikke tenkt at noen så kule ut med dette på hodet. 5
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #1058 Skrevet 4. mai 2015 Alt (de fleste) norske bloggere tar i! De klarer å harrifisere det meste! Med fotballfrue og Lene Orvik i spissen. Grøss Anonymous poster hash: fe4eb...266 9
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #1059 Skrevet 5. mai 2015 Du motsier jo deg selv så til de grader her. Du takler ikke at folk ikke klarer å ha egne meninger om hva de synes er fint, men du lar deg styre til ikke å kjøpe ting du synes er fint på grunn av andre? Har du da en egen mening om hva du synes er fint, uavhengig av andre? Jeg er lei av crop tops nå. Finner ofte topper jeg tenker er fine, også ser jeg litt nøyere også er det en crop top. Blir like skuffa hver gang, magetopp minner meg om da jeg var 10.Anonymous poster hash: 2d797...7b2 Jeg skrev jo at jeg bryr meg for mye om hva folk tenker, men jeg har faktisk ikke lyst til å bli sammenlignet med alle de andre som går akkurat likt. Altså om jeg har lyst på noen sko, så plutselig har 90% av alle jenter akkurat de skoene så gidder jeg faktisk ikke kjøpe de. Så jo, jeg er lei av at alle skal følge trender og ikke kan ha egen stil, samtidig som jeg kler meg i det jeg selv liker, men unngår å bruke det som er super in... hva er galt med å være selvmotsigende, du har sikkert flere meninger du også som kanskje ikke alltid går helt overens. Jeg syntes for eksempel det er skikkelig teit at mannen hele tiden skal kjøpe roser til kjæresten, spesielt om han har gjort noe galt, men likevel så kan jeg ikke noe for at jeg blir skikkelig glad for roser Anonymous poster hash: 87d30...e5d 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #1060 Skrevet 5. mai 2015 Jeg er så utrolig lei av grønne jakker! Det virker som om ALLE har en grønn vårjakke, og mange også grønn parkas. For det første synes jeg det er få som kler fargen grønn (og beige!), man mister veldig farge i ansiktet. Jakkene er lite feminine, ofte veldig posete og uformelige. Hva skjedde med en klar rødfarge? Blåfarge? Svart? Jeg gikk for en blå vårjakke, eneste jeg må passe på er å ha svarte eller lyseblå jeans, sånn at det ikke blir "onepiece" Og snart kommer vel skinnjakker, og olajakker frem, så da får vi håpe disse grønne jakkene forsvinner Anonymous poster hash: 2299b...11d Hva som stjeler farge kommer an på hvilken hudfarge og undertone i huden personen har. For meg som er blek med rosa undertoner er grønn (mosegrønn, militærgrønn e.l.) jakke et godt valg. Grønnfargen fremhever og henter frem litt mer rødfarge i kinnene mine (fungerer som en komplementærkontrast) og gjør tvert motsatt av det du påstår her. Jeg verken liker eller kler blått og mange blåfarger gjør meg blek. Sorte jakker har jeg nok av fordi de passer til alt, men det er ikke til å komme i fra at de ikke akkurat tilfører eller fremhever noen frisk farge i ansiktet mitt. Jeg får forøvrig frysninger av alle de digre blingblingklokkene som alle går med, både kvinner og menn. Digre klokker i gull, sølv, kobber eller annet prangende, glinsende metall, gjerne med diamanter og/eller designerlogoer. Flesteparten av deltakerne på Paradise hotell går rundt med sånne. Jeg vet det er smak og behag men jeg synes de er helt horrible og synes det er på tide at de går av moten. Anonymous poster hash: 74e1d...941 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå