miramis Skrevet 7. april 2014 #121 Skrevet 7. april 2014 Er vel ikke en trend, men er møkk lei alle småjentene som bretter opp joggebuksen/drar opp jeansen sånn at de får maksimalt wedgie og dermed "fin" rumpe. Krisssy er nevnt flere ganger her og er et perfekt eksempel: http://bloggfiler.no/krisssy.blogg.no/images/532490-11-1383146429216.jpg http://bloggfiler.no/krisssy.blogg.no/images/532490-11-1394823909942.jpg 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #122 Skrevet 7. april 2014 Lei av at barn automatisk skal tenke på 'outfits' og slikt tull når de begynner på ungdomsskolen, kanskje tom før det. Det gjelder selvsagt ikke alle, men en god del. Jeg begynte også å interessere meg for klærne jeg hadde på meg i denne alderen, men det er så milevis fra hvordan det er nå. Nå skal man sminke seg, ha Celiné-veske over skulderen og se ut som en überfashionista, helst fra man er fjorten år gammel. Anonymous poster hash: 76eb2...14f 14
Gjest BettyBoop Skrevet 7. april 2014 #123 Skrevet 7. april 2014 Lei av at barn automatisk skal tenke på 'outfits' og slikt tull når de begynner på ungdomsskolen, kanskje tom før det. Det gjelder selvsagt ikke alle, men en god del. Jeg begynte også å interessere meg for klærne jeg hadde på meg i denne alderen, men det er så milevis fra hvordan det er nå. Nå skal man sminke seg, ha Celiné-veske over skulderen og se ut som en überfashionista, helst fra man er fjorten år gammel. Anonymous poster hash: 76eb2...14f sånn har det da vært i alle år. Og ungdomsskoleunger tror jo de er voksne.. 5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #124 Skrevet 7. april 2014 sånn har det da vært i alle år. Og ungdomsskoleunger tror jo de er voksne.. Nei. Vi kjøpte ikke vesker til mange tusen da vi var 14. Dette er den nye luksusen som har kommet til Norge de siste ti-femten årene. Mye omtalt i diverse mediia osv i forbindelse med åpninger av stadig flere luksusvarebutikker i det høyere prissjiktet her i Oslo. Vi var veslevoksne, men ingen av oss hadde særlig peil på Hermès-vesker eller slike luksusvarer. Det var rett og slett ikke vanlig for noen tiår siden at fjortiser løp rundt med slike ting. Det har skjedd en voldsom forandring, ikke bare på mengden utstyr tenåringer kjøper, men også hva varene koster. Vi grein oss til en Levi's-bukse i ny og ne, ikke vesker som kostet en kvart månedslønn. Anonymous poster hash: 76eb2...14f 28
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #125 Skrevet 7. april 2014 Langt hår, perler, alt som er "oversize", bokstaver og tall på klær, nagler, paljetter, cut outs, boblejakke.Anonymous poster hash: f9917...203 2
Gjest Tigress Skrevet 7. april 2014 #126 Skrevet 7. april 2014 Eg er lei den utvaska lag-på-lag-trenden, eg, den i beige, grått og pudderrosa. Og små platå på alle fine pumps. Eg har ikkje plass i skapet til slikt motetull, eg må ha dei heilt klassiske! Eg leita i, I kid you not, tre år før eg fann eit par svarte pumps i skinn, med stilett, glatt pussbart skinn, rund tupp og med heilt låg såle. Kunne kjøpt på nett, men ville gjerne prøve dei først, og ville helst ikkje ut med ein formue heller...
fruBeist Skrevet 7. april 2014 #128 Skrevet 7. april 2014 (snip) Synes det er helt på trynet sko skal ha aldersgrense. Jeg vil ha blinkesko i størrelse 39! Med Batman og borrelås 22
Americana Skrevet 7. april 2014 #130 Skrevet 7. april 2014 (endret) Kjoler som er kortere foran enn bak (kjempe lange bak) Alt for korte topper du må ha high waist til (er ikke stygt, bare ekstremt irriterende) Gjennomsiktige topper man bare går i bh under (kommer aldri til å gå sånn, og vanskelig å få tak i singletter i riktig farge) Plagg med hodeskaller på Endret 7. april 2014 av Americana 1
Jolene Skrevet 7. april 2014 #131 Skrevet 7. april 2014 Mødrene deres begynner ikke å bruke Converse - de har gått med slike siden 80-tallet Jeg kjøpte mitt første par i 1987 og bruker ennå Converse fra tid til annen. Ikke mødrene deres som tar etter dere her. Samme greia med Doc Martens. Dere unge jenter tror at dere startet en trend med disse. Vel, nei. Vi som er litt eldre har hatt slike siden 1990.. Anonymous poster hash: 3e32b...6ac Min farfar på 92 år kalte mine converse for basketsko engang, for det var det de het i hans ungdom! Så at skoene er nye på moten blir i grunn litt feil(er forøvrig enig med deg altså ) 10
Jolene Skrevet 7. april 2014 #132 Skrevet 7. april 2014 * Treningstights - TIL ALT. Altså at den brukes når man ikke skal trene. Ser jo bare helt dust ut * Tights - Dersom man ikke dekker rumpa. Ser virkelig ikke bra ut. * Slagord - enten i form av teite tekster på fransk alá "vakker mote" ol, navnet til et band som personen neppe hører på, tall eller lignende. * ALT som selges på nelly. Mer tacky butikk skal man lete lenge etter, kvaliteten er heller ikke noe å skryte av. * Figurløse klær - Ingen kler klær som skjuler alt av former. Ser bare ut som for store telt. * Plattformsko - Hei 90-tallet! Ingen kler dem, da var faktisk 90-tallets utgaver finere. * "For-store-klær-trenden" - Dvs at plaggene skal være store. Det ser verken fint ut eller kult ut. Ser bare ut som lånte klær. * Juggel - Altså smykker som man kan se er kjøpt billig fra ebay ol. Ser ikke fint ut, men tacky og billig ut. * Plastikk - I vesker, klær osv. Pvc og falskt skinn er og blir billig og stygt. Har man ikke råd til å kjøpe kvalitet, la være. Dessuten er det ikke bra for miljøet. * Militær-print - Har du ikke vært i militæret har du ingen grunn til å ikle deg plagg med dette mønstret. Det er ikke laget uten grunn, og spesielt på damer ser dette både patetisk og latterlig ut. * Rumpe-shorts - Rumpa skal være dekket, ikke henge ute på vift. Jeans-bleie er vel ett bedre ord. 8
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #133 Skrevet 7. april 2014 - Uggs - Militærjakke - Denim jakke - Store peeler øredobber - Runaway shorts - Jeffrey cambrell shoes - Klær med masse nagler Anonymous poster hash: f81ab...ca2 1
Gjest Inggolf Skrevet 7. april 2014 #134 Skrevet 7. april 2014 Min farfar på 92 år kalte mine converse for basketsko engang, for det var det de het i hans ungdom! Så at skoene er nye på moten blir i grunn litt feil(er forøvrig enig med deg altså ) Kaller det basketsko enda jeg, for det ble det kalt i min oppvekst også. Og jeg er langt ifra 92 år, men jeg vokste opp rundt på starten av 90-tallet da! Det som har blitt moderne, er å kalle dem "Converse" 18
Gjest BettyBoop Skrevet 7. april 2014 #135 Skrevet 7. april 2014 Jeg er lei av den ekstreme sunnhetstrenden. Fysj og fy til brunost i barnehagen liksom. Tar helt av. 18
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #136 Skrevet 7. april 2014 Er utrolig lei av den langvarige trenden med flate sko! Alle sko er helt flate; basketsko (okei, unntak finnes; men da er det til gjengjeld nokså høy hæl), sneakers, ballerina... heeelt umulig å finne noen fine hverdagssko som har litt hæl (1.5-2 cm). Vi som har lave vrister trenger litt hæl for ikke å se totalt usexy ut. Aerobicskoene min er deilige å gå i, men ikke akkurat coole.. Anonymous poster hash: f8dd0...d51 4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #137 Skrevet 7. april 2014 De der jævla Helly Hansen jakkene!!!! Anonymous poster hash: f761c...c0a 14
Alice123 Skrevet 7. april 2014 #138 Skrevet 7. april 2014 Treningstights som HVERDAGSTØY. Må legge til at jeg denne våren ser usedvanlig mange gå med joggesko i Oslo. Det er gla'nytt for meg med kneskade som må/bør bruke joggesko uavhengig av motebildet. 7
Jolene Skrevet 7. april 2014 #139 Skrevet 7. april 2014 Kaller det basketsko enda jeg, for det ble det kalt i min oppvekst også. Og jeg er langt ifra 92 år, men jeg vokste opp rundt på starten av 90-tallet da! Det som har blitt moderne, er å kalle dem "Converse" Er helt enig med deg, men han utbrøt det en gang. Har liksom satt seg skikkelig hos meg 1
Mynona Skrevet 7. april 2014 #140 Skrevet 7. april 2014 Treningstights som HVERDAGSTØY. Må legge til at jeg denne våren ser usedvanlig mange gå med joggesko i Oslo. Det er gla'nytt for meg med kneskade som må/bør bruke joggesko uavhengig av motebildet. Jeg leste en artikkel i minmote med stor iver her for en mnd siden. Joggesko er in i vår/sommer. Passer meg også bra! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå