Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2004 #21 Skrevet 2. oktober 2004 Min epilator høres også ut som en vibrator. Som de andre har sagt her, tviler på at hun brukte vibrator på do. 16 år er absolutt ikke for ungt til å ha en vibrator, jeg har faktisk venninner som har hatt det siden de var 12. har du flere veninner som begynte med dildo da de var 12 ?? De hadde vel da knapt hår på musa. er dette en trend som kommer?
Gjest Madam Felle Skrevet 2. oktober 2004 #22 Skrevet 2. oktober 2004 glem hele greia' date=' du, onkel, hva din niese bedriver på badet er hennes egen sak.[/quote']
Gjest gjest1 Skrevet 2. oktober 2004 #23 Skrevet 2. oktober 2004 Jeg føler de fleste her går glipp av hovedpoenget til spørsmålsstillerenb; begynner jenter sexlivet sitt så tidlig som 16 år i våre dager. Jeg tror trådstarter blander sammen to ting her: sex og onani. De fleste onanerer i flere år før de har sitt første samleie. Det lærer dem å bli kjent med egen kropp og egen nytelse før de møter en annen naken kropp. Sånn sett synes jeg det ikke er noe rart om en 16-åring har en dildo. Det er bare litt mer avansert enn et stearinlys/agurk/finger/dusjhode.
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2004 #24 Skrevet 2. oktober 2004 Jeg tror trådstarter blander sammen to ting her: sex og onani. De fleste onanerer i flere år før de har sitt første samleie. Det lærer dem å bli kjent med egen kropp og egen nytelse før de møter en annen naken kropp. Sånn sett synes jeg det ikke er noe rart om en 16-åring har en dildo. Det er bare litt mer avansert enn et stearinlys/agurk/finger/dusjhode. vi snakker ikke om 16-åringer (selv om det er sjokkerende nok) men jenter på 12år som knapt har fått hår på musa. Kan neppe tro at disse jentene bruker dildo i vanlig størrelse
Gjest gjest1 Skrevet 2. oktober 2004 #25 Skrevet 2. oktober 2004 vi snakker ikke om 16-åringer (selv om det er sjokkerende nok) men jenter på 12år som knapt har fått hår på musa. Kan neppe tro at disse jentene bruker dildo i vanlig størrelse DU snakker kanskje om 12-åringer, men trådstarter snakker om niesen på 16 år, og det var han jeg refererte til med innlegget over.
Gjest Eir Skrevet 4. oktober 2004 #27 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg tror trådstarter blander sammen to ting her: sex og onani. De fleste onanerer i flere år før de har sitt første samleie. Sant nok, de fleste småbarn onanerer de også. Sånn sett så kan man vel si at sexlivet vårt starter idet vi blir født.
Ernie Skrevet 4. oktober 2004 #28 Skrevet 4. oktober 2004 Uansett om det så var en vibrator hun brukte, så er det vel ikke noe galt i det? Det kan ikke være noe galt i om ei jente på 16 bruker det? Ikke om hun var 14-15 heller. Vi menn begynte å onanere lenge før den seksuelle lavalder og ingen sier jo noe på det. Det er bare positivt at ungdommen utforsker kroppen på den måten, og nyter kroppens gleder. Det er absolutt forskjell på det å onanere, med og uten vibrator, og det å ha sex med en annen!
Gjest Nyx Skrevet 4. oktober 2004 #29 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg føler de fleste her går glipp av hovedpoenget til spørsmålsstillerenb; begynner jenter sexlivet sitt så tidlig som 16 år i våre dager. Jenter begynner da å utforske seg selv mye tidligere enn den seksuelle lavalderen... Jeg onanerte aktivt og regelmessig fra jeg var 11-12 år gammel, har ikke inntrykk av at det er unormalt.
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #30 Skrevet 4. oktober 2004 Min epilator høres også ut som en vibrator. Som de andre har sagt her, tviler på at hun brukte vibrator på do. 16 år er absolutt ikke for ungt til å ha en vibrator, jeg har faktisk venninner som har hatt det siden de var 12. men dette er ikke noe argument for at disse 12 åringene ikke er for ungt til å bruke dildo. Når du er 12 år å benytter dildo er du simpelt hen for ung. jeg vil anta at det er mer normalt for kvinner over 20 å benytte dildo. (helst enda eldre)
Ernie Skrevet 4. oktober 2004 #31 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg og vil vel tro at det er flere kvinner over 20 enn under, som bruker dildo/vibrator når de onanerer enn. Likevel er det definitivt ikke noe galt at jenter på 16. Ingenting å bekymre seg for! Det kan så være at en 12 åring er for ung, men neppe en 14-15 åring vil jeg tro. Vibrator er et fantastisk hjelpemiddel for jenter når det gjelder onani, og det å oppnå det flotte og nydelige ved orgasme, som vi gutta klarer å oppnå ved å bruke hånda fra vi er ganske unge. Jeg vet jeg begynte å onanere da jeg var 13. Det var vel også altfor ungt, gjest?
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2004 #32 Skrevet 5. oktober 2004 Jeg og vil vel tro at det er flere kvinner over 20 enn under, som bruker dildo/vibrator når de onanerer enn. Likevel er det definitivt ikke noe galt at jenter på 16. Ingenting å bekymre seg for! Det kan så være at en 12 åring er for ung, men neppe en 14-15 åring vil jeg tro. Vibrator er et fantastisk hjelpemiddel for jenter når det gjelder onani, og det å oppnå det flotte og nydelige ved orgasme, som vi gutta klarer å oppnå ved å bruke hånda fra vi er ganske unge. Jeg vet jeg begynte å onanere da jeg var 13. Det var vel også altfor ungt, gjest? det jeg hoppet litt i stolen over var at hun fortalte at hun hadde to (ikke bare en) veninner som begynte å benytte dildo da de var 12. Det gir et inntrykk av at dette er langt mere utbredt enn mange tror.
Celeste Skrevet 8. oktober 2004 #33 Skrevet 8. oktober 2004 Finn noe annet å lure på. Hva hun driver med på badet er hennes sak, ikke din.
Gjest Eir Skrevet 8. oktober 2004 #34 Skrevet 8. oktober 2004 men dette er ikke noe argument for at disse 12 åringene ikke er for ungt til å bruke dildo. Når du er 12 år å benytter dildo er du simpelt hen for ung. jeg vil anta at det er mer normalt for kvinner over 20 å benytte dildo. (helst enda eldre) Hva er det som avgjør når man er "for ung"? Og har dette noe med hva som er "normalt" å gjøre? Husk også at det er vesentlig forskjell på en dildo og en vibrator, særlig i denne sammenhengen.
Miss Angelina Skrevet 8. oktober 2004 #35 Skrevet 8. oktober 2004 Ikke tenk så mye på det du "gamlefar" Det høres litt ekkelt ut, nå du sier at du tenker en del over det!! Men,hun er 16år,hva hun gjør på badet er vell hennes sak og IKKE DIN... så glem den tanken, og tenk heller på noe annet.. som alle andre her sier, det kan være en tannbørste,barbermaskin!! Så legg tanken langt vekk..... Glem det!!
NorthFace Skrevet 11. oktober 2004 #36 Skrevet 11. oktober 2004 Jeg begynte å onanere da jeg var tolv, og debuterte seksuelt før jeg fylte 15, så det kan hende det er litt sent å ta denne første gang samtalen med dine egne barn...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå