Gå til innhold

Ditt beste tips for vaginal orgasme?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt vaginal orgasme kun én gang, og da satt jeg oppå ham mens han satt på en stol. Jeg har prøvd utallige ganger siden, men får det aldri helt til. Så irriterende! Det er så nærme hver gang.

Hva funker for deg?

Anonymous poster hash: cada5...832
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei jente jeg hadde sex med hadde aldri fått orgasme i hele sitt liv. En liten finger i rumpa etter en time med stimulering, så kom hun så hun sprutet!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

jeg har aldri heller kommet vaginalt, så irriterende :( lurer på hvordan det er..

Anonymous poster hash: 7d5e7...49c
AnonymBruker
Skrevet

jeg har aldri heller kommet vaginalt, så irriterende :( lurer på hvordan det er..

Anonymous poster hash: 7d5e7...49c

Samme her...det er så utrolig irriterende, har så lyst å få en vaginal orgasme

Anonymous poster hash: b3425...0d6

AnonymBruker
Skrevet

Har heller aldri kommet vaginalt, så henger meg på resten her. Noen tips eller triks?

Husker at eksen min brukte en vibrator og kjørte den FORT frem og tilbake (inni meg selvfølgelig), så var det like før jeg jeg kom vaginalt.

Anonymous poster hash: cc145...557
AnonymBruker
Skrevet

Har bare kommet vaginalt tre ganger. Den ene gangen hadde vi sex sakte. Kjedelig å ikke klare det oftere.

Anonymous poster hash: e03aa...1c2

Skrevet

Prøv "lotus-varianten"(tror det er det den heter)..... Funker veldig bra for noen.

Er det samme partner du prøver med forresten?

Gjest earthquake
Skrevet

Jeg får det hver eneste gang om jeg orker! Bruker å ri ham, men ikke "opp og ned", mer slik at jeg rir frem og tilbake slik at kuken gnir mot g-punktet! Hahah, har ingen bedre måter å forklare på.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kommer vaginalt om jeg rir han, det funker hver gang for meg

Anonymous poster hash: 83a10...0c8
AnonymBruker
Skrevet

Fra siden , og ri er de 2 stillingene jeg kan komme vaginalt i , så de funker nå bra :)

Men er ikke alle partnere jeg får det til med ...

Med exen kom jeg vaginalt uansett ( han hadde nok rett bøy og rett lengde ) og ofte måtte jeg ha pause:p

Men med de fleste funker fra siden og best for meg , så lenge mannen har litt str..., :kr

Anonymous poster hash: 5aa6d...52e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt vaginal orgasme kun én gang, og da satt jeg oppå ham mens han satt på en stol. Jeg har prøvd utallige ganger siden, men får det aldri helt til. Så irriterende! Det er så nærme hver gang.

Hva funker for deg?

Er mange tips da...men her er noen.Forutsetningen er jo at han typen din holder også...lenge nok til at det er mulig for deg : )

-Godt forspill med DIREKTE stimulering av g-punktet med fingrene før samleie.Eller kombinasjon klitt/g-punkt.Dette øker følsomheten til g-punktet.Og det hjelper deg litt på vei...sånn at du kan komme raskere enn du normalt ville,uten denne stimuleringen.

-Pust selv fritt og uhemmet.Pust deg til orgasme,slipp deg løs i sengen.Ikke hold noe igjen.For gjør du det-hindrer du selv,orgasmen i å komme .

-konsentrer deg om å nyte.Bruk gjerne fantasier til hjelp,hvis du må det.

-støteteknikken hans.Prøv å la han presse penis litt oppover mot magen.Under jukkingen.For å ramme g-punktet bedre.

Finns sikkert tusen tips.Men håper noen av disse funker for deg.

Anonymous poster hash: c007a...dd3

AnonymBruker
Skrevet

Fra siden , og ri er de 2 stillingene jeg kan komme vaginalt i , så de funker nå bra :)

Men er ikke alle partnere jeg får det til med ...

Med exen kom jeg vaginalt uansett ( han hadde nok rett bøy og rett lengde ) og ofte måtte jeg ha pause:p

Men med de fleste funker fra siden og best for meg , så lenge mannen har litt str..., :krAnonymous poster hash: 5aa6d...52e

Fra siden? Hvordan da?

Anonymous poster hash: e03aa...1c2

AnonymBruker
Skrevet

Bakfra eller at jeg sitter oppå mens han holder meg fast og knuller meg. Hjelper med litt weed. Tenner også på å bli fingret i vagina samtidig som jeg blir slikket på klitten og så bli pult på sengekanten etterpå f.eks. Da kan jeg få perioder hvor jeg nesten kommer sånn heeeelt på kanten flere ganger og når jeg endelig kommer vaginalt, da er det så sinnsykt deilig!

Anonymous poster hash: 099cf...78d

Skrevet

Prøv med en g-punkts vibrator. Og en som er kraftig nok!

AnonymBruker
Skrevet

Fra siden? Hvordan da?Anonymous poster hash: e03aa...1c2

Altså at begge ligger på siden , han bak meg, av en eller annen grunn så er det bare da han kan klare å treffe g punktet ordentlig , hjelper jo så klart at det også blir litt kryssing i nakken ;)

Anonymous poster hash: 5aa6d...52e

AnonymBruker
Skrevet

Har kommet en gang vaginalt med vibrator. Aldri med partner. Det er kjempedeilig når han treffer G-punktet men det gir meg ikke orgasme.

Får lett klitorisorgasme så lider ikke.

Anonymous poster hash: ccc46...bc5
Skrevet

Jeg får det hver eneste gang om jeg orker! Bruker å ri ham, men ikke "opp og ned", mer slik at jeg rir frem og tilbake slik at kuken gnir mot g-punktet! Hahah, har ingen bedre måter å forklare på.

Samme her :-) En annen stilling som funker godt for meg er der han står på knærne og jeg ligger med rumpa i lufta, beste måten jeg kunne forklare på.

Sjekk ut denne siden: http://www.womenshealthmag.com/sex-and-relationships/sex-positions så heter den The Pinball Wizard :-)

AnonymBruker
Skrevet

Det er samme partner. Har aldri vært i nærheten med noen andre enn ham!

Noe av problemet er jo at jeg blir veldig opphengt i orgasmen som ikke kommer, så klarer ikke å slappe helt av. Det med pustingen var et godt tips! Jeg husker at den ene gangen det skjedde hadde jeg akkurat hatt en klitorisorgasme, så det må jeg prøve å huske på.

Argh. Jævla puslespill!

AnonymBruker
Skrevet

Mitt beste tips er å få klitorisorasmer under forspillet, gjerne 2-3 ganger.

Anonymous poster hash: 56e42...285
AnonymBruker
Skrevet

Jeg øvde en hel sommer på å komme uten å ta på meg selv det minste, kun ved å bruke små roterende bevegelser med underlivet, og å klemme musklene sammen + en god dose fantasi eller sexnoveller. Det tar meg ca en 45 minutter å komme på den måten, og etter to måneder med øving, er sex ikke noe problem. Jeg er misunnelig på dere som kommer når dere rir, jeg klarer kun det når jeg er full, så jeg tror jeg kanskje blir for selvbevisst når jeg er edru.

Masse oppvarming alltid. Jeg kommer ikke av sex uten godt forspill.

Anonymous poster hash: 5d8fa...401

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...