Gå til innhold

A4-livet er komplett! -Livet som tobarnsmor

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Testen er liknes som i går, men det på mindre konsentrert urin. Klarte ikke holde meg lengre. Nå derimot er det neppe så mye væske som vil ut, så vurderer å drikke lite fram til fem-seks og ta en ny test.

Er ganske sikker på at streken er rosa da, men tørr ikke juble i frykt for kjrmisk siden den ikke er sterkere enn i går. Men får se senere da når urinen er mer konsentrert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt skyggestreker på disse testeme før, og i alle fall ikke to dager på rad. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det greit hvis jeg jubler forsiktig likevel? :hoppe:

Jaaa! Har lagt ut bilde av testen på babyverden (så nå skulle tråden være lett å finne), for etter noen ekstra minutter så var det HELT KLAR ROSA, STERKERE OG POSITIV!

Oioioi, at det er mulig å være så heldig. Men jeg klarer ikke slippe løs gleden enda.Er redd der bare ee kjemisk. :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det på mindre konsentrert urin! Skal kjøpe digital test til i morgen. Trenger å se set svart på hvitt :ler:

:gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk!! :)

Foreløpig termin blir 3 mars, hvis jeg har tippet riktig, at jeg er 3+3 i dag. Tror faktisk denne spiren ble unnfanget ute i det fri i Salangen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi! :strix: Så bra! Når er foreløpig termin?

Edit: så det nå ;) Bra dere fikk spilt litt ludo i det fri :fnise:

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja? :klo:

Er det ikke 4+3? Om du skulle hatt mensen for 3 dager siden? :vetikke: 3+3 er jo bare 10 dager siden befruktning. Men kanskje det er derfor testene er så svake? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk!! :)

Foreløpig termin blir 3 mars, hvis jeg har tippet riktig, at jeg er 3+3 i dag. Tror faktisk denne spiren ble unnfanget ute i det fri i Salangen :ler:

Hurra! :hoppendeglad: Gratulerer!! Det er så gøy at folk blir gravide, kanskje det er frilufts :humpe: som må til? Tviler på at jeg får med mannen på det :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du er 4+2 i dag, hvis eggløsning var 1.juni ;) Da rekker du å være med i januar og februar - klubben ;):hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...