Teriyaki Skrevet 2. mars 2015 Forfatter #3001 Del Skrevet 2. mars 2015 Tidligere så har mini leket og herjet mellom hver spyrunde, denne gangen er han slapp. Kun feber i dag og slapp. Er O bra? Sov du i natt? O er bra nå. Eller han er muligens liiiitt slapp? Ikke sånn at vi merker det hjemme, men kan være at tempoet i bhg blir litt heftig, så han får en kort dag i dag. O hadde ikke feber denne gangen, så han fikk nok en ganske mild versjon heldgivis. Jeg har faktisk sovet veldig bra i natt! Jeg har jo vært våken noen ganger for å gå på do, men jeg har sovnet relativt fort igjen, og har faktisk klart meg uten nattmat i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. mars 2015 Forfatter #3002 Del Skrevet 2. mars 2015 (endret) Tippeliste nr 2! 2 mars Sushi 3 mars missdior Emiliana ^^Belle^^ Pjusk Ripsy Blomst12 4 mars Teriyaki Hay La Traviata Teita 5 mars Yesterday Havmus Jolene Millimani Jeg tipper 4 mars fordi jeg regner med jeg blir strippet i morgen. Så da håper jeg det har effekt slik at fødsel enten starter i løpet av morgendagen eller natt til onsdag. Endret 2. mars 2015 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 2. mars 2015 #3003 Del Skrevet 2. mars 2015 Jeg har stor tro på 5. mars for det er tippedatoen jeg har satt for min egen fødsel. Skal jeg tro månekalenderen riktig er det også fullmåne den 5. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 2. mars 2015 #3004 Del Skrevet 2. mars 2015 O er bra nå. Eller han er muligens liiiitt slapp? Ikke sånn at vi merker det hjemme, men kan være at tempoet i bhg blir litt heftig, så han får en kort dag i dag. O hadde ikke feber denne gangen, så han fikk nok en ganske mild versjon heldgivis. Jeg har faktisk sovet veldig bra i natt! Jeg har jo vært våken noen ganger for å gå på do, men jeg har sovnet relativt fort igjen, og har faktisk klart meg uten nattmat i natt. Mini sover nå på sofaen, er litt usikker på om jeg bare skal la han sove når han vil, det fikk han gjøre i går men da var han ganske dårlig. Vi pleier ikke å nekte han å sove men pleier å legge han i vogna og da blir det en blund. Han hadde sikkert 5 blunder i går. Han vil ikke leke og vil kun ligge på sofaen eller meg, prater og er i godt humør egentlig. Ville du latt han bare sove når han vil? Er litt redd for å ødelegge soverutinene, men de ødelegges jo ikke for resten av livet Han sov som en stein i natt. Mini har ikke hatt feber før ved omgangssyken, så ble litt overrasket når den kom i går. Jeg er sykemeldt pga div så hadde vært bedre om han var i barnehagen for min del, men er også kos å få være alene med han fordi det er ikke ofte Bra du fikk sove, må jo lade deg opp Egentlig så tror jeg og at han kommer ikke lenge etter strippingen men kan jo ikke velge samme dato som flertallet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. mars 2015 Forfatter #3005 Del Skrevet 2. mars 2015 Jeg har stor tro på 5. mars for det er tippedatoen jeg har satt for min egen fødsel. Skal jeg tro månekalenderen riktig er det også fullmåne den 5. Da skal jeg notere 5 mars! Ja jeg har også forstått det sånn at det er fullmåne da. Så er jo lov å håpe! Huff du er langt over termin du også stakkars. Er noe dritt det der. Mini sover nå på sofaen, er litt usikker på om jeg bare skal la han sove når han vil, det fikk han gjøre i går men da var han ganske dårlig. Vi pleier ikke å nekte han å sove men pleier å legge han i vogna og da blir det en blund. Han hadde sikkert 5 blunder i går. Han vil ikke leke og vil kun ligge på sofaen eller meg, prater og er i godt humør egentlig. Ville du latt han bare sove når han vil? Er litt redd for å ødelegge soverutinene, men de ødelegges jo ikke for resten av livet Han sov som en stein i natt. Mini har ikke hatt feber før ved omgangssyken, så ble litt overrasket når den kom i går. Jeg er sykemeldt pga div så hadde vært bedre om han var i barnehagen for min del, men er også kos å få være alene med han fordi det er ikke ofte Bra du fikk sove, må jo lade deg opp Egentlig så tror jeg og at han kommer ikke lenge etter strippingen men kan jo ikke velge samme dato som flertallet Hvis han bare sovner helt uten videre så kanskje like greit å la han sove? Du trenger jo ikke la han sove så lenge av gangen tenker jeg. Også kanskje ikke la han sove etter kl 15-16 i ettermiddag så det går litt tid fra siste blund til leggetid. Hvis din er som O så vil det eventuelt bare være å la han være oppe lenger i kveld dersom han ikke er noe som helst trøtt, også er det justert til i morgen igjen allerede. Men nå er O ganske lett sånn sett. Stilling av klokken har for eksempel ikke vært noe problem siden han var spedbarn. Hehe, nei det er jo litt kjedelig om alle tipper samme dato. Men kan jo hende du har rett da. Hvis jeg er skikkelig umoden så må jo kroppen rekke å modnes først uansett, så det kan jo fort bli 5 mars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 2. mars 2015 #3006 Del Skrevet 2. mars 2015 Jeg tipper 5. mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 2. mars 2015 #3007 Del Skrevet 2. mars 2015 Da skal jeg notere 5 mars! Ja jeg har også forstått det sånn at det er fullmåne da. Så er jo lov å håpe! Huff du er langt over termin du også stakkars. Er noe dritt det der. Hvis han bare sovner helt uten videre så kanskje like greit å la han sove? Du trenger jo ikke la han sove så lenge av gangen tenker jeg. Også kanskje ikke la han sove etter kl 15-16 i ettermiddag så det går litt tid fra siste blund til leggetid. Hvis din er som O så vil det eventuelt bare være å la han være oppe lenger i kveld dersom han ikke er noe som helst trøtt, også er det justert til i morgen igjen allerede. Men nå er O ganske lett sånn sett. Stilling av klokken har for eksempel ikke vært noe problem siden han var spedbarn. Hehe, nei det er jo litt kjedelig om alle tipper samme dato. Men kan jo hende du har rett da. Hvis jeg er skikkelig umoden så må jo kroppen rekke å modnes først uansett, så det kan jo fort bli 5 mars. Vi pleier kun å vekke han om vi skal bort så er uvant å vekke, nå har han sovet ca en time. I går så sovnet han faktisk kl 16.30 og vi lot han sove til ca 17.30. Da ga jeg han vann og fruktmos (nekta å spise annet i går) og la han i senga si. Han sovna fort og sov hele natta Så jeg burde egentlig ikke være bekymra, han er ganske lett å ha med å gjøre når det gjelder nattesøvnen. Dagsovingen kan være vanskelig men da at han ikke vil sove. Du var jo moden sist når vannet gikk? Så da må du vel være moden nå Kjenner du noe modning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 2. mars 2015 #3008 Del Skrevet 2. mars 2015 (endret) Da har vi bestilt beltestol til O. Har litt blandede følelser. Han blir jo nå snudd 9 mnd før han er 4 år, men det måtte bare bli sånn, for det er ikke plass til å ha babybilstolen i midten, og R får ikke plass i bilen med bakovervendt stol bak seg, så O må flyttes bak førersetet slik at det bakovervendte kan være bak passasjersetet. Så sånn ble det da. Men han vokser uansett snart ut av det bakovervendte. Han har under ett kg å gå på med tanke på vekt (veier 17,2 eller noe sånt), og begynner å bli så lang nå at det hadde ikke holdt til 4 år den veien heller. Han bruker jo 110 i bukser. 104 også da, men de begynner å bli korte. I alle fall joggebuksene. Vi har Besafe Izi ett eller annet, det fra 0-18 kg, så det er ikke det at setet har sånn veldig kort rygg heller. Har forstått det sånn at det setet har ganske grei rygglengde. Føles likevel litt skummelt, også får jeg skikkelig dårlig samvittighet som ikke har ungen bakovervendt til 4 år.. Av en eller annen grunn havna jeg mange sider tilbake når jeg åpna dagboka i ny fane. Men da kan jeg jo si at jeg synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for at dere snur ungen fram før han er 4 år. Det er mange andre enn dere som gjør det, og det er ikke så mange år siden det var vanlig at ungene ble snudd framover lenge før de nådde den alderen. Tippeliste nr 2! 3 mars missdior 4 mars Teriyaki Hay La Traviata 5 mars Yesterday Havmus Jeg tipper 4 mars fordi jeg regner med jeg blir strippet i morgen. Så da håper jeg det har effekt slik at fødsel enten starter i løpet av morgendagen eller natt til onsdag. Jeg tipper 5. mars Mini sover nå på sofaen, er litt usikker på om jeg bare skal la han sove når han vil, det fikk han gjøre i går men da var han ganske dårlig. Vi pleier ikke å nekte han å sove men pleier å legge han i vogna og da blir det en blund. Han hadde sikkert 5 blunder i går. Han vil ikke leke og vil kun ligge på sofaen eller meg, prater og er i godt humør egentlig. Ville du latt han bare sove når han vil? Er litt redd for å ødelegge soverutinene, men de ødelegges jo ikke for resten av livet Han sov som en stein i natt. Mini har ikke hatt feber før ved omgangssyken, så ble litt overrasket når den kom i går. Jeg er sykemeldt pga div så hadde vært bedre om han var i barnehagen for min del, men er også kos å få være alene med han fordi det er ikke ofte Bra du fikk sove, må jo lade deg opp Egentlig så tror jeg og at han kommer ikke lenge etter strippingen men kan jo ikke velge samme dato som flertallet Det er da bare å la Mini sove det Mange små som sover seg friske vet du. Jeg var iallfall sånn selv Endret 2. mars 2015 av Millimani Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliania Skrevet 2. mars 2015 #3009 Del Skrevet 2. mars 2015 Hei og Jeg husker deg (og det gamle brukernavnet)! Så koselig at du følger med her da. Takk for det! Han er heldigvis bedre nå. Koselig at du husker meg Bedre sent enn aldri, har jo fulgt med saann smaatt naar jeg har hatt tid til det (masteroppgave og aktiv tre-aaring = lite tid til KG). 3. mars tror jeg lillebror kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 2. mars 2015 #3010 Del Skrevet 2. mars 2015 Det er da bare å la Mini sove det Mange små som sover seg friske vet du. Jeg var iallfall sånn selv Vil ikke vekke han så lar han sove, husker jeg sov mye selv når jeg var syk som barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. mars 2015 #3011 Del Skrevet 2. mars 2015 Jeg vil tippe 3.mars. Da får lillegutt samme bursdag som min fantastiske mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 2. mars 2015 #3012 Del Skrevet 2. mars 2015 4 mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 2. mars 2015 #3013 Del Skrevet 2. mars 2015 Nå synes jeg folk er for pessimistiske her. Jeg tipper I DAG! Man må jo holde håpet oppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 2. mars 2015 #3014 Del Skrevet 2. mars 2015 4 mars! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 2. mars 2015 #3015 Del Skrevet 2. mars 2015 Jeg tipper at det blir baby i morgen, 3. Mars Spennende å følge med her nå! Lykke til når det starter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 2. mars 2015 #3016 Del Skrevet 2. mars 2015 Hei! Ikke lagt igjen spor på forumet i det hele tatt i det siste, men jeg følger med . Var ikke med på forrige tippeliste, men vil være med nå! Babyen kommer nemlig i natt 3.mars!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 2. mars 2015 #3017 Del Skrevet 2. mars 2015 Tror og lillebror kommer i natt/tidlig morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. mars 2015 Forfatter #3018 Del Skrevet 2. mars 2015 Jeg tipper 5. mars Skal noteres. Vi pleier kun å vekke han om vi skal bort så er uvant å vekke, nå har han sovet ca en time. I går så sovnet han faktisk kl 16.30 og vi lot han sove til ca 17.30. Da ga jeg han vann og fruktmos (nekta å spise annet i går) og la han i senga si. Han sovna fort og sov hele natta Så jeg burde egentlig ikke være bekymra, han er ganske lett å ha med å gjøre når det gjelder nattesøvnen. Dagsovingen kan være vanskelig men da at han ikke vil sove. Du var jo moden sist når vannet gikk? Så da må du vel være moden nå Kjenner du noe modning? Sikkert greit å bare la han sove da ja. Det er jo ikke store gutten enda. Tja, man skulle jo tro det? Eller kan vannet gå uten at man er moden? Jeg har jo en del murringer og kynnere, så noe må jo ha skjedd i alle fall! Av en eller annen grunn havna jeg mange sider tilbake når jeg åpna dagboka i ny fane. Men da kan jeg jo si at jeg synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for at dere snur ungen fram før han er 4 år. Det er mange andre enn dere som gjør det, og det er ikke så mange år siden det var vanlig at ungene ble snudd framover lenge før de nådde den alderen. Jeg tipper 5. mars Ja, du har nok rett i det. Vi har jo hatt han bakovervendt ganske lenge, selv om det ikke ble helt til 4 år. 5 mars skal noteres! Koselig at du husker meg Bedre sent enn aldri, har jo fulgt med saann smaatt naar jeg har hatt tid til det (masteroppgave og aktiv tre-aaring = lite tid til KG). 3. mars tror jeg lillebror kommer. Ja vil tro masteroppgave tar mye tid! Og treåring så klart. 3 mars funker fint! Jeg vil tippe 3.mars. Da får lillegutt samme bursdag som min fantastiske mamma. Fin dato! 4 mars Noteres! Nå synes jeg folk er for pessimistiske her. Jeg tipper I DAG! Man må jo holde håpet oppe! Hehe, da må det skje noe snart, og det blir en styrtfødsel jeg ikke vil ha. Så siden jeg var så treg på å svare deg, så håper jeg nå at du tar feil. 4 mars! Noteres! Jeg tipper at det blir baby i morgen, 3. Mars Spennende å følge med her nå! Lykke til når det starter Noteres! Hei! Ikke lagt igjen spor på forumet i det hele tatt i det siste, men jeg følger med . Var ikke med på forrige tippeliste, men vil være med nå! Babyen kommer nemlig i natt 3.mars!! Ikke så rart at du er opptatt. Tippingen noteres. Tror og lillebror kommer i natt/tidlig morgen Okey! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 2. mars 2015 #3019 Del Skrevet 2. mars 2015 Vannet kan gå uten at noe som helst er modnet. Hadde så mye kynnere og det jeg tenkte var modningsrier den siste måneden omtrent, helt forjævlig, men når vannet gikk hadde det ikke skjedd noe som helst oppi der Men hadde veldig lett fødsel da, så det hadde kanskje noe for seg likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. mars 2015 Forfatter #3020 Del Skrevet 2. mars 2015 Vannet kan gå uten at noe som helst er modnet. Hadde så mye kynnere og det jeg tenkte var modningsrier den siste måneden omtrent, helt forjævlig, men når vannet gikk hadde det ikke skjedd noe som helst oppi der Men hadde veldig lett fødsel da, så det hadde kanskje noe for seg likevel Ja jeg har fundert på akkurat det. Jeg tror nemlig ikke jeg var så veldig moden da vannet gikk med O. Jeg hadde ganske sterke rier da jeg kom inn på føden noen timer etter at riene hadde startet. Likevel var jeg jo bare 1,5 cm, så antar at de første timene med rier gikk med på å modne. Hvis ikke skulle man jo trodd at jeg hadde mer enn 1,5 cm åpning etter så mange timer med rier. Nettopp derfor frykter jeg en kjipt beskjed i morgen. Kanskje var jeg bare heldig som hadde vannavgang sist som satte det hele i gang. At det ikke hadde skjedd noe av seg selv sist hvis det ikke hadde vært for det. Vet ikke jeg, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå