Teriyaki Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #2961 Del Skrevet 26. februar 2015 Ingenting mer som skjer her? Nei her skjer det absolutt nada! Akkurat nå har jeg den irrasjonelle følelsen av at jeg ALDRI kommer til å føde..! Ikke får jeg sove heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 26. februar 2015 #2962 Del Skrevet 26. februar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 26. februar 2015 #2963 Del Skrevet 26. februar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. februar 2015 Forfatter #2964 Del Skrevet 27. februar 2015 Takk for klemmer. 41+0 uker! De andre ukene har jeg hatt et hoppeikon bak, men jeg ser virkelig ikke hva dette er å hoppe og juble for. Nå må fødsel starte innen to-tre timer, hvis ikke er kroppen min tregere denne gangen enn sist. DET hadde jeg virkelig ikke trodd. Jeg var helt sikker på at jeg kom til å få i det minste en eller to dager tidligere, men neide. Lillebror liker seg FOR godt inni her. I dag skal vi i bursdag til O sin tante da, så det blir kakekos i det minste. Ikke at jeg egentlig bør spise kake da. Vekten bare skyter i været for tiden. Vannet har virkelig begynt å samle seg opp, så jeg bør unngå for mye sukker og salt, men ikke F om jeg dropper kake. O er hos mamma og stefar i dag. Jeg leverte han jo i bhg i går da han hadde vært i veldig fin form både på onsdag ettermiddag, gjennom natten og på morgenen. Etter tre timer ringte de og sa at formen hans ikke var bra. Han hadde ikke ville spise noe som helst da de hadde lunsj, og ville bare sitte i ro. Det er ganske ulikt han, så da var det bare å hente. Utover ettermiddagen kom feberen snikende, så det var ikke rart formen hans ikke strakk til med tanke på hektisk bhg-dag. Han ville ikke en gang ha pesto-kylling til middag, og DA vet jeg at han ikke er i form. Han elsker det. Veldig glad for at O kunne komme til mamma i dag da, for jeg trenger virkelig den tiden for meg selv på formiddagen disse siste dagene. Spesielt med tanke på at det går mot helg nå, så da må jeg lade opp batteriene. I det minste så er dette siste helgen før lillebror kommer. Vil jo helst han skal komme i dag, men det er en trøst å fokusere på at det ikke EGENTLIG ikke er så lenge igjen. Blir vel satt i gang senest 6 eller 7 mars, så den er jo go. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 27. februar 2015 #2965 Del Skrevet 27. februar 2015 Det er kjipt når tidspunktet for forrige fødsel passerer... Men det er FÅ dager igjen nå uansett! Sender fødestøv: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 27. februar 2015 #2966 Del Skrevet 27. februar 2015 Baby baby baby! Come on! Hadde det vært skuddår så skulle jeg tippet at han kom på skuddårsdagen Tipper at han kommer på søndag 1. mars! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. februar 2015 Forfatter #2967 Del Skrevet 27. februar 2015 (endret) Det er kjipt når tidspunktet for forrige fødsel passerer... Men det er FÅ dager igjen nå uansett! Sender fødestøv: Absolutt! Kjenner jeg er litt ekstra utålmodig i dag nettopp fordi at i dag er dagen det startet med O. Men ja, det er jo egentlig få dager igjen. Takk for fødestøv! Baby baby baby! Come on! Hadde det vært skuddår så skulle jeg tippet at han kom på skuddårsdagen Tipper at han kommer på søndag 1. mars! Hehe, er veldig glad det ikke er skuddår altså. Det må være kjipt å bare ha "skikkelig" bursdag hvert fjerde år. 1 mars er jo en fin dato. __ Da har jeg gjort husarbeid i en time. Type rydde i skap, pakke ned for små klær til O, sortere gamle sko fra O (tar vare på støvler og sandaler til lillebror, alt annet blir kastet), gått "tur" med hunden og dusjet. Tror dere jeg fikk en eneste kynner av det? neeeh, ingenting! Eller akkurat nå når jeg skrev ordet kynner så kom det faktisk en, men altså, vanligvis får jeg jo masse kynnere av husarbeid. Stille før stormen tenker kanskje dere? Nei, kroppen har bare glemt av hva den skal gjøre snart tenker nå jeg! Legger ved det aller siste magebildet, tatt i dag. Så får dere se hvordan Teriyaki ser ut ved 41+0 uker. Edit: Det ble fryktelig lite da, men dere ser vel greit nok. Endret 27. februar 2015 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 27. februar 2015 #2968 Del Skrevet 27. februar 2015 Ser ut som det snart sier POPP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 27. februar 2015 #2969 Del Skrevet 27. februar 2015 Kjenner tre søsken som alle er født på skuddårsdagen Mora pleide før å stå i gunniess rekordbok under fødselspretasjoner eller noe sånt. Vanskelig å se på bildet men fin mage ser ut ut som Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 27. februar 2015 #2970 Del Skrevet 27. februar 2015 Så flott du er! Når var/er mensterminen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 27. februar 2015 #2971 Del Skrevet 27. februar 2015 Fine magen! Lillebror trives visst godt der inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. februar 2015 #2972 Del Skrevet 27. februar 2015 Superfin mage! Håper det skjer noe i helga, det er utrolig kjedelig å gå sånn og vente og kjenne etter tegn. Lillebrødre er treigiser, men åh, så til de grader verdt å vente på! God helg (og fødestøøøøøv)!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. februar 2015 Forfatter #2973 Del Skrevet 27. februar 2015 Ser ut som det snart sier POPP! Hehe, ja nå er jeg altså så sprekkferdig at. Ikke er jeg av de største gravide heller. Skjønner ikke hvordan de med gigamager overlever. En venninne av meg hadde mye større mage enn meg. Det må ha vært såå tungt! Hun plagdes ikke med bekkenet da, men..Uansett. Kjenner tre søsken som alle er født på skuddårsdagen Mora pleide før å stå i gunniess rekordbok under fødselspretasjoner eller noe sånt. Vanskelig å se på bildet men fin mage ser ut ut som Oi, det er jo helt sykt. Hva er oddsen liksom. Takk. Så flott du er! Når var/er mensterminen din? Takk. Det er jeg ikke sikker på. Lurer på om den ville vært 17 februar? Jeg hadde veldig lang syklus, så har ikke regnet fra menstermin, men fra EL-termin. Den var 1 mars, også ble jeg satt fram på OUL til 24 februar. Fine magen! Lillebror trives visst godt der inne! Trives for godt altså. hehe. Superfin mage! Håper det skjer noe i helga, det er utrolig kjedelig å gå sånn og vente og kjenne etter tegn. Lillebrødre er treigiser, men åh, så til de grader verdt å vente på! God helg (og fødestøøøøøv)!! Takk! Jah, dagene er så lange og energinivået på bånn. Blæh. Men heldigvis ikke så alt for lenge igjen, og definitivt verdt å vente på. Er så utrolig spent på om han er lik storebror eller ikke. God helg ja! ____ Nåh er jeg sliten. Har ikke fått til å sove noe i dag, og kl 13:30 kjørte jeg til byen og møtte R, også dro vi til mamma for å hente O. Etter å ha vært der litt og spist på Peppes så dro vi til R sin søster, for hun hadde bursdag i dag. Så nå har jeg vondt i hodet, vondt i bekken, vondt i magen, ryggen osv. Bare elendighet! O ble med bestemoren sin hjem på overnatting, så roen har allerede senket seg her. Dersom det blir fødsel i natt så må vi bare hente han, for han skal til min mor og stefar som bor rett ved sykehuset når det setter i gang. Høres kanskje rart ut, men siden det er det vi har avtalt og det vi har forberedt O på, så ønsker jeg å ha det sånn selv om han nå er hos svigermor. Hun bor jo også 30 min kjøring unna sykehuset, så det blir best å bare plukke opp O på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 27. februar 2015 #2974 Del Skrevet 27. februar 2015 Flott mage ja! Misunnelig på at du snart skal føde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 27. februar 2015 #2975 Del Skrevet 27. februar 2015 For en pen mage du har! (det er det ikke ofte jeg sier til noen, men din var skikkelig pen!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 27. februar 2015 #2976 Del Skrevet 27. februar 2015 Du er innmari fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hay Skrevet 27. februar 2015 #2977 Del Skrevet 27. februar 2015 Nydelig mage ja! Rund og fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 28. februar 2015 #2978 Del Skrevet 28. februar 2015 Og snart blir magen bare pløse-deig og du har lillebror i armene! Har du merka noe i natt, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 28. februar 2015 Forfatter #2979 Del Skrevet 28. februar 2015 (endret) Flott mage ja! Misunnelig på at du snart skal føde! Takk Det pleier jeg også å være når andre er såpass nært, men her går det jo så sakte at jeg vet nå ikke hva det er å være misunnelig på. For en pen mage du har! (det er det ikke ofte jeg sier til noen, men din var skikkelig pen!) Takk Du er innmari fin! Takk Nydelig mage ja! Rund og fin! Takk Og snart blir magen bare pløse-deig og du har lillebror i armene! Har du merka noe i natt, da? Ja, akkurat nå gleder jeg meg veldig til å få den pølse-deig-magen Husker jeg følte meg såååå slank etter fødselen med O. Nope, har ikke merket noe som helst i natt, og ikke nå på morgenen heller. Har mistet helt håpet nå, og ser for meg å bli igangsatt med full pakke torsdag, fredag eller lørdag. Tanken på at jeg kanskje sitter hjemme i stua om en uke med ballonkateter oppi der og FORTSATT er gravid er en utrolig kjip tanke! Menmen. Nå teller jeg ned dagene til tirsdag når jeg skal på den såkalte trivselskontrollen, også får jeg vel ta ting derfra. Tror på ingen måte jeg går i fødsel før den tid. Det kan jo skje, men..Litt pessimistisk i dag ja. Endret 28. februar 2015 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 28. februar 2015 Forfatter #2980 Del Skrevet 28. februar 2015 I ren desperasjon ble det ti runder opp og ned trappen her hjemme. Det hjalp naturligvis ikke. Nei nå skal jeg hoppe i dusjen også prøve å ta en liten blund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå