Teriyaki Skrevet 12. juni 2014 Forfatter #461 Del Skrevet 12. juni 2014 Du tårner over både meg og mannen. Neida, mannen er 174 tror jeg. A har ihvertfall ikke fått høyden sin fra oss Hehe, såpass R er 196, noe rundt der. Så du kan bare tenke deg til hvor høy O vil bli Jeg regnet på det, ettee en sånn enkel måte man får en pekepinn ut fea høyden når barnet er to år, og den viste 195 tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 12. juni 2014 #462 Del Skrevet 12. juni 2014 Oi, så høye dere er da! Jeg tror både jeg og M ligger på snittet for hvert kjønn Just average... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. juni 2014 #463 Del Skrevet 12. juni 2014 Hehe, såpass R er 196, noe rundt der. Så du kan bare tenke deg til hvor høy O vil bli Jeg regnet på det, ettee en sånn enkel måte man får en pekepinn ut fea høyden når barnet er to år, og den viste 195 tror jeg. Wæææ, såpass ja! Bror er 195 tror jeg, så det ligger i genene ihvertfall. A ligner jo på en prikk på ham, så det er ikke usannsynlig at hun har arvet høyden heller. Håper bare hun stopper før 195. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 12. juni 2014 #464 Del Skrevet 12. juni 2014 Slutt å skryte over hvor høye dere er da Hilsen ho som har jugd til seg 0.5 cm på passet sånn at det ble 162 Mannen er helt vanlig 180.. Mini har lagt litt over normalen i høyden på de siste kontrollene. Han er MYE lengre enn hva jeg var på samme alder. Takk gud Litt redd han skal ende opp som en liten fyr på 165 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. juni 2014 Forfatter #465 Del Skrevet 12. juni 2014 Oi, så høye dere er da! Jeg tror både jeg og M ligger på snittet for hvert kjønn Just average... Hehe. Ja, men noen må jo være både høy og lav for å få et gjennomsnitt Wæææ, såpass ja! Bror er 195 tror jeg, så det ligger i genene ihvertfall. A ligner jo på en prikk på ham, så det er ikke usannsynlig at hun har arvet høyden heller. Håper bare hun stopper før 195. Ah, kanskje det er der hun har det fra. ja. Skulle tro hun som jente stopper før det ja Slutt å skryte over hvor høye dere er da Hilsen ho som har jugd til seg 0.5 cm på passet sånn at det ble 162 Mannen er helt vanlig 180.. Mini har lagt litt over normalen i høyden på de siste kontrollene. Han er MYE lengre enn hva jeg var på samme alder. Takk gud Litt redd han skal ende opp som en liten fyr på 165 Ædda bædda! Måtte le litt av å lyve på seg en halv cm på passet sitt Han blir nok helt sikkert høyere enn deg ja. Det må jo være veldig greit, å ha en stor og sterk sønn som kan beskytte mamma om noen år _______ Ah, en fin dag i dag. Vel, den startet ganske kjedelig. Var så giddalaus, og kom meg liksom ikke helt i gang. Først satt jeg og regnet litt på medikamenten (oppdaterer meg litt før jeg skal ut i jobb), så fant jeg ut at jeg skulle klippe plena, men så fant jeg jo faen ikke ledninga til den forbaska elektriske klipperen, så da gikk jeg like gjerne inn for å se mer på tv Så hentet jeg O halv tre, vi dro på butikken, jeg ryddet gangen, badet og kjøkkenet samt brettet 5 vasker med klær (skippertaksperson sa du?), ryddet stua og mens jeg lagde middag ryddet jeg kjøkkenet. Etter middag bakte jeg og O grove eplemuffins Ble inspirert av Belle i dag. De var veldig gode. Perfekt til å for eksempel ta med seg på tur. Høres i grunn som en dag med mest kjedelig innhold, men har likevel en følelse av at dagen er fin, hehe. Nå skal jeg se på Friends. Den serien er jo bare helt utrolig god! Liker veldig godt at de går to episoder på FEM hver dag rett etter O sin leggetid. I morgen er det utdeling av vitnemål, så da blir det først levering av O i bhg, så en kjapp joggetur før jeg skal stryke bunadsskjorta, hoppe i dusjen og gjøre meg klar til å dra. Deretter blir det ut å spise med jentene fra klassen på ettermiddagen og dersom jeg ikke er preggo, så blir det litt drikking også, for å feire. I og med at jeg ikke har trua, så regner jeg med at det blir drikking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 12. juni 2014 #466 Del Skrevet 12. juni 2014 (endret) Høyres ikkje ut som ein kjedeleg dag! Og heilt enig ang. Friends - den serien held seg SÅ godt! Håper du oppdaterer fort i morgon, er veldig spent på dine vegne Edit: skrivefeil... Endret 12. juni 2014 av silverdoe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. juni 2014 Forfatter #467 Del Skrevet 12. juni 2014 Blir nok å oppdatere ja, men ville ikke vært så veldig spent altså. Jeg bare føler på meg at jeg ikke er gravid. Dessuten viste EL-test som jeg tok i dag, bare for å se om den nå var blenda-hvit, det samme som alltid. Sterk rosa strek, bare ikke like sterk som kontrollstreken. Så jeg tror ikke jeg har hatt EL i det hele tatt, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 12. juni 2014 #468 Del Skrevet 12. juni 2014 Det er imorgen du skal ta testen? spennende :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. juni 2014 Forfatter #469 Del Skrevet 12. juni 2014 (endret) Det er imorgen du skal ta testen? spennende :) Jepp. Uff, så trøtt jeg er om dagen. Stod opp halv åtte, la meg til å sove fra ti på ti til kvart over elleve, og er trøtt allerede. Kunne godt gått og lagt meg allerede, men nå må nesten jeg og R spille litt ludo, for det er litt for mange dager siden nå. Skulle tro jeg plutselig var blitt mer pollen-allergisk enn jeg er, men jeg tror ikke det for det klør ikke i nesen sånn som det vanligvis gjør når jeg plages av allergi. Endret 12. juni 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. juni 2014 Forfatter #470 Del Skrevet 13. juni 2014 (endret) Så negativ den kan bli. Helt blenda hvit. 12 dpo, så er vel enda en liiiiten sjans, men har mine tvil egentlig. Har mye murringer i dag, men de er mer i ryggen og "rundt" livmora, så tror det heller er vanlige menssmerter enn gravidmurringer, for de skulle vel ha vært mer i livmoren.. Så da er det bare å vente på mensen slik at neste pp kan komme i gang. Håper ikke neste syklus blir like svimlende lang altså. Dag 36 i syklusen i dag. Edit: Har sovet urolig i hele natt, drømt x antall ganger at jeg fikk positiv test. Da er det ekstra kjedelig å få negativ i dag. Endret 13. juni 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 13. juni 2014 #471 Del Skrevet 13. juni 2014 Huff, så kjedelig! Håper neste PP gir tb Nå kan du ihvertfall kose deg med alkohol på avslutningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. juni 2014 Forfatter #472 Del Skrevet 13. juni 2014 (endret) Huff, så kjedelig! Håper neste PP gir tb Nå kan du ihvertfall kose deg med alkohol på avslutningen Jaa, men jeg har ikke lyst til å drikke Men nå er det nesten sånn at jeg må det for å ikke vekke mistanke før jeg i det hele tatt er gravid Er bare så lei av det, og det er ikke helt verdt fyllesyken dagen derpå. Må nok kjenne litt mer på det, men tror kanskje jeg dropper å drikke. Edit: Det rare er at jeg har ikke gått opp i vekt enda? Pleier å gå opp i vekt noen dager før mensen kommer. Kanskje den ikke kommer på søndag/mandag likevel? Håper virkelig jeg slipper å gå rundt og vente på forsinket mensen altså! Endret 13. juni 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 13. juni 2014 #473 Del Skrevet 13. juni 2014 Kjedelig med negativ test. Kjenner følelsen Håper dustemensen kan dukke opp snart. Dag 36 er jo svimlende lenge gitt Hvilke p-piller gikk du på før? Ikke at jeg tror det har så mye å si da men Jeg hadde nok drukket litt på avslutninga. Du trenger jo ikke bli full. En øl eller et glass vin. Drikker man ikke så vekker man jo misstanke MED EN GANG.. Litt irriterende egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. juni 2014 Forfatter #474 Del Skrevet 13. juni 2014 Kjedelig med negativ test. Kjenner følelsen Håper dustemensen kan dukke opp snart. Dag 36 er jo svimlende lenge gitt Hvilke p-piller gikk du på før? Ikke at jeg tror det har så mye å si da men Jeg hadde nok drukket litt på avslutninga. Du trenger jo ikke bli full. En øl eller et glass vin. Drikker man ikke så vekker man jo misstanke MED EN GANG.. Litt irriterende egentlig Gikk på Loette, altså en "mild" type. Av p-piller er det den med minst hormoner i. Hvis jeg da får mensen på søndag så har jeg hatt en syklus på 38 dager. Ja, men det er så tungvindt for meg å komme hjem. Det går ikke buss, så er liksom ikke verdt det for ei eneste øl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 13. juni 2014 #475 Del Skrevet 13. juni 2014 Aha.. da skjønner jeg. Er dyrt med taxi for bare en øl Jeg brukte også Loette for maaange år siden Tror min syklus ble den samme ganske fort om ikke jeg husker feil. Men husker også at det var en enorm lettelse for kroppen min å bli kvitt pillene. Klarer ikke helt å forklare det, men følte meg plutselig 10 kg lettere. Håper du våkner til blodhelvette imorra da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 13. juni 2014 #476 Del Skrevet 13. juni 2014 Kjipt med negativ test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. juni 2014 Forfatter #477 Del Skrevet 13. juni 2014 (endret) Ja det var kjedelig! Ja håper mensen kommer nå. Det murrier i alle fall godt i ryggen magen, og ryggen er stiv og støl. Nå skal jeg gjøre noe av det jeg hater aller mest: Stryke bunadsskjorta! Endret 13. juni 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 13. juni 2014 #478 Del Skrevet 13. juni 2014 Kjipt med negativ test. Men om du får mensen nå så må du vel i det minste ha hatt EL? Håper denne syklusen din skjerper seg litt nå, altså Stryke bunadsskjorte er døden. Har hørt at det finnes strykefri? Det skal jeg skaffe meg i så fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. juni 2014 Forfatter #479 Del Skrevet 13. juni 2014 (endret) Kjipt med negativ test. Men om du får mensen nå så må du vel i det minste ha hatt EL? Håper denne syklusen din skjerper seg litt nå, altså Stryke bunadsskjorte er døden. Har hørt at det finnes strykefri? Det skal jeg skaffe meg i så fall! Jepp, utrolig kjedelig! Men etter jeg begynte å fryse skjora litt små-fuktig slik at den er "frossen" når den strykes, så har resulatet blitt bedre i alle fall. Aldri hørt om strykefri? Det hadde vært herlig! Åh, det var en fryd å ta på seg bunaden. Det er først nå jeg merker at jeg har gått ned i vekt. For bare en måned siden stod jeg og sugde inn magen alt jeg kunne for å få på bunaden, mens i dag gikk det problemfritt. Elsker nordlandsbunaden min! Endret 13. juni 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 13. juni 2014 #480 Del Skrevet 13. juni 2014 Den er fiiin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå