Cinnamon Skrevet 6. juni 2004 #2 Skrevet 6. juni 2004 Jeg er kakemons og liker stort sett alle slags kaker, men skal jeg velge må det bli Verdens beste. Marsipankake er jo godt også da...
kornelia84 Skrevet 6. juni 2004 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2004 Jepp bare en Hva ville du ha valgt om du skulle spise kake akkurat NÅ da? Jeg tror jeg hadde valgt min marsipankake spesial med bringebærsyltetøy og walnøtter mmmmmmmmmMMMMmmmmmmm
Gjest 1111 Skrevet 6. juni 2004 #5 Skrevet 6. juni 2004 Akkurat nå ville jeg valgt en myk eplekake med masse epler i, og masse sukker og kanel på toppen! Men det er så mange gode kaker.. og om en time vil jeg sikkert ha en annen
Amarone Skrevet 6. juni 2004 #9 Skrevet 6. juni 2004 Akkurat spist varm, deilig sølvkake. Mmm, skulle ønske det var mer igjen... Men den store, stygge ulvens sjokoladekake fra Mikke Mus-kokeboken min (fikk den da jeg var 5 år!) er faktisk genial. Tror jeg sier den, jeg! Eller pasjonsfruktkaken fra Pascal? Å, disse vanskelige valgene...
-Fisken- Skrevet 6. juni 2004 #10 Skrevet 6. juni 2004 Ville heller hatt kringle, kanelboller, skolebrød eller boller fylt med vaniljekrem.. Men ostekake, saftig, klissete sjokoladekake og gulrotkake ekke værst det heller. Også pai..
Englepusen Skrevet 6. juni 2004 #12 Skrevet 6. juni 2004 hmmmmm.... Tror det må bli en ostekake faktisk. Ikke så tung som mange andre kaker. Men en bløtkake med masse krem og jordbær er jo alltid godt det og.
Jinx Skrevet 6. juni 2004 #13 Skrevet 6. juni 2004 Jeg er skikkelig kakemons... Men akkurat nå ville jeg valgt Verdens Beste
Gjest ulogget meta Skrevet 6. juni 2004 #14 Skrevet 6. juni 2004 Kakemons her også :-) Veldig glad i islandskake (bounty liknende), svigermors ostekake og jordbærpai med vaniljekrem og gele.. Det ble visst flere enn en det
Cilla Skrevet 6. juni 2004 #16 Skrevet 6. juni 2004 For tiden er det sukkerbrød fylt med romkrem og vanlig krem og melisglasur på toppen. Spiste den for bare noen minutter siden :-)
Gjest gjesta Skrevet 6. juni 2004 #17 Skrevet 6. juni 2004 Den blir vanskelig for jeg er utrolig glad i kaker. Dajm iskake kanskje eller Verdens beste eller...? Å, jeg fikk så lyst på kake og så har jeg ikke og det er for sent å bake
Rufus Skrevet 7. juni 2004 #19 Skrevet 7. juni 2004 Jeg går nok også i kategorien kakemonster... :oops: Men skulle jeg spist kake nå måtte det nok blitt mammas sjokolsadekake med romkrem i.... Men Storeulvs sjokoladekake er også veldig god som Amarone minte meg på - tror nesten jeg må bake litt i kveld....
tuji Skrevet 7. juni 2004 #20 Skrevet 7. juni 2004 Jeg liker godt paier av alle slag, særlig pai med jordbær og vaniljekrem. Veldig sommerlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå