AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #1 Skrevet 3. april 2014 Jeg er en jente på 17 år. Siden starten av desember har jeg hatt veldig vondt i leggen, ikke konstant men når jeg beveger den på en spesiell måte, dette har gjort at jeg nå har begynt å gå rart. Jeg aner ikke hva dette har komt ifra, bare plutselig kom det. Jeg trodde jo at det kom til å forsvinne fort, men som skat, jeg har hatt det siden begynnelsen av september. Når jeg nå tenker tilbake var det en ganske stressende og aktiv stund for meg. Jeg prøvde å slanke meg så jeg gikk lange turer og jobbet mye. Kanskje det kan ha noe med det å gjøre? Om det har noe å si, har jeg også mye problemer med ryggen, det har jeg hatt i mange år. Jeg har tatt mr, og det var ikke noe farlig, men jeg hadde slitasje på et av de nederste benene, jeg har innskliing og noe nederst på ryggen har vokst sammen (?) Er det noen som vet hva som kan være galt med leggen min? Hva skal jeg gjøre for at det går over? Anonymous poster hash: dc40c...c1b
Ragg Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Beinhinnebetennelse? Min datter på 16 sliter mye med det.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Beinhinnebetennelse? Min datter på 16 sliter mye med det. Hvordan finner jeg ut om det er det jeg har? og hva gjør hun for å bli bra igjen? Anonymous poster hash: dc40c...c1b
Ragg Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Hun gjør ikke annet enn å løpe mindre i perioder. Og har skaffet seg gode løpesko. Det oppsto når hun begynte på fotball og fikk fotballsko. Mener legen sa vi kunne masete og trykke på leggen. Men vet om flere som sliter med det, de spiller like mye fotball selvom. Lag en ny tråd om beinhinmebetennelse, kanskje du får litt tips fra andre med det. Det er jo ikke sikkert du har det, men det var min første tanke. Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå